Huuleni on muuttunut kuonoksi
Olen jo muutaman vuoden ottanut täytteitä huuliini ja nyt huomasin että on alkanut näyttää siltä kuin minulla olisi kuono. Aine on jotenkin levinnyt ylöspäin ohi huulien josta syntyy tällainen vaikutelma. Mitä tälle nyt pitäisi tehdä? Kuinka te muut olette piilottaneet kuononne? Laitatteko jotain varjostusta? Kun ei sitä pysty imasemaan sisäänkään.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saiskos kuvaa?
Katso suomalaisia tubettajia/bloggareita, sieltä niitä löytyy.
Ap, onko sulle tullut myös syvät ja rumat nasolabiaalijuonteet?
Ei ole nasobiaaleja tullut. Miten ne tähän liittyy?
En ole sama mutta jos huulista aletaan tekemään sellaisia että ne puskevat eteenpäin ja etenkin ylähuulesta, niin vastaavasti nasolabiaalijuonteet alkavat erottua ja leuka alkaa myös näyttää massiivisemmalta kun se massan visuaalinen vaikutus siirtyy ylähuuleen.
Korj. äskeiseen: siirtyy alahuulesta ylähuuleen
Mulla on sellainen "kuono" ja melko ulkonevat huulet luonnostaan. Moni luulee että niissä on täyteaineita mutta eipä ole. Ärsyttää varsinkin netissä tuntemattomien ihmisten "botox huuli" (joka on muuten typerin haukkumasana jonka tiedän sillä jopa minä tiedän että botox on hermoja lamauttava lääkeaine eikä mikään täyteaine) enkö edes jaksa alkaa vänkäämään asiasta kun tuntuu ihan turhalta. En olisi tällaiseksi halunnut syntyä mutta sille en mitään voi.