Nuoret naiset musersivat miehisyyteni ja nöyryyttivät minua rannalla
Tarkoitus oli viettää kiva päivä rannalla, mutta siitäpä tuli kaikkea muuta kuin kiva. Joku nuori nainen pyysi mua pelaamaan muutaman muun nuoren naisen kanssa pelaamaan rantalentopalloa. Olihan nämä naiset ihan ystävällisen oloisia ja kivoja, tosin kauniitakin, mutta jo se oli tarpeeksi nöyryyttävää mulle, että jokainen heistä oli niin pitkä. Nimittäin lyhimmätkin heistä melkein pituisiani ja pari pisintä heistä minua pidempiä. Toiseksi, he olivat myös äärettömän taitavia pelamaan, ovat tainneet pelata tyttöporukalla melko ahkerastikin.
Arvatkaa, onko ollut nöyryytetty olo nyt koko illan. Miehisyyskin mureni tänään kokonaan. Olen niin järkyttynyt, etten ole pystynyt kunnolla ajattelemaan. Ehdottivat vielä, että lähtisinkö joku kerta heidän kanssaan retkelle jonnekkin. Sanoivat, että syödään ja pidetään hauskaa. Ai että saavat nöyryyttää mua lisää?
Miksi he halusivat nöyryyttää mua? Eihän tässä enää kehtaa ihmisten ilmoilla näyttäytyä. Miksi eivät voi olla vain tyttöporukalla, vaan tarvii miehen nöyryytettäväksi siihen mukaan?
Kommentit (26)
Onneksi olen sen verran pitkä ja skrode äijä ettei pirkot ihan helposti saa nöyryytettyä.
Nuorilla ei ole vanhoille äijille
mitään muuta asiaa, kuin "pois tieltä"
ja "häivy siitä tuijottamasta!"
Unohdin laittaa pituuteni. 182cm. Mielestäni keskimittainen mies olen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Unohdin laittaa pituuteni. 182cm. Mielestäni keskimittainen mies olen.
Ap
Eipä ollut oikean ap:n vastaus tämä, mutta eipä oma pituuteni silti paljonkaan tuosta poikkea. t: oikea ap.
KaffeBulla banee parastaan ja maamot alapeukuttaa ja teinirunkkuset uhittelee.
Tämä (provo), vanha, irstas setämies aina villiintyy kesäisin. Tyylistä tunnistaa.