Haittaako jos rapubileissä tarjoaakin rapujen tilalla pakastekatkarapuja?
Ei jaksais kustantaa isoja summia saksikkaisiin. Kai noi pakkaskatkikset käy? Jos vaik pari katkista jokaiselle vieraalle.
Kommentit (13)
Kulinaristi kirjoitti:
Onko palanpainikkeeksi tarjolla kotiviiniä?
Kiljua ja kotikaljaa sentään on. -ap
Ihan ok.
Tärkeintä on suuri määrä viinaa ja halpa paahtoleipäpaketti.
Käy tietty ja yhteinen kermaviilidippi siihen kiertämään.
Jee, wt-rapujuhlat olisikin kerrankin jotain uutta ja erilaista aika kaavamaiseksi muodostuneeseen rapukauteen! Kiitti ideasta!
Ei tietenkään haittaa. Katat kaikille kivasti kuitenkin kaulurit ja rapuveitset ja koristelet katkarapuvadin tillillä. Täydestä menee.
Vierailija kirjoitti:
Jee, wt-rapujuhlat olisikin kerrankin jotain uutta ja erilaista aika kaavamaiseksi muodostuneeseen rapukauteen! Kiitti ideasta!
Lauletaan perinteisiä rapulauluja, tyyliin karaoke. "Juodaan viinaa" ja "haistakaa pska koko valtiovalta" on ne kestosuosikit meidän piireissä. -ap
Maksalaatikkoa 200g/wt jälkkäriksi riittää.
Tee vielä mun entisen naapurin ”länsirannikon salaatti”. Purkilliseen Atrian italiansalaattia sekoitetaan kuivattua tilliä ja suolalohta suikaleina. Se on kuule ikimuistoinen herkku se.
Ei suomi-juntit erota jokirapua katkaravusta. Hukkaan menisi vaan herkut.
Toista se on Ruotsissa ja suomenruotsalaisilla, he kyllä osaavat arvostaa hyviä jokirapuja!
Vierailija kirjoitti:
Tee vielä mun entisen naapurin ”länsirannikon salaatti”. Purkilliseen Atrian italiansalaattia sekoitetaan kuivattua tilliä ja suolalohta suikaleina. Se on kuule ikimuistoinen herkku se.
Aika tyyristä toi lohi. Käykö jos onkisin särjen jostain rapakosta ja suolaisin sen ja lisäisin sitten siihen salaattiin? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tyyristä toi lohi. Käykö jos onkisin särjen jostain rapakosta ja suolaisin sen ja lisäisin sitten siihen salaattiin? -ap
No nyt menee kyllä jo kulinarismin puolelle.
Onko palanpainikkeeksi tarjolla kotiviiniä?