Miten kemia ilmenee ihmisten välillä?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
No voi v*ttu nyt taas. Naistenlehtien hapatukset näyttää uponneen av-mammoihin ihan kunnolla. Jotkut ihmiset nyt vaan tulee paremmin toimeen keskenään, koska ajatukset ja luonteet osuu yksiin ja se siitä. Ei ole olemassa mitään maagisia "kemioita" tai "sähköistyviä ilmapiirejä" eikä varsinkaan mitään sa*tanan pyöriviä housuja.
Asperger much?
Vierailija kirjoitti:
No voi v*ttu nyt taas. Naistenlehtien hapatukset näyttää uponneen av-mammoihin ihan kunnolla. Jotkut ihmiset nyt vaan tulee paremmin toimeen keskenään, koska ajatukset ja luonteet osuu yksiin ja se siitä. Ei ole olemassa mitään maagisia "kemioita" tai "sähköistyviä ilmapiirejä" eikä varsinkaan mitään sa*tanan pyöriviä housuja.
Siinä taas yksi joka ei ymmärrä kielikuvia ja vertauksia. Hajootko siihenkin jos joku sanoo toisen olevan teräväpäinen kun eihän ihmisen päässä voi olla mitään teriä?
Niin joo, nyt varmaan alat nillittää tosta hajota-sanasta, kun sun mielestä on ihan netin höpökertomuksia nää että ihminen vois jotenkin vaan hajota... :D
Ensivaikutelma ja ulkonäkö. Noista aiheutuu, sekä miehillä että naisilla. Kun ensivaikutelma on wau-elämys, niin heti puetaan ruusunpunaiset silmälasit, ja mies muuttuu mr. täydellisyydeksi.
Itseasiassa on tutkittu, että parinvalinta ihmisilläkin perustuu yhteensopivien geenien tunnistamiseen. Tähän luonto on kehittänyt feromonit, jotka ihmisen itse havaitsematta viestivät toiselle henkilön geenikoostumuksen. Jos geenit sopivat, kroppa alkaa tuottaa sopivaa hormonicoctailia, joka saa tämän henkilön läsnäollessa aikaan erityisen hyvän olon.
Vierailija kirjoitti:
Ensivaikutelma ja ulkonäkö. Noista aiheutuu, sekä miehillä että naisilla. Kun ensivaikutelma on wau-elämys, niin heti puetaan ruusunpunaiset silmälasit, ja mies muuttuu mr. täydellisyydeksi.
Tavallaan. Mutta aiheutuuko wau-elämys pelkästä ulkonäöstä vai haistatko ensin ne feromonit ja elimistö on ihan wau kun geenit on sopivan poikkeavat toisistaan. Tämän on ollut aikojen aamussa tarkoitus varmistaa pienissä yhteisöissä se, ettei lisäännyttä liian läheisten sukulaisten kanssa.
Taisi olla sellainenkin tutkimus, että e-pillerit sekoittavat feromonijärjestelmää. Tämän takia ihminen saattaa tehdä vrheellisen parinvalinnan.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun olen tuntenut vahvaa kemiaa miehen kohdalla, joka ei mielestäni ollut lainkaan hyvännäköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun olen tuntenut vahvaa kemiaa miehen kohdalla, joka ei mielestäni ollut lainkaan hyvännäköinen?
No silloin se on nimenomaan sitä kemiaa...
Kemia on sitä kun sekoaa toiseen ihmiseen ilman järkevää syytä, eikä irti pääse. Kohdatessa maailmassa on vain 2 ihmistä, muut vaan häviää jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloin se on nimenomaan sitä kemiaa...
Niin munkin mielestä, mutta ei se kyllä siitä ulkonäöstä johtunut...
Luulen että nykyinen Instagram prseselfie-kulttuuri juuri onkin alitajuista kehoitusta uroksille tulla haistamaan juuri minun feromoneja ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai on tosi komea ja mukava mies, mutta ei tunnu yhtään miltään?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että nykyinen Instagram prseselfie-kulttuuri juuri onkin alitajuista kehoitusta uroksille tulla haistamaan juuri minun feromoneja ;)
Kukaan vakavalla mielellä liikkeellä oleva mies ei halua tyrkkyhoroa puolisokseen, joten ihan hyvä, että paljastavat itsensä someprofiileillaan.
Kemia meinaa sitä, että mies saa naiselle aikaiseksi positiivisen tunnesiteen. Pari tekee esimerkiksi treffeillä jotain mukavaa, nainen on iloinen ja yhdistää tuon iloisuuden tunteen mieheen. Siinä vaiheessa kun opit manipuloimaan tuota, niin pystyt saamaan "kemiaa" kenen tahansa naisen kanssa.
77 kaikessa karuudessaan on periaatteessa tota. Mekanismi, joka "kemian" määrittää on aivoissa, sijaitsee aivojen vanhemmassa osassa, eli on toiminnaltaan hyvin yksinkertainen. Siinä ei ole järkeä, joten sitä on helppo manipuloida. Naisten meikkaaminen, esim. huulipuna on osittain tarkoitus hämätä miehen "kemia"-mekanismia. Mies ja myös nainen voi tietysti perustaa valinnan järjelle, mikä on fiksua, miehet tekee tätä enemmän kuin naiset. Naisilla on paha tapa antaa tunteiden viedä.
Naisen "kemia"-mekanismia voi huijata tietyillä käyttämistavoilla, joilla signaloidaan naiselle korkeaa statusta. Näitä on pelimiesoppaat täynnään.
Jos naisella on hyvä pylly ja iso leuka ja evan rachel wood look. Niin on oikea kemisti hän. Heti naimisiin .
Luontokappaleet on sillä tavalla ohjelmoitu, että välillä tekee mieli panna toista sukupuolta olevaa, että sais geenejä levitettyä. Rakkaus ym. kemia tarvitaan siihen että yleensäkään päästään panemaan. Myöskin siihen että panemisen jälkeen pysytään yhdessä ainakin ne lisääntymisen tuotoksen kannalta kriittiset pari ekaa vuotta.
Se on se tunne kun katsot toista silmiin, maailma pysähtyy ja silmistä heijastuu syvä hellyys ja välittäminen. Tuntuu kuin olisi jonkinlaisessa magneettikentässä. Siihen tilaan voisi jäädä vaikka loputtomaksi ajaksi. Sanoja ei tarvita vaan pienikin muutos ilmeessä kertoo olennaisen.
Tämä kemia kuitenkin aiheuttaa monesti myös vaivaantuneita ja epämukavia tunteita, jos on todella voimakasta.
Kuitenkin, se vaan on niin ihanaa! :)
Nää on niitä samoja tyyppejä jotka uskoo horoskooppeihin ja astral-tv:n horinoihin.