Nuoret naiset musersivat miehisyyteni ja nöyryyttivät minua rannalla
Tarkoitus oli viettää kiva päivä rannalla, mutta siitäpä tuli kaikkea muuta kuin kiva. Joku nuori nainen pyysi mua pelaamaan muutaman muun nuoren naisen kanssa pelaamaan rantalentopalloa. Olihan nämä naiset ihan ystävällisen oloisia ja kivoja, tosin kauniitakin, mutta jo se oli tarpeeksi nöyryyttävää mulle, että jokainen heistä oli niin pitkä. Nimittäin lyhimmätkin heistä melkein pituisiani ja pari pisintä heistä minua pidempiä. Toiseksi, he olivat myös äärettömän taitavia pelamaan, ovat tainneet pelata tyttöporukalla melko ahkerastikin.
Arvatkaa, onko ollut nöyryytetty olo nyt koko illan. Miehisyyskin mureni tänään kokonaan. Olen niin järkyttynyt, etten ole pystynyt kunnolla ajattelemaan. Ehdottivat vielä, että lähtisinkö joku kerta heidän kanssaan retkelle jonnekkin. Sanoivat, että syödään ja pidetään hauskaa. Ai että saavat nöyryyttää mua lisää?
Miksi he halusivat nöyryyttää mua? Eihän tässä enää kehtaa ihmisten ilmoilla näyttäytyä. Miksi eivät voi olla vain tyttöporukalla, vaan tarvii miehen nöyryytettäväksi siihen mukaan?
Kommentit (26)
Älä huoli, pystyt tosi hienosti kuvailemaan tapahtunutta ja omia tunteitasi. Vaikutat aivan selväpäiseltä ja järkevältä ihmiseltä. Lentopallo on sitäpaitsi hieno laji.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret kauniit naiset kehtasivat osoittaa kiinnostustaan keskimittaista lyhyempää tavismiestä kohtaan! Sikamaista kertakaikkiaan! 😂😂
No olen kylläkin ihan keskimittainen. Nämä naiset ovat vain selvästi keskimääräistä naista pidempiä. -ap
Onpa sulla heikko itsetunto ja vielä heikompi miehisyys, jos se siitä murenee, että naiset haluavat ystävystyä.
Pahvi. Nämä naiset selkeästi halusivat tutustua sinuun. Pitivätpä he sinua mahdollisesti myös kivan näköisenä, ja ilmeisen mukavana, mikäli halusivat nähdä myös uudestaan. Olisi varmasti syytä tehdä tuolle epävarmuudelle jotakin?
Tai sitten tämä aloitus oli vain puhdas vitsi.
Voi ei. Olivatpas he ilkeitä. Voimia ap!
Ne halus kaikki naida sua, ajattele rivi isoja amatsooneja istumassa vuoronperään sun seisovalla kullilla. Kai sun kullissa edes on mittaa, vaikka muuten kääpiö oletkin?
Kasva aikuiseksi. Fakta nyt on, että aina on ollut miehiä pidempiä naisia ja niin tulee aina olemaan. Se ei kenenkään miehuutta vähennä, vaikka joku nainen olisikin pidempi.
T. 180cm nainen
Naiset lupasivat sulle kimppakivaa ja koet sen nöyryytyksenä. Kasvata pallit niin voit esitellä niitä.
Varo vaan joku nainen saattaa haluta nöyryyttää sinua niin paljon että ottaa sulta s..hin.
Tuohan oli hyvä kokemus. Toista se on mulla kun menin rannalle. Nuoret naiset tirskui kun otin paidan pois. Mulla on hieman ylimääräistä vatsan seudulla ja vähän ylipainoa. Nuorien naisten kanssa pyöri sellaisia hunks tyyppisiä miehiä, kovaa meteliä pitivät itsestään. Olihan se vähän nöyryyttävää kun tällä porukalla selvästi tuntui olevan ei niin mukava mielipide kehostani. Ikäväksi on mennyt tämä maa :(
Kuka näitä surkeita stooreja jaksaa vääntää?
Älä sie hopeakettu kahtelo nuoria tyttölöitä, vaan ota ikkäisesi nainen. Tiällä olis tarjolla kunnon emäntä. Ei tarvihtisi miehhuutensa puolesta peljätä. T. Siiri 72v.
Rantalentiksestä fantasioiva patu on sepittänyt sitten tämmösen version tällä kertaa.
Tekipähän kerrankin naiset aloitteen, kun täällä miehet aina itkee sitä, ettei naiset koskaan tee aloitteita.
Nuoret kauniit naiset kehtasivat osoittaa kiinnostustaan keskimittaista lyhyempää tavismiestä kohtaan! Sikamaista kertakaikkiaan! 😂😂