Mikä miehen ammatti on ehdoton nono naiselle?
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri, juristi, arkkitehti, lentäjä
Oisko perusteluja näille ammateille? Tuttava- ja perhepiirissä on noiden alojen edustajia ja kaikki ovat ihan mukavia ja tavallisia ihmisiä.
No lentäjällä ja lääkärillä on kyllä epäsäännölliset työajat, mikä tuo haastatte perhe-elämään.
Eikä tuo. Lentäjämiehelläni on huomattavasti enemmän vapaata kuin minulla.
- lentäjän vaimo
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri, juristi, arkkitehti, lentäjä
EI hätää, ei kukaan noista sua huoliskaan..😂😂
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia?
kiinteistönvälittäjä
mediapersoona
mainosmies
taiteilija
"must tulee piiirimyyjä"
Vierailija kirjoitti:
Täällä mainitaan rikkaita ammatteja. Monet naiset on rahan perässä ja mikä tahansa tallaaja kelpaa jos vaan rahaa riittää. Älkää huijatko itseänne.
Taas ilmaantui mies, joka luulee tietävänsä naisten halut ja mielipiteet paremmin kuin naiset itse...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia?
kiinteistönvälittäjä
mediapersoona
mainosmies
taiteilija
"must tulee piiirimyyjä"
Miksi kiinteistövälittäjä ?
Itse kerron treffeillä olevani kulttuurialan pätkätyöläinen tai työtön kuin oikean ammattini eli kehitysvammapuolen lähihoitaja. Joskus olen sen virheen tehnyt kertomalla totuuden ja tunnelma on sen jälkeen aika vaisu.
Mikä vika roskakuskissa on? Kaverin mies oli ennen kuorma-auton kuljettaja, nykyään roskakuski. Parempi palkka ja vapaammat työajat. On oma auto koko päivän käytössä ja ajot pitää tehdä 7-22 välillä. Saa itse päättää, lähteekö heti aamusta vai myöhemmin. Reippaalla työtahdilla vetää urakkansa kuuteen tuntiin ja saa kahdeksan tunnin palkan. Eihän tuo mitään hienoa hommaa ole, mutta ei nyt niin huonokaan.
Teurastaja
Lihanleikkaaja
Metsästäjä, kalastaja
Turkistarhaaja
Pappi
Gynekologi
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja
Lihanleikkaaja
Metsästäjä, kalastaja
Turkistarhaaja
Olen kasvissyöjä ja minulle nuo aika "nono" ammatteja.
Kyllähän aikuiselle miehelle on noloa olla joku tubettaja tai itse keksityn lehden päätoimittaja tms. Vielä nolompaa on olla jonku tälläisen aikuisvauvan aisuri.
Vierailija kirjoitti:
Aivan yleisesti: te ääliöt dissaatte ne kunnon suomalaismiehet elintärkeissä ammateissa, he, jotka takaavat teille ääliöille esim. lämmön, sähkön, veden, elintarvikekuljetukset jne.
Ja he tekevät sen, jotta te ääliöt voisitte täälläkin kirjoitella aivopierujanne.
He ovat MIEHIÄ, joita arvostan.
Ja odotetusti te typerykset mitään ymmärtämättä tulette laittamaan nuolia alas. En välitä. Oma tyhmyytenne siinä vain paljastuu entistä selkeämmin.
Ja jatkan vielä, että siinähän jäisivät, juristit, johtajat, tiedemiehet ym. helisemään, kun sähköä, vettä, eikä ruokaa eikä lämpöä olisi saatavilla.
Mutta menkää nyt ääliöt taas kyltteinenne "Refugees welcome" ja "Stop deportations". Ja mieluummin heidän mukaansa sinne, missä pippuri kasvaa!
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja
Lihanleikkaaja
Metsästäjä, kalastaja
Turkistarhaaja
Pappi
Gynekologi
Tästä turkistarhaaja olisi ainut no no.
Syön lihaa, joten pakko ne eläimet on joku teurastaa ja leikata lihoiksi. Isäni metsästi ja kalasti aikoinaan, enkä ikinä ole syönyt niin terveellisesti kuin lapsuudessani.
Kaverini mies on pappi ja hän on erittäin mukava ja huumorintajuinen ja ihan tavallinen ihminen. Ei hänen käytöksestään huomaa mitenkään, että hän on pappi.
Nyt vasta gynekologi pyysi treffeille. En ole vielä kesälomien takia ehtinyt tavata, mutta ehdottomasti kyllä lähden treffeille. Kuulostaa ihan hauskalta kaverilta.
Vierailija kirjoitti:
Opistoinsinööri
Kaikki ”konsultit”
Myyntimiehet
Mä osin noihin kaikkiin ja naisia aina riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opistoinsinööri
Kaikki ”konsultit”
Myyntimiehet
Mä osin noihin kaikkiin ja naisia aina riittänyt.
Unessa.
Sellaista myyntimiestä en ottaisi, jonka bisnes perustuu vanhusten huijaamiseen. Esim nämä tähtitieteellisen ylihintaisten ulko-ovien, patjojen tai savupiipunhuoltojen kauppiaat.
Oisko perusteluja näille ammateille? Tuttava- ja perhepiirissä on noiden alojen edustajia ja kaikki ovat ihan mukavia ja tavallisia ihmisiä.
No lentäjällä ja lääkärillä on kyllä epäsäännölliset työajat, mikä tuo haastatte perhe-elämään.