Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kemia ilmenee ihmisten välillä?

Vierailija
25.07.2018 |

Tai rakkaus ensi silmäyksellä?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiaa on kun haluaa koko ajan naida kuin kani :D ja housut pyörii jalassa heti kun toisen näkee, aaahh, se on kyllä ihanaa, kuuma rakkaus mikä täynnä kemiaa, ihanaa ! 

Vierailija
42/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea selittää jos sitä ei ole koskaan kokenut. Ilma tuntuu sähköiseltä ei ole vain sanonta, ihan totta siltä se tuntuu. Ihan kuin olisit jotenkin enemmän läsnä hetkessä kun olet toisen henkilön kanssa, jo katse tuo perhosia vatsaan, olet enemmän tietoinen ihan mitättömästä kosketuksesta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetovoimana ja omituisena tuttuuden tunteena. Tulee lämmin, kotoinen olo toisen seurassa. Kuin olisitte sama maata. 

toivottavasti eri sukua kuitenkin.

Vierailija
44/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemiaa on kun haluaa koko ajan naida kuin kani :D ja housut pyörii jalassa heti kun toisen näkee, aaahh, se on kyllä ihanaa, kuuma rakkaus mikä täynnä kemiaa, ihanaa ! 

Itse koen kemiaa kyllä myös sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan en tunne mitään seksuaalista. Ihan ystävämielessä tulee vastaan ei-suhdemielessä-kiinnostavaa sukupuolta olevia ihmisiä, joihin tuntee kiinnostusta ja vetovoimaa, ja joiden kanssa synkkaa.

Vierailija
45/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeli haluaa mennä pimppiin tavanomaista hanakammin.

Vierailija
46/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea selittää jos sitä ei ole koskaan kokenut. Ilma tuntuu sähköiseltä ei ole vain sanonta, ihan totta siltä se tuntuu. Ihan kuin olisit jotenkin enemmän läsnä hetkessä kun olet toisen henkilön kanssa, jo katse tuo perhosia vatsaan, olet enemmän tietoinen ihan mitättömästä kosketuksesta jne.

Täytyy lisätä vielä omalta kohdalta, kun täällä on vähän kahdenlaista vastausta tullut. Itse näen sen kun joidenkin kanssa juttu vaan alusta asti luistaa ja olo on kotoisa enemmän jonkinlaisena sielujen sympatiana, sister from another mister/brother from another mother juttuna. Kemia on mulle nimenomaan fyysisesti ilmenevää ja liittyy viehätykseen.

Vierailija
47/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse koen kemiaa kyllä myös sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan en tunne mitään seksuaalista. Ihan ystävämielessä tulee vastaan ei-suhdemielessä-kiinnostavaa sukupuolta olevia ihmisiä, joihin tuntee kiinnostusta ja vetovoimaa, ja joiden kanssa synkkaa.

Niin minäkin, yleensä sellaisen kanssa tulen ystäväksi, jonka kanssa on molemminpuolista kemiaa, jos ei ole jäävät vain kaveriksi tai tuttavaksi.

Vierailija
48/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea eksoterminen reaktio, joka päättyy siihen että toisesta (tai molemmista) on jäljellä vain tuhkaa.

Vierailija
50/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväkemia: yhteneväinen tapa ajatella, ymmärrys toisen puheista ja eleistä, myötäoloa ja helppoa yhdessäoloa. Ei tarvitse puhua että on hyvä olla yhdessä. Positiivista virettä. Tuo mulle tärkeää, ettei jutun tarvitse luistaa tuntitolkulla että viihtyy yhdessä vaan voi olla hijaakin hyvässä hengessä.

Seksuaalinen kemia: puhe ei ole välttämättä vaivatonta vaan voi tökkiä, jännittyneisyys, veto ennen muuta toisen läheisyyteen ja kosketukseen, ei niinkään puhumaan ja juttelemaan.

Kyllä, molempia olen kokenut.

Vierailija
51/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetovoimana ja omituisena tuttuuden tunteena. Tulee lämmin, kotoinen olo toisen seurassa. Kuin olisitte sama maata. 

