Uusi miesystävä ei suostu sukupuolitautitesteihin, väittää että suomalaista miestä en vaatisi samaan
Vaikka kyllä olen aina vaatinut kaikilta testit ennen seksielämän aloittamista ihonväriin katsomatta. En näe mitään muuta syytä sille miksei hän mene, kun että hänellä on jotakin salattavaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ettekö voisi lopettaa tätä propagandaa? Ei kukaan oikeasti missään testeissä käy, jos naida aiotaan.
Tulee varmaan sulle maalaiselle uutisena mutta kyllä testeissä käydään. Ei se mitään propagandaa ole näinä tautisina aikoina.
Suosittelisin tutustumaan tilastoihin sukupuolitaudeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ettekö voisi lopettaa tätä propagandaa? Ei kukaan oikeasti missään testeissä käy, jos naida aiotaan.
Tulee varmaan sulle maalaiselle uutisena mutta kyllä testeissä käydään. Ei se mitään propagandaa ole näinä tautisina aikoina.
Ja kun mietitään, mistä nämä taudit leviävät, niin kyllä minäkin tietyn ihonvärin omaavia vaatisin testeihin. Ei sillä että koskaan haluaisin olla missään kontaktissa moisiin.
Mun olisi sitten varmaan ihan vaatimalla pitänyt vaatia mun Suomessa syntynyt neitsytmies (ei horoskooppi) testeihin ihan vaan sen takia, että omaa "tietyn ihonvärin". Ai että alkaa kyrpimään nää rasistit.
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun mietitään, mistä nämä taudit leviävät, niin kyllä minäkin tietyn ihonvärin omaavia vaatisin testeihin. Ei sillä että koskaan haluaisin olla missään kontaktissa moisiin.
Mun olisi sitten varmaan ihan vaatimalla pitänyt vaatia mun Suomessa syntynyt neitsytmies (ei horoskooppi) testeihin ihan vaan sen takia, että omaa "tietyn ihonvärin". Ai että alkaa kyrpimään nää rasistit.
En epäile sinua, mutta mistä tunnistaa minkätahansamaalaisen miehen, joka on 100% neitsyt? Siitäkö kun hän kertoo sinulle, että "oh my darling you were the first one!"? Tässä taitaa olla täysin kyse luottamuksesta toisen sanaan. Miljoonat ihmiset ympäri maapallon teeskentelevät neitsyttä uuden kumppaninsa kanssa, koska haluavat antaa itsestään "puhtoisen kuvan".
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En epäile sinua, mutta mistä tunnistaa minkätahansamaalaisen miehen, joka on 100% neitsyt? Siitäkö kun hän kertoo sinulle, että "oh my darling you were the first one!"? Tässä taitaa olla täysin kyse luottamuksesta toisen sanaan. Miljoonat ihmiset ympäri maapallon teeskentelevät neitsyttä uuden kumppaninsa kanssa, koska haluavat antaa itsestään "puhtoisen kuvan".
No mä nyt uskoin toisen sanaan kun häntä jo tässä vaiheessa liki pari kuukautta lähes päivittäin olin nähnyt. Mutta ihan samalla laillahan sitä valitaan uskoa myös omaa minkätahansamaalaista seurustelukumppania, jos ollaan sovittu että ollaan monogaamisessa suhteessa eikä harrasteta muiden kanssa seksiä. Eli ihan valittu luottamus, mikä lienee aika hyvä perusta orastavalle parisuhteelle :)
Ja sitten vielä, että tosipaikan tullen oli erittäin selvää, että oltiin ns. ensi kertaa pappia kyydissä. Tai sitten oli todella hyvä näyttelijä :D
Olen kyllä tietoinen että tietyissä maissa mm. immenkalvon "korjausleikkauksia" tehdään, kun on menty harrastamaan esiaviollista seksiä, vaikka ko. maan kulttuurissa kuuluisi "säästää" avioliittoon asti.
Terveysasemalle soitetaan että halutaan testeihin. Itseltäni ainakin kysyttiin, haluanko myös hiv-testin joka on verikoe. Ja lähete laitettiin labraan sen puhelinkeskustelun perusteella, ja sitten vaan kävelin labraan. Tulokset ilmoitettiin tekstiviestillä, jos olis jotain ollut niin olisivat soittaneet. Ei ole sen vaikeampaa.
Ja virtsasta katsottiin muut taudit.
todennäköisesti miehellä muitakin ongelmia. jos tarkoitusena on harrastaa pelkästään seksiä, niin voitte käyttää kondomia. jos haluat seurustella, niin kannattaa suosiolla ehtiä parempaa seuraa.
nythän on pelkona että jos kaveri tulee maista jossa bacha barzi perinne elää voimakkaana, voi olla että on kairannut persreikää sen verran useesti pojilta että pillun tiukkuus ei tunnu kuin alkuhuumassa hyvältä, sen jälkeen mulkku alkaa nousta persereiän välittömään läheisyyteen ja tiimellykseen., saattaa olla ettå on itsekin ollut antavana osapuolena pikkupoikana vanhemmille imaameille. sietäs kiertää kaukaa tollaset meinaan jos anaalihommat ei ole hanskassa itsellä
ja hei muista kertoa tällä miten meni
Mutta valkoista lihaa syövää suomalaista miestä et testeihin vaatisi, vaikka hän on hyvinkin saattanut panna virolaisia tai thaimaalaisia prostituoituja? Et sinä voi toisten "tautisuutta" ihonvärin perusteella päätellä, vaikka Afrikassa ja Aasiassa tautien todennäköisyys on paljon suurempaa luokkaa. Hyvin suuri osa USA:ssa tai Euroopassa tapaamistasi "tietyn ihonvärin omaavista" ei ole tullut pakolaisena Afrikasta tai Lähi-idästä vaan on syntynyt USA:ssa/Euroopassa. Se on sitten eri asia, jos on pakko lähteä suomalaisnaisten tapaan Gambiaan paneskelemaan.