Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottakaa ilo irti kuumuudesta. Olen laihtunut sen ansiosta 12 kg

Vierailija
24.07.2018 |

Pitkä kuuma jakso on johtanut siihen että liikun enemmän kuin koskaan. Käyn uimassa lähes joka ilta, pitkään vedessä pysyminen auttaa pitämään olon pitkään raikkaana.
Ja ruokavalio. Helteellä ei tee mieli syödä juuri mitään. Tänäänkin söin lounaalla vain vesimelonin.
Koko kesän aikana painoa on pudonnut 12 kg. Yritän saada pidettyä sen myös pois kun syksy tulee.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan joku luonnonoikku, kun ei mun nälkä katoa mihinkään, vaikka olis miten kuuma.

Vierailija
2/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty siihen.  Nälkä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lähtöpainosi on tosi korkea, jos 12 kiloa putoaa tuosta noin vain.

Vierailija
4/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 2kg vesimelonissa (ilman kuoria) olekaan kuin 740 kaloria.

Vierailija
5/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan joku luonnonoikku, kun ei mun nälkä katoa mihinkään, vaikka olis miten kuuma.

Sama täällä. Onnekkaita, joilla lähtee ruokahalu helteellä. Itsellä nälkä entisellään, muttei jaksa kauheesti liikkua, joten tainnut lihota jotain 2kg kuukauden aikana.

Vierailija
6/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosyöpädiagnoosi sitten syssymmällä

Vierailija
7/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä kuuma jakso on johtanut siihen että liikun enemmän kuin koskaan. Käyn uimassa lähes joka ilta, pitkään vedessä pysyminen auttaa pitämään olon pitkään raikkaana.

Ja ruokavalio. Helteellä ei tee mieli syödä juuri mitään. Tänäänkin söin lounaalla vain vesimelonin.

Koko kesän aikana painoa on pudonnut 12 kg. Yritän saada pidettyä sen myös pois kun syksy tulee.

Aika varmasti lihot 15 kg kun kylmät säät alkavat. Eihän tuollainen syömättömyys hyvää tiedä.

Vierailija
8/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lähtöpainosi on tosi korkea, jos 12 kiloa putoaa tuosta noin vain.

Oli korkea, 92 kg

Ap

Vierailija
9/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, mutta veikkaan että tulee vielä vaikeata. Et pysty olemaan noin pienellä ruoalla kovin kauaa varsinkin jos liikut lähes päivittäin, syömättömyys kostautuu ahmimisena jossain kohtaa. Ala nyt syömään kunnolla.

Vierailija
10/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen aivan järkyttävän turvonnut näillä helteillä. En ole vaa'alla käynyt, mutta toivottavasti on suurimmaksi osaksi vaan nestettä. Normaalipainoinen olen, jos sillä on merkitystä...

Vierailija
11/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on loppunut liikkuminen lähes kokonaan tämän helteen myötä, hädin tuskin jaksan lähikauppan löntystää hakemaan valmisruokia.

Vierailija
12/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tulee, pitää vain huolehtia että syön terveellisesti enkä palaa mässymoodille. Laohtuminen on tuntunut niin hyvältä, että toivon sen motivoivan myös syksyllä. Ja kun ilma viilenee, vaihdan uinnin pururataan tai alan käymään uimahallilla.

Ap

Vierailija
13/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kyllä aurinkorasvoja, lisään sitä iholle uimisen välissä ja rannalla etsin varjoisan paikan. Täällä minun rannalla on paljon puita rannan lähettyvillä.

Ap

Vierailija
14/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tulee, pitää vain huolehtia että syön terveellisesti enkä palaa mässymoodille. Laohtuminen on tuntunut niin hyvältä, että toivon sen motivoivan myös syksyllä. Ja kun ilma viilenee, vaihdan uinnin pururataan tai alan käymään uimahallilla.

Ap

Sulle tulee nälkä. Et pysty sitä vastustamaan. Ei siinä auta päätökset "terveellisyydestä"  Tämä johtuu siitä, että et nyt syö tarpeeksi.  Et sinä tätä usko, eikä tarviikkaan.

Vierailija
15/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika varmasti lihot 15 kg kun kylmät säät alkavat. Eihän tuollainen syömättömyys hyvää tiedä.

En ole ollut syömättömänä, ruoat ovat kevyempiä kuin normaalisti. Tuo vesimeloni oli vain esimerkki. Nyt illalla söin thai kalakeittoa.

Ap

Vierailija
16/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän kyllä aurinkorasvoja, lisään sitä iholle uimisen välissä ja rannalla etsin varjoisan paikan. Täällä minun rannalla on paljon puita rannan lähettyvillä.

Ap

Ne aurinkorasvathan sitä syöpää juuri aiheuttaa.

Vierailija
17/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma, mutta veikkaan että tulee vielä vaikeata. Et pysty olemaan noin pienellä ruoalla kovin kauaa varsinkin jos liikut lähes päivittäin, syömättömyys kostautuu ahmimisena jossain kohtaa. Ala nyt syömään kunnolla.

En ole ollut syömättömänä, ruoka on vain kevyempää. Syön myöhään illalla lämpimän kevyen aterian. Aamupala on marjoja ja jogurttia, lounas on kevyt, joskus salaatti, tänään vesimeloni.

Ap

Vierailija
18/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut syömättömänä, ruoka on vain kevyempää. Syön myöhään illalla lämpimän kevyen aterian. Aamupala on marjoja ja jogurttia, lounas on kevyt, joskus salaatti, tänään vesimeloni.

Ap

Syksyllä sulla on nälkä.

Vierailija
19/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Syksyllä sulla on nälkä.

Ja sitten syödään riittävästi terveellistä ruokaa ja harrastetaan liikuntaa, nyt kun olen päässyt liikunnan makuun.

Ap

Vierailija
20/76 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen vaakaa parhaani mukaan, no huomenna käyn lenkillä. En jaksa juuri mitään näillä helteillä ja tuntuu, että syön enemmän muuten lähtee taju. syksyn lenkkeilykelejä oottelen.