Tämä. Kun tällainen nainen osui kohdalle, niin aika paljon on pitänyt keski-ikäisenä vielä muuttaa suhtautumistaan ”kemiaan” ja rakastumiseen ensisilmäyksellä. Ensi kertaa ymmärtää, mistä lauluissa ja tarinoissa puhutaan.

Sääli, jos ei ole omalle kohdalle koskaan osunut.

Ei ole osunut niidenkään kohdalle, jotka täällä väittää että pas kapuhetta, tai sit ne on niitä, jotka on saanu pakit kun ei toisen mielestä kemiat kohtaa :D

Näen "kemioina" sellasen, että ihmisestä ensinäkemältä tietää ja tuntee (siis livenä tietenkin) että tuon kanssa vois olla lähekkäinkin. Jos ajattelee saman peiton alla olemista ja se kauhistuttaa, tietää ettei ole kemiat kohdallaan.

Vierailija
52/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
53/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että haluan sitä ihmistä kaiken järjen vastaisesti. Mun feromonit päättää, että nyt tehdään vauvoja.

Vierailija
54/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
55/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mieluusti jättäisin nuo kemiat jatkossa kokematta.

Vierailija
56/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväkemia ja seksuaalinen kemia ovat hiukan eri asioita. Mutta noi voi olla myös samassa paketissa. Kemia mielestäni tarkoittaa enemmän nimenomaan ei-verbaalista. Sitä, että ilmeet ja eleet jo kertoo olennaisen. Jos sitten pääsee ihan puhe asteelle ja homma toimii, niin se on jo sitten next level.

Mutta itse olen kokenut tuon tunteen ja se on niiiiin huumaava! :)

Vierailija
57/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi v*ttu nyt taas. Naistenlehtien hapatukset näyttää uponneen av-mammoihin ihan kunnolla. Jotkut ihmiset nyt vaan tulee paremmin toimeen keskenään, koska ajatukset ja luonteet osuu yksiin ja se siitä. Ei ole olemassa mitään maagisia "kemioita" tai "sähköistyviä ilmapiirejä" eikä varsinkaan mitään sa*tanan pyöriviä housuja.

Vierailija
58/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Goleman on kirjassaan Sosiaalinen äly avannut tätä "kemiaa". Siihen liittyvät mm. aivojen peilisolut, opitut vuorovaikutusmallit, kyky lukea ja käyttää nonverbaalista viestintää. Ei ole höpöjuttua.

Vierailija
59/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Seksuaalinen kemia: puhe ei ole välttämättä vaivatonta vaan voi tökkiä, jännittyneisyys, veto ennen muuta toisen läheisyyteen ja kosketukseen, ei niinkään puhumaan ja juttelemaan.

Kyllä, molempia olen kokenut.

Raastavaa, jos toinen on varattu niinkuin meidän tapauksessamme. Ei tämä kemia toki pelkästään seksuaalista ole. Sitä haluaa iholle, mutta käyttäytyy korostetun korrektisti ja välttelee kosketusta ja läheisyyttä. Toisinaan itse välttelen koko ihmistä.

Vierailija
60/84 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi v*ttu nyt taas. Naistenlehtien hapatukset näyttää uponneen av-mammoihin ihan kunnolla. Jotkut ihmiset nyt vaan tulee paremmin toimeen keskenään, koska ajatukset ja luonteet osuu yksiin ja se siitä. Ei ole olemassa mitään maagisia "kemioita" tai "sähköistyviä ilmapiirejä" eikä varsinkaan mitään sa*tanan pyöriviä housuja.

Onpas. Kun näin ensimmäisen kerran mieheni, niin olisin kyllä ollut valmis aivan suorilla pikkarit tiputtamaan. Ja olin silloin sentään täysin kokematon. Lämmin kiinostunut katse ja hymy sekä feromoneja suorastaan pölisi ilmassa. No koska kuitenkin vielä joitain järjenrippeitä oli jäljellä, ei heti ryhdytty touhuamaan vaan tutustittiin pari viikkoa paremmin toisiimme. Nyt olemme olleet yhdessä yli 30v ja samat tunteet ovat tallella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi