Pikkutytöt ärsyttää, miksi?
Jotenkin monet n 2-6 v tytöt vaikuttaa ärsyttäviltä lässyttäjiltä, jotka söpöstelee ja kimittää teennäisesti saadakseen huomiota. Onko he välillä tuollaisia teeskentelijöitä vai kuvittelenko vain?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla sinulla ap aivot paskana jos oletat, että pienet lapset käyttäytyisi kuin aikuiset. Toivottavasti et koskaan saa lapsia.
Toivottavasti karma hoitelee sut.
Miten sä ees kehtaat anonyymisti kirjottaa tolleen?
Entä jos AP ei oikeasti voisi saada lapsia.
Ja tämäkin nyt oikeasti on vain tälläinen mielipide kysymys, joillaki ärsyttää, toisilla ei.
Ootteko te sairaita kun puollatte apta? Mitä helvettiä? Anonyymisti? En ole edes aloittanut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, että tytöt ovat aina jotenkin huonompia kuin pojat. Tähänhän teidät on kasvatettu, ja tätä te siirrätte eteenpäin. Tekipä se tyttö sitten niin tai näin, niin aina sen tekemiset pistää silmään. Koska niitten tyttöjen tekemisiä pitää aina moralisoida.
Ei muuten ole Suomessa nykypäivänä näin, enemmänkin päinvastoin. Tyttöjä palvotaan prinsessoina, poikia pidetään ärsyttävinä räkänokkina. Moni kaveri on tunnustanut toivoneensa tyttöä, kun odotti esikoistaan. Kun itse sain toisen pojan, minua sääliteltiin tyttären puuttumisesta. Liuta tyttölapsia saa aikaan ihastuneita huokauksia, liuta pelkkiä poikia taas "voi ei, kyllä sä vielä tytönkin ehdit saada..."-voivottelua.
Minun tuttavissani ja kavereissani taas on toivottu vain poikia. Yksi sanoi jopa että ei hyväksy tyttöä (pahemmilla sanoilla).
En itse ymmärrä pakkomiellettä lapsen sukupuolesta. Itselleni kelpaisi kumpi vain ja tuntuu aika ikävältä kuulla vähättelyä kumpaankaan suuntaan.
Nyt taitaa olla helle tehnyt aloittajan korvien väliin tepposet...
Jaa. Että semmonen pukkityttöjenvihaamisketju. Onnea ap. Toivottavasti saat nopeasti apua anaaliverenvuotoosi.
Minä (ap) en sanonut vihaavani pikkutyttöjä, vaan että jotkut heistä on hyvin ärsyttäviä ja ymmärrän nyt että se johtuu siitä että he ovat kuin minikokoisia teini-ikäisiä. Ja kaikki tietää että oli itsekin teininä usein ärsyttävä juuri sen jatkuvan huomionhaun takia, esim itse muistan että piti julkisilla paikoilla nauraa mahdollisimman kovaa jotta ihmiset huomaisi.
Tämä käytös vain alkaa ilmeisesti nykyään 10 vuotta liian aikaisin mikä ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkutytöiltä odotetaan paljon enemmän kuin pojilta - pitäisi jo 4-vuotiaana osata käyttäytyä kuin aikuinen. Kehuja tulee vain siitä, kun olet kiltti, söpö, huomaavainen ja hiljaa. Mäkin muistan kun me lapsena ärsytettiin ihan tahallaan ihmisiä esim. puhumalla i-kieltä, sellaista todellista kimitystä. Tämmöset asiat kuuluu lapsuuteen. Niin se vaan menee.
No niin eli jos lapset tahallaan ärsyttää muita, niin eikö ole normaalia ärsyyntyä heistä. Eihän vaihtoehdot ole hiljaa istuminen ja korvia raastava kimitys ja sössötys.
Mä oon nähny pikkutyttöjä, jotka käyttäytyy huonommin ku pojat.
Taitaa olla vanhempi kohtaista kuka odottaa ja mitä lapseltansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla sinulla ap aivot paskana jos oletat, että pienet lapset käyttäytyisi kuin aikuiset. Toivottavasti et koskaan saa lapsia.
Toivottavasti karma hoitelee sut.
Miten sä ees kehtaat anonyymisti kirjottaa tolleen?
Entä jos AP ei oikeasti voisi saada lapsia.
Ja tämäkin nyt oikeasti on vain tälläinen mielipide kysymys, joillaki ärsyttää, toisilla ei.En ole tuo jota lainasit, mutta kommentoin kumminkin.
Toivottavasti ap ei koskaan saa lasta. Aloittajan lapsista tulisi hänen kaltaisiaan vähä-älyisiä naisvihaajia. Jo aloittaja saa lapsen, toivottavasti se lapsi on poika, joka ki*du*te*taan hengiltä mahdollisimman hitaasti ja tuskallisesti. Pojat eivät ansaitse elää. En tunne minkäänlaista myötätuntoa poikia kohtaan. Pojat ovat itse aiheuttaneet sen omalla käytöksellään.
No silloin toivon sinulle samaa.
Et itse ainakaan kuulosta apta fiksummalta kun tuollaista kehtaat kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä (ap) en sanonut vihaavani pikkutyttöjä, vaan että jotkut heistä on hyvin ärsyttäviä ja ymmärrän nyt että se johtuu siitä että he ovat kuin minikokoisia teini-ikäisiä. Ja kaikki tietää että oli itsekin teininä usein ärsyttävä juuri sen jatkuvan huomionhaun takia, esim itse muistan että piti julkisilla paikoilla nauraa mahdollisimman kovaa jotta ihmiset huomaisi.
Tämä käytös vain alkaa ilmeisesti nykyään 10 vuotta liian aikaisin mikä ei ole normaalia.
Jep, itsekkin nähnyt monta pikkutyttöä napapaidoissa tai mini hameessa juoksemassa.
Tämä on valitettava totuus (tykkäsi tai ei), joidenkik tyttölasten kohdalla.
Surullista, että tyttöjen elämä on tollasta eikä saa rauhassa olla lapsi niin kuin pojat :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, itsekkin nähnyt monta pikkutyttöä napapaidoissa tai mini hameessa juoksemassa.
Tämä on valitettava totuus (tykkäsi tai ei), joidenkik tyttölasten kohdalla.
Napapaitoja oli ysärilläkin. Sen sijaan aikuiset eivät poseeranneet kännykameroille ja tartuttaneet tätä lapsiinsa.
Kaksi pikkutyttöä tuli eilen vastaan työnnellen nukevaunujaan.
Voi että se oli suloinen näky.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pikkutyttöä tuli eilen vastaan työnnellen nukevaunujaan.
Voi että se oli suloinen näky.
10-12vuotta eteenpäi ja lykkäävät oikeita rattaita.
Olen oikeasti onnellinen, että sain vain poikalapsia.
Kerran tapasin miehen työkaverin vaimon, joka itki minulle sitä, kun hän sai ensin pojan, toivoi tyttöä yli kaiken ja sai tytön ja nyt, kun tytöllä on murrosikä päällä, niin hän sanoi, ettei kestä tyttöä.
Hän myös sanoi tytön uhmaiän olleen paljon rasittavampi, kuin pojan ja tytöllä on ollut aina draamaa ja huomionhakuisuutta liiaksikin, kun taas pojalla ei mitään.
Hän onnitteli minua kolme kertaa siitä, että olen saanut vain kaksi poikaa. Ja hän oli tosissaan.
Ymmärrän hänen pointtinsa, kun katselen lähipiiriäni ja heitä, joilla tyttöjä. Välillä häpeän suuresti niitä tilanteita, joita tytöt aiheuttavat ja, kun nykyään vanhemmat jotenkin kädettömiä ja tytöt saavat tehdä ja olla vaikka minkälaisia 3-vuotiaasta lähtien: kuljetaan minihameissa, laitetaan korviksia 2 kuukautiselle tyttövauvalle, kirkuminen on ”ihanaa naisellista toimintaa”. Jep. Mitä, jos pojatkin alkaisivat murahtelemaan keskellä katua äänekkäästi?
Kiljumista vihaan yli kaiken, siis yli kaiken......
Vierailija kirjoitti:
Kerran tapasin miehen työkaverin vaimon, joka itki minulle sitä, kun hän sai ensin pojan, toivoi tyttöä yli kaiken ja sai tytön ja nyt, kun tytöllä on murrosikä päällä, niin hän sanoi, ettei kestä tyttöä.
Hän myös sanoi tytön uhmaiän olleen paljon rasittavampi, kuin pojan ja tytöllä on ollut aina draamaa ja huomionhakuisuutta liiaksikin, kun taas pojalla ei mitään.
Hän onnitteli minua kolme kertaa siitä, että olen saanut vain kaksi poikaa. Ja hän oli tosissaan.Ymmärrän hänen pointtinsa, kun katselen lähipiiriäni ja heitä, joilla tyttöjä. Välillä häpeän suuresti niitä tilanteita, joita tytöt aiheuttavat ja, kun nykyään vanhemmat jotenkin kädettömiä ja tytöt saavat tehdä ja olla vaikka minkälaisia 3-vuotiaasta lähtien: kuljetaan minihameissa, laitetaan korviksia 2 kuukautiselle tyttövauvalle, kirkuminen on ”ihanaa naisellista toimintaa”. Jep. Mitä, jos pojatkin alkaisivat murahtelemaan keskellä katua äänekkäästi?
Mun ystävän tyttölapset aina varastaa multa meikkejä ja koruja ollessaan kylässä.
Ystävä sitten palauttaa ne häpeissään.
Ja kylään ei kestä mennä minkään korun kanssa kun heti pitäisi tytöillä saada kokeilla korua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän onnitteli minua kolme kertaa siitä, että olen saanut vain kaksi poikaa. Ja hän oli tosissaan.Ymmärrän hänen pointtinsa, kun katselen lähipiiriäni ja heitä, joilla tyttöjä. Välillä häpeän suuresti niitä tilanteita, joita tytöt aiheuttavat ja, kun nykyään vanhemmat jotenkin kädettömiä ja tytöt saavat tehdä ja olla vaikka minkälaisia 3-vuotiaasta lähtien: kuljetaan minihameissa, laitetaan korviksia 2 kuukautiselle tyttövauvalle, kirkuminen on ”ihanaa naisellista toimintaa”. Jep. Mitä, jos pojatkin alkaisivat murahtelemaan keskellä katua äänekkäästi?
Mun ystävän tyttölapset aina varastaa multa meikkejä ja koruja ollessaan kylässä.
Ystävä sitten palauttaa ne häpeissään.
Ja kylään ei kestä mennä minkään korun kanssa kun heti pitäisi tytöillä saada kokeilla korua.
Sama homma täällä paitsi lisäksi mennään ilman lupaa kenkäkaapille ja räjäytetään se kun pitää päästä kokeilemaan "isojen tyttöjen" kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin monet n 2-6 v tytöt vaikuttaa ärsyttäviltä lässyttäjiltä, jotka söpöstelee ja kimittää teennäisesti saadakseen huomiota. Onko he välillä tuollaisia teeskentelijöitä vai kuvittelenko vain?
Pikkulapset ovat oikeasti söpöjä, eivät söpöstele.
Ootko ollu pikkulapsen kans samas huonees mikä tulee sun etee keikistelee, vääntelehtii, lässyttää ja kimittää?
Mitä sulle on lapsena tehty kun kuvittelet että joku lapsi tulisi sun eteen keikistelemään?
Hyi helv.
Trollipoju heijastelee omaa huomionhakuisuuttaan.
Mutta ihmeen kauan toi samanlainen, umpitylsä teinityyli on ollut voimissaan ja sitä apinoidaan nuoresta lähtien, tytöt ja pojat.
Tästä voinee päätellä ettei monikaan osaa kasvattaa lapsiaan. Oli ne tyttöjä tai poikia.
Minua pikkutytöt myös ärsyttävät, pikkupojista taas menen heltymyksestä suunniltani. Tässä aikuistuessa ja vuosien mittaan olen tullut siihen tulokseen, että sillä on jotakin tekemistä itsetuntoni kanssa (tytöt kiusasivat minua lapsuudessani ja nuoruudessani) tai sitten minulla aktivoituu jokin alitajuinen luolamiesaikainen tarve nitistää kaikki, jotka tulevaisuudessa kilpailevat parhaista siittäjistä kanssani. En tiedä, ärsyttäviä ovat joka tapauksessa!