Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kilahti todella pahasti :( apua. Nyt lähti suuttuneena menemään.

Vierailija
25.07.2018 |

Eli ollaan 22 vuotiaita ja olemme pitkän aikaa suunnitelleet menevämme lukioaikaisen kaveriporukkani kanssa meripäiville huomenna to 26.7.
Me emme asu kotkassa, mutta ihan kohtuullisen matkan päässä.
Menemme bussilla kotkaan vietettäisiin yö juhlien ja punkkaisin kaverilla ja tulisin seuraavana päivänä takasin.

Tässä kaveriporukassa on sekä tyttöjä, että myös muutama poikapuolinen kaveri.

Poikaystävä suhtautui tähän aluksi ihan neutraalisti eikä oikein halunnut puhua koko jutusta.

Hän ei itse lähde mukaan, koska hän ei tule toimeen yhdenkään kaverini kanssa eivätkä kaverini pidä hänestä.
Hän ei myöskään viihdy tuollaisissa tapahtumissa.

Tänää mekkoja katsellessani yhtäkkiä poikaystävä alkaa pyöriä ympärilläni melko vihaisen oloisena ja aluksi alkaa syytellä, että täytyykö sinne etukäteen vaatteita katsella ja mitä väliä sielä on päällä.

Meille alkoi tulla riitaa ja hän lopulta pitkän väittelyn jälkeen huusi, että onko sinne pakko mennä ja rupesi syyttelemään vaatteista ja kaikesta että miksi sinne täytyy laittautua jos ei ole menossa iskemään ketään..

Sen jälkeen alkoi komennella, että en saisi juoda alkoholia sielä.

Lopulta minä suutuin huusin, etten suostu tuollaiseen komenteluun.
Siinä kohtaa hänellä meni hermo ihan totaalisesti hän lähti agresiivisesti minua kohti olohuoneesta, mutta ei tullutkaan minua kohti vaan kääntyi keräilemään tavaroitaan ja pudotteli myös minun omaisuuttani pitkin lattioita ja vielä lopuksi huusi, että jos sinä menet niin se voi olla tämä oli tässä ja kysyi kumpi tärkeämpää mulle yhteinen toimeen tulo vai biletys.
Lähti ovet paukkuen autolla johonkin ja on ollut poissa jo yli 4h.
Eikä ilmoittanut minne menee ja milloin tulee takasin.

Olen järkyttynyt.

Hän on ollut viime päivinä hyvin hiljainen ja nyt räjähti tuolla tavalla.

Meillä pääsääntöisesti on yhdessä kivaa ja menee hyvin mutta aina kun olisin menossa omien kavereiden kanssa hän alkaa muuttua mustasukkaiseksi.
Hän kestää kyllä kahvittelut tyttöjen kanssa mutta kilahtaa näistä aina biletysjutuista :0.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Asunto on mun vuokrakämppä ja auto taas poikaystävän.
Sinäällään hän ei ole mitään tehnyt omalla autollahan hän lähti mutta olen hieman huolissani ja suuttunut tuosta epäasiallisesta käytöksestä

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat tyypillisiä mustasukkaisen ihmisen kohtauksia. Kerroit, että kukaan kavereistasi ei pidä hänestä, eikö sekin kerro jo jotakin.

Nyt vain irti tuollaisesta suhteesta, ei tule helpottumaan. Kontrollilla on tapana lisääntyä.

No en minäkään haluaisi että mun tyttis juoksee pil"lu paljaana kännissä jossain veripäivillä.

Vierailija
42/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko asiallinen keskustelu mahdotonta?

Kuinka niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut kirjoittaa samanlaisen aloituksen itse vuosia sitten. Meidän tilanteessa miehen mustasukkaisuus ei parantunut miksikään ja alkoi eristämään mua lähipiiristäni. Masennuin, menetin ystävät ja nuoruus meni hukkaan.

On ihan normaalia ettei kaikki voi tulla toimeen keskenään mutta jos KUKAAN kavereistasi ei pidä miehestäsi, jossain mättää pahemman kerran. Ja ei se nyt niin mene että parisuhteen alettua on kotiintuloajat ja mummoutuminen. Mitä pettämismahdollisuuksiin tulee, niihin ei mitään meripäiviä tarvita vaan tapahtuu missä vain milloin vain jos siihen on taipuvainen.

Vierailija
44/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko itse ollu uskoton (sen takia ollu hiljasta poikaa) ja nyt pelkää että teet saman.

Vierailija
45/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
46/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat tyypillisiä mustasukkaisen ihmisen kohtauksia. Kerroit, että kukaan kavereistasi ei pidä hänestä, eikö sekin kerro jo jotakin.

Nyt vain irti tuollaisesta suhteesta, ei tule helpottumaan. Kontrollilla on tapana lisääntyä.

No en minäkään haluaisi että mun tyttis juoksee pil"lu paljaana kännissä jossain veripäivillä.

Sitten olet valinnut vääränlaisen tyttiksen, jos et voi luottaa siihen, että hän on uskollinen vaikkei vietä jokaista hetkeään sinun luonasi. Jos et luota tässä yhteenkään tyttöön, niin heijastatko heihin omaa löyhämoraalista luonnettasi vai missä on vika?

Vierailija
47/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän siitä vinkujasta pääsit. Lähde juhlimaan ja unohda luuseri.

Vierailija
48/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei luota suhun. Oletko tehnyt jotain pahaa tai epäilyttävää  aikaisemmin ?

Parisuhde on ihmisten välinen vapaaehtoinen päätös olla yhdessä. Kummallakin on oikeus lähteä kun siltä tuntuu ja pariskunnalla on oikeus sopia heille sopivat rajat käytökselle jota toiselta suvaitaan. Jos toinen  on käyttäytynyt tavalla jota se toinen ei hyväksy, aikuisen ihmisen vaihtoehdot jatkon suhteen ovat se että asiasta keskustellaan ja päätetään jatketaanko yhdessä tai sitten voi olla jatkamatta suhdetta.

Se että toista alkaa vahtimaan ja rajoittamaan aiemman "pahan tai epäilyttävän" toiminnan tai käytöksen takia ei ole hyväksyttävää. Se ei ole enää terve ihmissuhde jos sille linjalle mennään. Moni sellaisessa suhteessa elää, mutta kenenkään ei tarvitse, ja riippuvuussuhteesta eroon pääsemiseen saa halutessaan apua.

Vierailija
49/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko itse ollu uskoton (sen takia ollu hiljasta poikaa) ja nyt pelkää että teet saman.

Tai olisiko että aiemminkin petetty ja siksi vähän varuillaan biletysreissujen takia?

Vierailija
50/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono :( provo :(, en kerro mikä paljasti :(

Vierailija
51/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minun exältä ja elämältä, kun olin parikymppinen. Mihinkään ei olisi saanut mennä, ei naispuolisten ystävien kanssa juhlimaan, jopa elämäni ensimmäiseltä ulkomaanmatkalta (koulun opintomatka) olisi pitänyt jättäytyä pois. Ex-raukka väänsi itkua, kun piti olla viikko erossa. Kiukutteli kuin pikkulapsi jos olin lähdössä kavereideni kanssa ulos. Enkä todellakaan juhlinut usein, siitä ei ollut kysymys.

Myöskään minun ystäväni eivät tykänneet exästäni ollenkaan.

Ihan liian monta vuotta tuhlasin siihen pösilöön, en suosittele sinulle samaa. Voi, kun olisin itse silloin tajunnut, että pärjään paljon paremmin yksin ilman exää kiviriippana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme