Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mut jätettiin omituisesti nyt.

Vierailija
24.07.2018 |

No tapadin yhden pojan s24, ja eilen siis. Nomoltii juteltu vaik mistä, ja sitte ku avauduin mun masennuksests tänän. Nii se sano yhtäkkii et se ei luota munlaisiin tyyppeihin, eikä haluis olla. Ja sitte semilmotti äsken et se muka unohti et se muuttaa. Siis mun mielestä masentuneen ihmisen jättäminen on väärin, ja kun luin jostain. Nii siellä luki just niissä lauseissa joita ei sais sanoo munlaisille. Et tä vaa jätti mut siis. Ihan idiootti. Ihan idiootti. En enää ikinä etsi s24 ketää, enkä sen paremmin muualtakaan. Ennemmin olen ilman.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki olin pataa yhen hyvän tyypin kans iha kevrina vaa koska en oo homoseksuaali. Sit kerroin et oon vähä masentunu ni eipä oo tyyppiä näkyny sen jälkee.

Vierailija
2/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki olin pataa yhen hyvän tyypin kans iha kevrina vaa koska en oo homoseksuaali. Sit kerroin et oon vähä masentunu ni eipä oo tyyppiä näkyny sen jälkee.

Tosi paljon kiitos! Onneksi en ole ainoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommosia kannata kertoa suhteen alkuvaihees.

Vierailija
4/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuvittelit että olitte jossain suhteessa sen perusteella että tapasitte eilen netissä ja tänään JÄTTI? Ehkä ihan hyvä olla etsimättä yhtään mitään seuraa.

Vierailija
5/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jeesus opetelkaa nyt edes kirjoittamaan.

Vierailija
6/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tommosia kannata kertoa suhteen alkuvaihees.

Rwhwllisyys kannattaa.

Vierailija
7/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olis sen pitäny alkaa seurustelemaan sun kanssa koska olet masentunut ja masentunutta ei saisi jättää? Kuulostaa terveeltä.

Vierailija
8/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

åååååååå kirjoitti:

Eli kuvittelit että olitte jossain suhteessa sen perusteella että tapasitte eilen netissä ja tänään JÄTTI? Ehkä ihan hyvä olla etsimättä yhtään mitään seuraa.

En tarkoittanut suhdetta.

Vierailija
9/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olis sen pitäny alkaa seurustelemaan sun kanssa koska olet masentunut ja masentunutta ei saisi jättää? Kuulostaa terveeltä.

Masennus on sairaus.

Vierailija
10/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liity asiaan.

Vierailija
11/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisit miten masentunut, niin ei muut ihmiset ole sinulle mitään velkaa. Kaikilla on täysi oikeus kieltäytyä ottamasta masentunutta ihmistä taakoikseen.

Vierailija
12/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity asiaan.

No kyllä liittyy, kun aloituksesta ei saa edes selvää.

Vierailija
13/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit miten masentunut, niin ei muut ihmiset ole sinulle mitään velkaa. Kaikilla on täysi oikeus kieltäytyä ottamasta masentunutta ihmistä taakoikseen.

Sinä olet tuikitietämötön masennuksestw joten mee pois.

Vierailija
14/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity asiaan.

No kyllä liittyy, kun aloituksesta ei saa edes selvää.

No aha. En mä sua pyytäny tänne, enkä pakottanu kattoo enkä vastaamaan.

Vierailija
15/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vittu ees ettii s24 ketään

Vierailija
16/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vittu ees ettii s24 ketään

No olin s24 treffeissä. Ei kuakaan etsi koko s24 siis,

Vierailija
17/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia kriteerejä ihmissuhteille, tällä tyypillä nyt oli tällainen kriteeri että hän tykkää mielenterveysongelmaisista. Joku toinen ei tykkää pitkistä, joku kolmas ei blondeista. Jos osut toisen "Ei ikinä tällaisen kanssa"-kategoriaan, on parempi molempien kannalta että tyyppi siirtyy eteenpäin.

Vierailija
18/18 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on erilaisia kriteerejä ihmissuhteille, tällä tyypillä nyt oli tällainen kriteeri että hän tykkää mielenterveysongelmaisista. Joku toinen ei tykkää pitkistä, joku kolmas ei blondeista. Jos osut toisen "Ei ikinä tällaisen kanssa"-kategoriaan, on parempi molempien kannalta että tyyppi siirtyy eteenpäin.

Mö en tykkää muista msennuksesta kävrsivistä, tiedoksi vain. Tiedoksi vain myls se, että oli ihminen millainen tahansa nii kannattaa pitää ennemmin mölyt mahassa kun sanoa masennuksesta körsivälle. Sillä kuten mä, nii oon lukenu nii just pitäis kannustaa eikä jättää sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi