Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä kilahti todella pahasti :( apua. Nyt lähti suuttuneena menemään.

Vierailija
25.07.2018 |

Eli ollaan 22 vuotiaita ja olemme pitkän aikaa suunnitelleet menevämme lukioaikaisen kaveriporukkani kanssa meripäiville huomenna to 26.7.
Me emme asu kotkassa, mutta ihan kohtuullisen matkan päässä.
Menemme bussilla kotkaan vietettäisiin yö juhlien ja punkkaisin kaverilla ja tulisin seuraavana päivänä takasin.

Tässä kaveriporukassa on sekä tyttöjä, että myös muutama poikapuolinen kaveri.

Poikaystävä suhtautui tähän aluksi ihan neutraalisti eikä oikein halunnut puhua koko jutusta.

Hän ei itse lähde mukaan, koska hän ei tule toimeen yhdenkään kaverini kanssa eivätkä kaverini pidä hänestä.
Hän ei myöskään viihdy tuollaisissa tapahtumissa.

Tänää mekkoja katsellessani yhtäkkiä poikaystävä alkaa pyöriä ympärilläni melko vihaisen oloisena ja aluksi alkaa syytellä, että täytyykö sinne etukäteen vaatteita katsella ja mitä väliä sielä on päällä.

Meille alkoi tulla riitaa ja hän lopulta pitkän väittelyn jälkeen huusi, että onko sinne pakko mennä ja rupesi syyttelemään vaatteista ja kaikesta että miksi sinne täytyy laittautua jos ei ole menossa iskemään ketään..

Sen jälkeen alkoi komennella, että en saisi juoda alkoholia sielä.

Lopulta minä suutuin huusin, etten suostu tuollaiseen komenteluun.
Siinä kohtaa hänellä meni hermo ihan totaalisesti hän lähti agresiivisesti minua kohti olohuoneesta, mutta ei tullutkaan minua kohti vaan kääntyi keräilemään tavaroitaan ja pudotteli myös minun omaisuuttani pitkin lattioita ja vielä lopuksi huusi, että jos sinä menet niin se voi olla tämä oli tässä ja kysyi kumpi tärkeämpää mulle yhteinen toimeen tulo vai biletys.
Lähti ovet paukkuen autolla johonkin ja on ollut poissa jo yli 4h.
Eikä ilmoittanut minne menee ja milloin tulee takasin.

Olen järkyttynyt.

Hän on ollut viime päivinä hyvin hiljainen ja nyt räjähti tuolla tavalla.

Meillä pääsääntöisesti on yhdessä kivaa ja menee hyvin mutta aina kun olisin menossa omien kavereiden kanssa hän alkaa muuttua mustasukkaiseksi.
Hän kestää kyllä kahvittelut tyttöjen kanssa mutta kilahtaa näistä aina biletysjutuista :0.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Asunto on mun vuokrakämppä ja auto taas poikaystävän.
Sinäällään hän ei ole mitään tehnyt omalla autollahan hän lähti mutta olen hieman huolissani ja suuttunut tuosta epäasiallisesta käytöksestä

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdata lukot ja lähe bilettään!

Jos tämä ei ole trolli, tekisin juuri noin!

En ottaisi mieheen mitään yhteyttä vaan toteuttaisin omat suunnitelmani.

Sitten kun palaat takaisin, harkitse tilannetta.  Kysehän on pohjimilltaan siitä että:

a) mies ei luota sinuun

b) mies haluaa hallita sinua ja määrätä mitä teet, ketä tapaat ja mitä sanot

Jos mies haluaa keskustella asiasta, hänen pitää ensin pyytää anteeksi sinulta, sitten ottaa vastuu omista tekemisistään ja sen jälkeen kyetä keskustelemaan rehellisesti siitä mikä on ongelmana. Miksi hän ei luota sinuun? Miksi hän ei halua että olet oma itsesi, vapaa? ja Miten hän kuvittelee suhteenne etenevän -- hyväksyykö että olet aikuinen ihminen vai etsiikö itselleen käskytettävää nukkea?

Vierailija
22/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietäähän sen että perseen jakamiseksi se Kotkan meripäivillä menee.

Se meri siinä viittaa ainoastaan siihen että kaikki juo niin helvetisti viinaa että siitä saisi etanolimeren aikaan.

Ehkä sinulla. 

Ihmiset ovat erilaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jo se, että mies ei tule toimeen yhdenkään ystäväsi kanssa kertoo jo paljon. On vissiin erikoinen tyyppi? Itse varmaan juoksisin tuossa kohdassa ja lujaa, olette vielä tosi nuoria. Yleensä mustasukkainen lkäyttäytyminen vain pahenee vanhetessa.

Vierailija
24/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein nelikymppisenä ja kaikenlaisia suhteita nähneenä ja kokeneena kehottaisin harkitsemaan kannattaako suhdetta jatkaa. Olet nuori ja sulla on aikaa viettää aikaa kavereiden kanssa, juhlia ja pitää hauskaa. Itselläni meni 2-kymppisaika parisuhteessa joka kariutui 28 vuotiaana 9 vuoden jälkeen, ja antaisin aika paljon että saisin nuo vuodet takaisin, Olisin voinut elää sinkkuna, tutustua erilaisiin ihmisiin, matkustella enemmän, nähdä maailmaa ja eri kulttuureja. Perheellisenä sitä ei enää samalla tavalla voi mennä ja kulkea missä vain milloin haluaa. Kukaan ei tarvitse itselleen määräilevää, mustasukkaista puolisoa, joka rajoittaa elämääsi tuollaisella tavalla.  Maailmassa on miehiä, jotka tukevat, ymmärtävät, antavat sinun mennä ja kulkea vapaasti ja ymmärtävät että aito rakkaus perustuu luottamukseen. Mustasukkaisuus juontuu lapsuudesta ja pelosta menettää oma puoliso, harmillisesti se usein johtaa sekoiluun, kyttäämiseen ja joskus väkivaltaankin. Mieti itse mitä haluat, mutta jos käytös on noin alkeellista raivoamista ja hän ei edes tule toimeen ystäviesi kanssa, tilanne vaikuttaa aika huonolta. On varmasti syitä miksi olette yhdessä, mutta yleensä mustasukkaiset puolisot vain pahentavat tapojaan suhteen edetessä. 

Vierailija
25/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä se nyt on tässä kilahtanut? Minä, kun kerran kilahdin 90 luvulla niin pistin koko kämpän sisustuksen uusiksi.

Sen jälkeen ollaan oltu yhdessä onneliset liki 30 vuotta.

Tuolloin suhdetta oli kestänyt vasta 5 vuotta.

T. Mies63, enää ei riidellä pahemmin ollenkaan

Vierailija
26/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vissiin syynsä miksei kaverisi tykkää hänestä ja päinvastoin? Olisivatko he nähneet tuon puolen miehestäsi heti?

Ihan ehkä hyvä miettiä ja pitkään, että mikseivät tule toimeen keskenään? Kannattaako tämän miehen takia menettää ystävänsä pikku hiljaa ja itsenäisyytensä?

Vierailija
27/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmettelen kans tuota, ettei tuu toimeen sun kavereiden kanssa eikä ne sen. Paa meneen ja ota seuraava siitä kaveriporukasta. Tai edes sellainen, joka ei ole sinusta mustis sun kavereille (jota epäilen syyksi tuohon tykkäämättömyyteenkin)-

Vierailija
28/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perussettiä. Reissun jälkeen ap itkee täällä miten joi "vahingossa" vähän liikaa ja havahtui siihen kun lukioaikaiseen kaveriporukkaan kuuluva Repe (nimi muutettu) höyläsi antaumuksella viikseen. Miettii mitä pitäisi tehdä, ilmoittaa poliisille vai yrittää salata koko homma ja voiko parisuhde vielä pelastua.

