Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottakaa ilo irti kuumuudesta. Olen laihtunut sen ansiosta 12 kg

Vierailija
24.07.2018 |

Pitkä kuuma jakso on johtanut siihen että liikun enemmän kuin koskaan. Käyn uimassa lähes joka ilta, pitkään vedessä pysyminen auttaa pitämään olon pitkään raikkaana.
Ja ruokavalio. Helteellä ei tee mieli syödä juuri mitään. Tänäänkin söin lounaalla vain vesimelonin.
Koko kesän aikana painoa on pudonnut 12 kg. Yritän saada pidettyä sen myös pois kun syksy tulee.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä kuuma jakso on johtanut siihen että liikun enemmän kuin koskaan. Käyn uimassa lähes joka ilta, pitkään vedessä pysyminen auttaa pitämään olon pitkään raikkaana.

Ja ruokavalio. Helteellä ei tee mieli syödä juuri mitään. Tänäänkin söin lounaalla vain vesimelonin.

Koko kesän aikana painoa on pudonnut 12 kg. Yritän saada pidettyä sen myös pois kun syksy tulee.

Mutta kerro ap miksi meidän muiden pitäisi nauttia kuumuudesta, jos sinä laihdut sen avulla. Kaikille kuumuus ei tee hyvää.

No ei kaikkien tarvitsekaan, mutta jos on ylipainoa niin nyt on hyvä tilaisuus laihduttaa. Nätti ilma uimiseen ja kaupat ovat täynnä kevyttä, hyvää ja terveellistä ruokaa.

Ap

Vierailija
42/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta on fakta miten talvella ihminen laihtuu paremmin. Keho katsokaas lämmittää itseään kuluttaen energiaa ja meillä Kuopiossa on ainakin uimahalleja.

Pitäkää kämppänne lämpötila aina talvella 19 asteessa, niin keho alkaa kehittää ruskeaa rasvaa ja laihdutte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.. Tuli tänäänkin hirveä tarve saada kylmää jäätelöä, vaik en muuten niin kaipaiskaan. Alkukesästä naureskelin kioskilla jonottavia.

Vierailija
44/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olen lihonnut, kun en ole jaksanut viettää niin aktiivista elämää kuin aiemmin. Iso osa päivästä kuluu lähinnä varjossa pötkötellen ja kirjaa lukien. Olen kyllä treenannut jonkun verran, mutta useamman kerran meinannut oksentaa kesken treenien. Kuumuus ei sovi minulle. 

Vierailija
45/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana laihuus näkyy. Äitini "anorektikko ikänsä" on 55 kiloinen ja 168 senttinen. Nyt 73 vuotiaana on köyryselkäinen ja nahka roikkuu luiden ympärillä + rollaattori. Muut ikäisensä jotka paremmassa lihas, niin nuoren näköisiä ja kulkevat omin avuin.

Vierailija
46/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä ( vierailija 21) .Itsekkin olen laihtunut 2kg nyt helteellä,kun jon ,mutta en aivan ylen määrin. Uimassa käyn,mutta se on vain virkistäytymistä järvessä.Aina kesisin ,minun liikuntani hieman vähenee jos on kuumaa.Mutta , annas kun viilenee, nautin aivan suunnattomasti pitkistä kävelylenkeistävälillä intervallijuoksua ja sitten tulee kehiin tietysti salilla käynti jaksamisen rajoissa ( ikä)

Sutjakkana pysyn ja syön automaattisesti terveellisesti broileria,kalaa,parsaa,tomaattia,porkkanaa ,sipulia ,avokadoa,raejuustoa jne ja kohtuudella.

Vierailija
47/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mulla oli lähtöpaino 65 kg toukokuun alussa ja nyt painoa on 53 kg. Eli tällainen laihtumistarina mulla tältä kesältä. Ja pituutta on 175 cm.

Laihtunut olen puhtaasti siksi, että olen syönyt selvästi vähemmän kuin aiemmin. Minä nimittäin liikun aina paljon, olen aina liikkunut, ihan vähintään 3 tuntia per päivä reipasta liikuntaa.

En vaan pysty syömään enempää, kun kroppani on sellainen, että tuottaa hirveästi lämpöä heti kun syön.

Nyt olen kokoa XXS, joten kovasti toivon, että helteet ja laihtuminen jo loppuisivat. Meni vaatekaappi kokonaan uusiksi, eikä näin pieniä & samalla pitkiä vaatteita tunnu löytyvän yhtään mistään. Kun olen jo ihan tikkulaiha, mutta hurjan pitkät jalat ja kädet (+ lyhyt selkä). Tuumapituus jaloissa 35".

Vierailija
48/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä nro 47 en siis ole Ap, vaikka juuri tajusin, että ihan saman 12 kg minäkin olen laihtunut.

lähtöpaino ei ainakaan mulla ollut pituuteen verrattuna lainkaan paha, olin normaalipainoinen. Nyt olen reilusti alipainoinen.

47

Vierailija
49/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on täytynyt olla lähtökohtaisesti sairaalloisen kova syömään ja valtavan obeesi jos noin helpolla ja nopeasti laihtuu tuollaisen määrän. Ei kuulosta normaalilta. Tai sitten joku sairaus. Nim. laihtunut koko kesän aikana ehkä kilon tai kaksi vaikka kaikkensa yrittänyt.

Vierailija
50/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ruoka maistuu liiankin hyvin olipa helle tai pakkanen- liikunta taas aikamoista pakkopullaa.

Ilmankos olenkin aika tukeva!

Vierailija
51/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa menetetystä painosta saattaa olla vaan nestettä. Itselle kävi vähän samalla tavalla, että vähän "kuivemmalla" jaksolla laihduin muka jopa 5 kiloa, mutta heti kun nesteytys palasi normaaliksi, niin kilot tuli takaisin entiseen parissa päivässä. Yksi iso pissikin voi olla jopa puoli litraa eli puoli kiloa tippuu ihan vaan pissimällä kerran rakkonsa tyhjäksi. :D

Olen tietoinen tuosta, mutta kun jatkaa tällä tyylillä, kyllä sitä läskiäkin lähtee.

Ap

Kunhan et ylläty siitä että kaikki tosiaan tulee takaisin vaikka kuinka terveellisesti syö ja liikkuu. Minäkin menetin yks kesä 7 kiloa vaikka olin normaalipainoinen kun söin kevyesti (puuro+2 leipää, keitto, hedelmää ja luonnon jugurttia) ja liikuin aivan helvetin paljon. Sitten kun menin töihin ja vaikka pyöräilin työmatkat ja kävin 10km juoksulenkillä illalla niin paino palasi alun lukemiin ihan vain koska palasin syömään normaaleja annoksia (terveellistä) kotiruokaa. Sanonpahan vain että ei kannata leveillä sillä ettei helteillä tule syödyksi ja kiit9s sen laihtuu. Epäterveellistä. Ihmisen kuuluu syödä päivässä ainakin 1400kcl verran. Aiheutat pian sen ettei kroppasi kohta ollenkaan toimi kun aineenvaihdunta on täysin sekaisin.

Vierailija
52/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucky you. Minulle ruoka maistuu kuten ennenkin ja hyvällä säällä tulee grillailtua useammin makkaraa ja muita herkkuja.

Lämpö lisää minullakin aktiivisuutta, eli ulkoilen ja liikun normaalia enemmän mutta en niin paljoa että se näkyisi painossa.

Vierailija
53/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mulla helteelläkin tekee mieli naudan pihviä, toki syön myös salaattia mutta grilliherkut on hyviä

tänäänkin hakemaan naudan pihviä ruoka-avusta

Vierailija
54/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laihduin alun perin juuri kesällä 12kg myös. Eikä tullut enää koskaan takaisin! Tuosta on aikaa jo 5-6v :)

Vierailija
55/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ruokahalu ihan poissa aina helteellä. Olen muutenkin alipainoinen jo valmiiksi. Ei yhtään tee mieli ruokaa kuumalla.

Vierailija
56/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota laihtumista. Uin meressä  6/krt viikossa tunnin kerrallaan, ajan pyörällä lähes 10 km päivässä ja silti paino vaan nousee. En syö karkkia, makkaraa tai jäätelöä enkä juo alkoholia  ja muutenkin elintavat on kunnossa. Painoa olisi pakko saada pois, mutta se on noussut näillä helteillä NELJÄ kiloa. En kestä. 

Vierailija
57/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nestehukka. Suurin osa menettämästäsi painosta on nestettä, kun on lähtenyt noin paljon noin lyhyessä ajassa.

Vierailija
58/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kärsin helteillä turpoamisesta, vaikka kuinka laihdutan. :D mutta pätkäpaasto, se oikeasti toimii. tääl palstallakin on sitä suositeltu lähiaikoina, kannattaa kokeilla. auttoi mulla turvotukseenkin.

Vierailija
59/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit ei lähde kirjoitti:

En tajua tuota laihtumista. Uin meressä  6/krt viikossa tunnin kerrallaan, ajan pyörällä lähes 10 km päivässä ja silti paino vaan nousee. En syö karkkia, makkaraa tai jäätelöä enkä juo alkoholia  ja muutenkin elintavat on kunnossa. Painoa olisi pakko saada pois, mutta se on noussut näillä helteillä NELJÄ kiloa. En kestä. 

Syöt vääränlaista ruokaa. Ei liikunta laihduta, jos ruokavalio on sopimaton.

Vierailija
60/76 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulla onkin tilaisuus ihan juurta jaksaen kertoa, miten ja miksi sinun laihtumisesi pitäisi vaikuttaa siihen, miten muut suhtautuvat tähän helteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi