Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kelpaa kun "ei kirjoita hyvin" - kuinka moni exäsi oli journalisti-runoilija

Vierailija
24.07.2018 |

Naisilla on tapana torpata mies kun viestit lyhyitä ja paljon kirjoitusvirheitä. Mutta kun kysyy niin käy ilmi että lähes kaikki exät oli samanlaisia. Kirjoitustaito ei vain paljastunut kun tavattiin kännissä ravintolassa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eihän se anna mitään mielikuvaa ihmisestä jos saat viestin "moi mitä kuluu??Mäolintänään rannalla tosi kuuma päivä eiks vaan" vai "moikka! Mitäs sinne kuuluu? Itse olin tänään rannalla, tosi kuuma päivä!"

Vierailija
22/26 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. En ole yhdenkään seurustelusuhteeni alkua tai loppua määrännyt miehen kirjoitustaidon perusteella ja kaksi suhdetta olen netin kautta löytänyt. Sen sijaan vikiseviä, kaikesta valittavia, kaiken muiden (etenkin naisten) syyksi kaiken laittavaa häviäjää välttelen kuin ruttoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nainen kelpaa! Tiedän akateemisia miehiä, jotka into piukassa huolisivat täysin kieli- ja kurjoitustaidottoman vinkuintiaanin. Huomioitavaa on, että useamman kielen raiskaus ei haittaa (ei osaa mitään kunnolla), vaan päinvastoin lisää kiimaa.

Minäkin tiedän näitä, mutta ikää on sitten se 50+, olemus punakka ja pönäkkä setämies, eli vaikka koulutuksessa löytyy niin muuten markkinat miinuksella.

Vierailija
24/26 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laittoi uuden naisviha-aloituksen tulille, kun eilen öyhöttäjämiehille kävi vähän hassusti.

Vierailija
25/26 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kurjoitustaitoisen miehen, mutta parhaimmat näistä ovat olleet ”elämäkertamiehiä”. Sivu tolkulla narsistista (tosin hyvin kirjoitettua!) selvitystä _itsestään_, harrastuksistaan ja oman habituksen sekä sattumuksien summista. Ei jatkoon!

Vierailija
26/26 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tapana torpata mies kun viestit lyhyitä ja paljon kirjoitusvirheitä. Mutta kun kysyy niin käy ilmi että lähes kaikki exät oli samanlaisia. Kirjoitustaito ei vain paljastunut kun tavattiin kännissä ravintolassa.

Ymmärsinkö oikein: Nainen ei lämpene sinulle treffisovelluksessa, koska kirjoitat huonosti, ja sinä sitten alat kysellä, että mitenkäs oli exiesi kirjoitustaidon laita?

Jessus mikä friikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme