Ottakaa ilo irti kuumuudesta. Olen laihtunut sen ansiosta 12 kg
Pitkä kuuma jakso on johtanut siihen että liikun enemmän kuin koskaan. Käyn uimassa lähes joka ilta, pitkään vedessä pysyminen auttaa pitämään olon pitkään raikkaana.
Ja ruokavalio. Helteellä ei tee mieli syödä juuri mitään. Tänäänkin söin lounaalla vain vesimelonin.
Koko kesän aikana painoa on pudonnut 12 kg. Yritän saada pidettyä sen myös pois kun syksy tulee.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Pitkä kuuma jakso on johtanut siihen että liikun enemmän kuin koskaan. Käyn uimassa lähes joka ilta, pitkään vedessä pysyminen auttaa pitämään olon pitkään raikkaana.
Ja ruokavalio. Helteellä ei tee mieli syödä juuri mitään. Tänäänkin söin lounaalla vain vesimelonin.
Koko kesän aikana painoa on pudonnut 12 kg. Yritän saada pidettyä sen myös pois kun syksy tulee.
Kun tulee kylmä niin ne kilot tulee viimeistään takaisin :) Kaikki nopeasti laihdutettu palaa yhtä nopeasti takaisin.
t. saman kokenut
No hyvä jos joku laihtuu. Mua helle vaan turvottaa, tuntuu että nesteitä pakko vetää mutta ilmeisesti osa jää kroppaan turvottamaan.
Minä vieläpä olen ylipainonen niin varaa oisi laihtua. Helteen takia syön kunnon ruuan vaan töissä. Lisäksi olen viimein onnistunut tekemään ison elämäntapamuutoksen; en ole kolmeen viikkoon syönyt lainkaan suklaata. Iso juttu ihmiselle joka sitä on vähintään pienen patukan syöny kerran päivässä vikat kolme neljä vuotta. Ei liity tosin helteeseen, viimein vaan onnistuin irrottautuu mokomasta eikä enää tee ees mieli :D
Paino silti sama kuin toukokuussa, 86 kiloa eli noin bmi n.28... mut ehkä kun helteet lakkaa tää turvotus laskee.
Mä oon turvonnut parisen kiloa. Helteillä oon makoillut ulkona, ulkona on tullut nälkä ---> jotain nopeaa saatava (jäätelö, lähikaupan paistopisteet yms)
Siideristä puhumattakaan :D nyt on ollut myös ties mitä piknikkiä ja istumimisia ulkona eväskorin ja juomakorin kanssa melkein joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pysty siihen. Nälkä tulee.
Tottakai tulee, pitää vain huolehtia että syön terveellisesti enkä palaa mässymoodille. Laohtuminen on tuntunut niin hyvältä, että toivon sen motivoivan myös syksyllä. Ja kun ilma viilenee, vaihdan uinnin pururataan tai alan käymään uimahallilla.
ApSulle tulee nälkä. Et pysty sitä vastustamaan. Ei siinä auta päätökset "terveellisyydestä" Tämä johtuu siitä, että et nyt syö tarpeeksi. Et sinä tätä usko, eikä tarviikkaan.
Miten se laihduttaminen pitäisi sitten tehdä. Ainahan se on sitä, ettei syö tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Läskit ei lähde kirjoitti:
En tajua tuota laihtumista. Uin meressä 6/krt viikossa tunnin kerrallaan, ajan pyörällä lähes 10 km päivässä ja silti paino vaan nousee. En syö karkkia, makkaraa tai jäätelöä enkä juo alkoholia ja muutenkin elintavat on kunnossa. Painoa olisi pakko saada pois, mutta se on noussut näillä helteillä NELJÄ kiloa. En kestä.
Syöt vääränlaista ruokaa. Ei liikunta laihduta, jos ruokavalio on sopimaton.
Et tainnut lukea kaikkea. Kyse ei ole ruuan laadusta, epäilen että syön liian vähän suhteessa liikuntaan. Pointti oikeastaan oli, että tämä helle turvottaa. Se tuntuu muun muassa tavallista kovempina nivelkipuina.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota laihtumista. Uin meressä 6/krt viikossa tunnin kerrallaan, ajan pyörällä lähes 10 km päivässä ja silti paino vaan nousee. En syö karkkia, makkaraa tai jäätelöä enkä juo alkoholia ja muutenkin elintavat on kunnossa. Painoa olisi pakko saada pois, mutta se on noussut näillä helteillä NELJÄ kiloa. En kestä.
Syöt vääränlaista ruokaa. Ei liikunta laihduta, jos ruokavalio on sopimaton.
Et tainnut lukea kaikkea. Kyse ei ole ruuan laadusta, epäilen että syön liian vähän suhteessa liikuntaan. Pointti oikeastaan oli, että tämä helle turvottaa. Se tuntuu muun muassa tavallista kovempina nivelkipuina.
No, oli se syy sitten määrässä tai sisällössä, niin ruokavaliostasi johtuu, ettet laihdu, vaikka liikut.
Minäkin syön vähemmän mutta en jaksa liikkua juuri lainkaan. Olen lihonut ja lihakseni ovat muuttumassa läskiksi.
Sinä olet ilmeisesti näitä mässäilijöitä, joiden ei tarvitse kuin rajoittaa syömistä, niin painoa lähtee useita kiloja viikossa. Tämä kyllä saa skeptiseksi sen suhteen, että pystytkö pakkasten tullen tosiaan olemaan syömättä liikaa. Olet kuitenkin nyt mennyt ääripäästä toiseen. Pitäisi löytää se kultainen keskitie. Ainakin itse olen huomannut sen, että on helpompi pidättäytyä ruoasta kuin syödä kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan joku luonnonoikku, kun ei mun nälkä katoa mihinkään, vaikka olis miten kuuma.
Sama täällä. Onnekkaita, joilla lähtee ruokahalu helteellä. Itsellä nälkä entisellään, muttei jaksa kauheesti liikkua, joten tainnut lihota jotain 2kg kuukauden aikana.
KUINKA VAIKEAA ON YMMÄRTÄÄ ETTÄ SE HEL.VETIN SANA ON LIHOA???
En kyllä iloitse kuumuudesta vaikka vähän olen laihtunut itsekin. Olin tosin normaalipainon rajoissa muutenkin, mutta näköjään vanhat kireimmät sortsitkin menee nyt helposti päälle. Sama kävi viimeksi kun matkustettiin kuukausi ympäri Eurooppaa kaverin kanssa, tuli paljon kävelyä ja muuta liikuntaa mutta oli niin kuuma ettei tehnyt mieli liiemmin syödä, eniten teki mieli raikkaita salaatteja ja mehukkaita hedelmiä. Vielä olen jaksanut treenata entiseen malliin, mutta treenit on kyllä raskaampia kun on niin kuuma, joten mieluummin ottaisin viileämmät ilmat.
Aurinkoa ei kannata ottaa ollenkaan. Pitäisi olla ruskeanahka joka suojaisi säteilyltä, jos meinaatte viihtyä suorassa paisteessa pidempään kuin 1h päivässä.
No minä olen vaan lihonut ja turvonnut. Ei voi olla ulkona, eikä sisälläkään jaksa urheilla kun on kuuma. En ymmärrä miten kuumuus veisi nälän, ja kun ei muutakaan ole voinut tehdä olen syönyt ja juonut. Muistutan sellaista hyvin kypsynyttä nakkia. Kiva aloittaa työt tällä viikolla. Näytän siltä kun olisin ryypännyt viikkoja, syönyt suolasilliä koko ajan ja sammunut puistonpenkille.
Mä taas olen lihonut :/ Olo on nuutunut, ei jaksa liikkua ja tulee syötyä mitä vaan mikä sattuu maistumaan.
Onnittelut suorituksesta!
Muista vaan juoda kunnolla nestettä!!! Eikä proteiinilisätkään olisi pahitteeksi. Muista että kroppa tarvitsee myös suoloja ja mineraaleja kovan hikoilun takia! Muussa tapauksessa vedät kroppas liian lujille huomaamattasi!
Minä olen lihonut. Koko ajan pitää jatkuvan hikoilun takia syödä ja juoda ettei tule helteillä huono olo.