Loppuis nää helteet jo!
Ravut kuolee, kalat kuolee, kohta kaikki kuolee!!
Ei ole meille tehty nää kuumat ilmat. Ei pysty mennä ulos; ei rannalle, ei mustikkaan, ei minnekkää. Pimeässä asunnossa vaan olla.
Hikeä pukkaa joka paikassa.
Kommentit (14)
Kyllä se syksy sieltä vielä tulee.
Itse en ainakaan toivo, että loppuisi ihan hetkeen. Nautin, kun on lämmintä. Pitkä ja pimeä talvi kuitenkin edessä. Sataa toki voisi välillä.
Itse vedän kohta kiikkuun jos ei lopu nämä helteet. Helwetin pätsi koko maa.
Oiski lämmintä. Mut jos 3-4vk on 25-30 ni ei jaksa enää😥
Ap
On hieman eri asia, onko neljä viikkoa putkeen 25 astetta lämmintä vai 30 astetta lämmintä. 25 asteessa vielä jotenkin kykenee toimimaan. 30 astetta on aivan liikaa näille leveysasteille.
^ "Näille leveysasteille" ja korkeusasteille myös. Terveisiä ylimmästä kerroksesta.
Jep, ei lämpö haittaisi - siis joku 22-25 astetta. Mutta tämä 28-30 astetta on liikaa.
Mulle tuli tänään ihan paha olo töissä kun oli niin tukalaa.
Suksikaa valittajat vit*tuun! Kohta on taas räntäsateet ja loskat, sitten te varmaan taas viihdytte.
https://yle.fi/uutiset/3-10317856
"Helle on alkanut vaatia kuolonuhreja Suomessa"
Siinä teille nautiskelijoille. Montako on Suomessa kuollut pakkasen takia?
Vierailija kirjoitti:
Suksikaa valittajat vit*tuun! Kohta on taas räntäsateet ja loskat, sitten te varmaan taas viihdytte.
No mieluummin kyllä, silloin on sentään sisällä viileää. Mutta rännän ja loskan ja +30 asteen välillä on aika paljon muitakin erilaisia säitä jotka valitsisin kaikkein mieluiten.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oikeus sulla on sitten valittaa räntäsateesta ja loskasta?
Niin just! Liika on liikaa.