Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haittaa pätkäpaastosta koituu 2-tyypin diabeetikolle?

Vierailija
25.07.2018 |

Mieli tekisi kokeilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veren sokeriarvon pitäisi pysyä tasaisena, mutta pätkäpaasto pistää sen heilahtelemaan. Mittaa usein, äläkä päästä alle neljän millimoolin / litra. Välipalojen ei tarvitse olla isoja.

Vierailija
2/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse diagnosoin alkavaa kakkostyyppiä, ehkä silti voisi kokeilla... Eikö sen huomaa, jos ei sovi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen nostaa...

Vierailija
4/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kakkostyypin diabeteksessä ongelma usein on liian korkea verensokeri

Vierailija
5/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Verensokeri kuriin 8 viikossa, joka on Mosleyn lääkärivaimon keittokirja.

Kalorimäärä on 800 ja reseptit ovat hyviä.

Vierailija
6/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lääkitystä eikä insuliinia käytössä, niin hyvää tekee! Älä kuitenkaan ahmi!

Vierailija
7/7 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2-tyypin diabetes joka ei vielä ole tarvinnut lääke- tai muuta hoitoa vaan yritetään saada sokereita alaspäin laihduttamisella ja elämäntapamuutoksilla.

Kokeilin tuota pätkäpaastoa mutta mulle ei sopinut yhtään. Olin siis paastojen aikana täysin toimintakyvyttömässä kunnossa, kun verensokerit tippui niin alas: päätä särki, tuntui kuin olisi keinuvassa laivassa kun huimasi niin, ajattelu ei sujunut aivosumun takia, nälätti ja vatutti. Ja sen jälkeen kun paastoaika loppui, ahmin pakkomielteisesti kykenemättä hillitsemään itseään.

Mutta voihan sitä joo kokeilla, ei ole varsinaisesti vaarallista. Kaikilla ilmeisesti ei ole ollenkaan tuota että verensokeri heittelee paitsi äärimmäisen ylös, myös äärimmäisen alas, kuten mulla on. Mun on sen takia pakko syödä säännöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme