Kukaan ottanut takaisin miestä, joka ensin jätti?
Jos on juuri pääsemässä eroon ja kuvioihin tullut tapailusuhde toisen miehen kanssa, niin miksi ihmeessä mies silloin kiinnostuukin taas, vaikkei muuten ollut? Jättääkö uudestaan, jos otan takaisin puolen vuoden eron jälkeen?
Kommentit (8)
Mulla kävi näin. Otin takaisin. Toki siinä luottamuksen rakentamisessa kestää, mutta jos molemmat ovat valmiita tekemään töitä, voi onnistua. Me onnistuttiin, vaikka alkusuhde olikin myrskyisä. Nyt ollaan oltu pitkään yhdessä, suhde on tasapainoinen, todella hyvä, on turvallinen olo ja luottamus kunnossa. Vaatii vaan aikaa ja työtä.
Aika korjaa yllättävän harvoja asioita ja lisäksi puoli vuotta on lyhyt aika. Mitä tahansa toki voi tapahtua, mutta kyllä epäilisin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on juuri pääsemässä eroon ja kuvioihin tullut tapailusuhde toisen miehen kanssa, niin miksi ihmeessä mies silloin kiinnostuukin taas, vaikkei muuten ollut? Jättääkö uudestaan, jos otan takaisin puolen vuoden eron jälkeen?
Se on jojomies tai kohomies. Älä helkkarissa huoli sitä takas, se satuttaa sua vaan.
Laita estoon ja unohda.
Tottakai haluaa taas olla sunkaa ettet vaan ois kenenkään toisen kanssa. Unohda ja elä eteenpäin.
Minä olen ottanut.
Ulkopuolisista syistä mies jätti minut (vanhempiensa painostuksesta, koska anoppi vihaa minua).
Palasimme yhteen 2 viikkoa eron jälkeen vaikka olin kerennyt jo muuttaa pois.
2 viikkoa riitti miehelläni siihen, että sai selvitettyä ajatukset ja prioriteetit kohilleen.
Luottamusta rakennamme jälleen, mutta suhde ollut paljon tasapainoisempi nyt kun anoppi ei ole ollut hämmentämässä välejämme.
Mies ei ole äitinsä kanssa tekemisissä, kun on niin vihainen äitinsä manipuloinnista.
Toivottavasti et ole tapailemani miehen eksä :( et kai ole blondi Helsingistä?
Älä huoli enää riesakses, tahtoo sut vaan kun joku toinenkin tahtoisi. Ei jää.