Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se aina huomionhakua jos laittaa instaan useita selfieitä itsestään??

Vierailija
25.07.2018 |

Mutta instassa on myös muita kuvia esim luonnosta, ruuista yms...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko instan käyttö on huomionhakua.

Vierailija
2/6 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitteletkö niissä aina esim. uutta kampausta, meikkiä tai vaatteita vai muuten vain laittelet, että joku tykkäisi ja kommentoisi ja kehuisi?

Minua ei ainakaan yhtään kiinnosta nähdä samanlaista saman meikin samaa ilmekuvaa 59:ää kertaa kuukauden sisällä samalta tyypiltä, vaikka välissä olisikin muuta. Perään vielä joku kryptinen lainaus tai mietelause, niin avot. Toisaalta on kiva nähdä kavereiden esittelevän jotain uutta mieluista vaatetta tms. enkä koe sitä ikävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin miten paljon ihmiset laittavat omakuviaan instaan. 

Siskontyttäreni on tosi kaunis, ja hänen instassaan ei ole mitään muuta kuin selfieitä.

Minusta se on vähän outoa, mutta ehkä olen liian vanhan näihin instahommiin 

Vierailija
4/6 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kuvan kun kuvan jakaminen muiden tykkäiltäväks aina on huomionhakua. Siltikään en oo oikein päässy perille, et miks ihmiset laittaa omasta naamasta sinne jatkuvasti hyvin samanlaisia kuvia. Itse käytän instaa siihen, että seuraan siellä harrastukseen liittyviä kuvia/videoita ja otan niistä oppia. Itse jaan myös vain harrastuksiin liittyviä asioita. Muutamaa kaveria seuraan ihan vaan koska ovat kavereita ja heillä noita oman pärstän kuvia riittää.

Vierailija
5/6 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kuvan kun kuvan jakaminen muiden tykkäiltäväks aina on huomionhakua. Siltikään en oo oikein päässy perille, et miks ihmiset laittaa omasta naamasta sinne jatkuvasti hyvin samanlaisia kuvia. Itse käytän instaa siihen, että seuraan siellä harrastukseen liittyviä kuvia/videoita ja otan niistä oppia. Itse jaan myös vain harrastuksiin liittyviä asioita. Muutamaa kaveria seuraan ihan vaan koska ovat kavereita ja heillä noita oman pärstän kuvia riittää.

Kai se on jotain ns " päivitystä" että miltä näyttää tänään...vaikka näyttäiskin aina samalta :D 

Vierailija
6/6 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänsä kuvaavat ja kuviansa jakavat ovat helv etin noloja ihmisiä. Sanokaa mitä sanotte.