Ihmettelen mikä ajaa varattuja naisia ehdoin tahdoin lumppuilemaan erilaisiin tapahtumiin ilman puolisoaan.

Tapahtumiin voi mennä ihan vain pitämään hauskaa omien kavereiden kanssa. Niin voi baariinkin. 

Ilmeisesti jotkut eivät todellakaan ymmärrä ettei irtosuhteita ole pakko harrastaa ja silti voi käydä ulkona.

Vierailija
29/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat tyypillisiä mustasukkaisen ihmisen kohtauksia. Kerroit, että kukaan kavereistasi ei pidä hänestä, eikö sekin kerro jo jotakin.

Nyt vain irti tuollaisesta suhteesta, ei tule helpottumaan. Kontrollilla on tapana lisääntyä.

Vierailija
30/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

/:

Vierailija
31/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ollut av neuvomassa kun sinun ikäisenäsi jäin tuollaisen kanssa suhteeseen, menin naimisiin ja tein vielä pari lasta. Olisin säästynyt niiiiiiiin paljolta. Juokse tyttö!

Vierailija
32/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä?

Vierailija
33/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei luota suhun. Oletko tehnyt jotain pahaa tai epäilyttävää  aikaisemmin ?

Vierailija
34/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta. Onko muutenkin kontrolloiva?

Vierailija
35/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen. Olette vielä kovin nuoria eikä luottamus toiseen ole kovin vahva. Myös itsetunto voi olla huono. Olin nuorena kuten poikaystäväsikin ja jos mun poikaystäväni olisi ilmoittanut lähtevänsä kavereineen Kotkan meripäiville, suhde olisi ollut siinä. Nuoruuden suhteeni kaatuivatkin yleensä mun mustasukkaisuuteeni. Lopetin suhteet ennenkuin tulin petetyksi.

Ei ole mitään syytä, miksi et voisi lähteä. Suhteenne voi päättyä, mutta olet vielä aivan liian nuori mökkiytymään kotiin. Mies kasvaa aikuiseksi tai ei kasva, mutta et voi elää sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
36/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietäähän sen että perseen jakamiseksi se Kotkan meripäivillä menee.

Se meri siinä viittaa ainoastaan siihen että kaikki juo niin helvetisti viinaa että siitä saisi etanolimeren aikaan.

Ehkä sinulla. 

Ihmiset ovat erilaisia. 

Ei kotkan meripäivillä, eikä missään "suomifestareilla". Roskasakin juhlia kaikki "suomifestarit"

Suomalaiset+viina. Pettämistä, tappamista ja muuta riehumista.

Vierailija
37/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiallinen keskustelu mahdotonta?

Vierailija
38/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juudaksellakin oli maailman parhaat kaverit.

Vierailija
39/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jo seurusteluvaiheessa teillä on noin karseeta,jättäivin kumppanin hetkessä.Eri asia on ,jos molemma olette riidanhaluisia ja haluat sitä seuraavat vuosikymmenet.Tee nyt siihen vielä lapsi,joka joutuu seuraamaan teidän reuhomista.Siis sellaista elämääkö halauat.Tuo on vasta kesyä alkua.Ihan järjetöntä touhua kummpanisi taholta ja myös sinun taholta,kun seukkaat sen kanssa.

Rakkaudella tuossa suhteessa ei ole mitään tekemista,vaikka leikkisitte enkeleitä joka toinen päivä.

Vierailija
40/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat tyypillisiä mustasukkaisen ihmisen kohtauksia. Kerroit, että kukaan kavereistasi ei pidä hänestä, eikö sekin kerro jo jotakin.

Nyt vain irti tuollaisesta suhteesta, ei tule helpottumaan. Kontrollilla on tapana lisääntyä.

No en minäkään halaisi että mun tyttis juoksee pil"lu paljaana kännissä jossain veripäivillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan