Oletteko maistaneet Lohilo-jäätelöitä? Tosi hyviä!
Mulla ei ole mitään syytä miksi enää ostaisin "tavallista" jäätelöä. No hinta ehkä on vähän kallis, mutta kun silloin tällöin ostaa jäätelöä, niin kyllä voin maksaa vähän enemmän terveellisemmästä vaihtoehdosta. Maku yllätti minut täysin, todella hyvää!
Kommentit (20)
Nimi kuulostaa jo niin epäjäätelöltä, ettei kiinnosta edes googlettaa.
Olen syönyt. Osa mauista tosi hyviä kuten banaani-suklaa, osa vähemmän. Odottelen lisää hedelmäisiä makuja. :)
Luen sen aina mielessäni "Lohi-ilo" ja kuvittelen sen sisältävän jonkinlaista jäädytettyä lohimoussea :D
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt. Osa mauista tosi hyviä kuten banaani-suklaa, osa vähemmän. Odottelen lisää hedelmäisiä makuja. :)
Juuri tuota banana splitiä maistoin, sekä tuplasuklaata. Molemmista tykkäsin. Ap
Ainakaan cookie dough- ei ollut hyvää mielestäni. Muita en ole maistanut
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en erityisemmin välittänyt siitä, koska ne taikinaklöntit oli jotenkin ällöttäviä ja kaikki purkin pinnassa. Sama juttu suklaa-brownien kanssa, kaikki brownie-palat pinnassa. Banana split ja tuplasuklaa on aika hyviä, eikä kinuskikaan huonoa ole.
Meillä on syöty suolakinuskia, toffee-suklaata, mansikka-valkosuklaata ja nyt on tuplasuklaa jääkaapissa odottamassa iltaa. Ja niistä manteli-toffeepuikoista olen tykännyt myös, harmi ettei niitä ollut nyt kaupassa. Samaa mieltä kuin ap, että ei juuri häviä normijätskille kuin kalliimman hinnan puolesta. Ja tietty valikoima saisi olla isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en erityisemmin välittänyt siitä, koska ne taikinaklöntit oli jotenkin ällöttäviä ja kaikki purkin pinnassa. Sama juttu suklaa-brownien kanssa, kaikki brownie-palat pinnassa. Banana split ja tuplasuklaa on aika hyviä, eikä kinuskikaan huonoa ole.
Sama juttu muuten mansikka-valkosuklaassa. Purkissa puhutaan valkosuklaapaloista, mutta sitä oli kyllä lähinnä yksi iso klöntti pinnalla. Ei se meitä hirveästi haitannut, mutta tietty olisi ollut parempi jos olisi ollut tasaisesti seassa.
Minustakin hirmu hyvää, olin tosi yllättynyt. Niistä Cookie Dough -"keksitaikinamurusista" en tosin tykkää, maistuvat proteiinipatukalta. Mutta esim. Salted Caramel on aivan yhtä hyvää kuin vastaava kermajäätelö, Banana Split on myös ihanaa. Lisäksi pakkauskoko on nerokas, kun muuten kaupasta saa vain pikkupikaria tai isoa pönikkää. Pikarista tulee vain vihaiseksi ja itsehillintä ei riitä isoon pakkaukseen. Tämä on täydellinen. Ostaisin mielellään muitakin jätskejä samassa pakkauskoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu muuten mansikka-valkosuklaassa. Purkissa puhutaan valkosuklaapaloista, mutta sitä oli kyllä lähinnä yksi iso klöntti pinnalla. Ei se meitä hirveästi haitannut, mutta tietty olisi ollut parempi jos olisi ollut tasaisesti seassa.
Se klöntti on kyllä vähän omituinen, mutta maku on loistava, en tiedä onko se siis ihan valkosuklaata vai joku "terveellisempi" versio, mausta ei ainakaan erota.
Vierailija kirjoitti:
Onko niissä muita makuvaihtoehtoja kuin lohi?
Tillinen katkarapu on hyvää, samoin hummerivoileipä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se klöntti on kyllä vähän omituinen, mutta maku on loistava, en tiedä onko se siis ihan valkosuklaata vai joku "terveellisempi" versio, mausta ei ainakaan erota.
Joo samaa mieltä, maistui ihan normaalille valkosuklaalle, ja itse olen vannoutunut valkosuklaafani.
Kun näen sen purkin, mulle tulee tympeän kalaisa haju/maku suuhun, ihan kuin joku sillipurkki tms. ällöttävä. Pelkän nimen lukiessa siis. Ei tulis mieleenkään, että siinä vois olla jotain maukasta jäätelöä. Kannattaisiko tuote nimetä uudestaan, jos näinkin moni mieltää sen jonkin sortin kalasäilykkeeksi?
Mautonta koostumukseltaan outoa shittiä. Jos on tarkoitus silloin tällöin herkutella niin sen voi tehdä ihan laatutuotteellakin.
mäkin innostuin kuultuani noista, mutten sitten ostanutkaan, kun kävi ilmi, että ovat kuitenkin maito-pohjaisia. :(
Vierailija kirjoitti:
Miten se on terveellisempää? Sokeritonta?
Lo carb, hi protein, lo fat
Näh, ei ole kummoista.