Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo tutustunut Amarillojen entertainer- henkilöihin? Ennen he olivat tarjoilijoita.

Vierailija
24.07.2018 |

https://yle.fi/uutiset/3-10315214

Olis mun pahin painajainen. Tuntematon paskanjauhaja pöydässä räpättämässä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tulen kiertämään Amarillot jatkossa entistä kauempaa.

Vierailija
2/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla monia #metoo tilanteita kin pirteä komea mies istuu peräkammarintyttöjä viihdyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol joku Amarillo, kuka sellaisessa jaksaa käydä, noloo

Vierailija
4/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi tulla monia #metoo tilanteita kin pirteä komea mies istuu peräkammarintyttöjä viihdyttämään.

Puhumattakaan kulttuurien kohtaamisista. Tarjoilijoiden on pakko istua "juttelemassa" irakilaispojujen kanssa.

Vierailija
5/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei vain sanonut, että vähitellen muutetaan hootersiksi

Vierailija
6/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi emme käy muutenkaan tuolla, silloin kun menen perheen kanssa yömään, haluamme myös syödä vain perheenä. Tuosta saa varmaan myös kieltäytyä.

Vierailija
7/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on ideaa, mutta paikka on väärä. Noita juttelijoita pitäisi palkata lähiöräkälöihin kuuntelemaan vakioasiakkaiden "mielenkiintoisia" elämäntarinoita.

Vierailija
8/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! En todellakaan kaipaa mitään tyhjän lässyttäjää ravintolanautintooni. Eri asia, jos osaa vaikka pitää syvällistä luentoa itseäni kiinnostavasta aiheesta, kuten vaikka avaruudesta tai psykologiasta.. muttei siitäkään mitään tylsää yleisluentoa vaan jotain oikeasti uutta ja kiinnostavaa viihdyttävästi kerrottuna..sitä voisi tietyssä tilanteessa harkita..

Vierailija
9/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiitos mitään viihdyttäjää.

No jaa, joskus jos tulen yksinäni syömään ja olen juttutuulella niin ehkä.

Ei kyllä oikein istu suomalaiseen kulttuuriin.

Ravintolassa hyvä tarjoilija on huomiokykyinen, tehokas ja asiallinen. Täyttää iloisesti asiakkaan erikoistoiveet (voisinko saada tuoremehun missä on puolet greippimehua ja puolet ananasmehua?)

Hän jättää seurueen nauttimaan ruoasta, mutta käy vilkaisemassa, josko halutaan jotain.

Vierailija
10/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan kivalta. Itse ainakin ravintolassa yksin istuessani tykkäisin juttuseurasta.

Vierailija
11/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pubissa toimii, itsekin oon kai tollanen 'entertainer' Lontoossa kanta-asiakkailleni. Mut eiks Amarillo oo enemman ruokaravintola? En todellakaan haluis lounaalla jutella jonkun ventovieraan kanssa... ja muutenkin tulis vahan outo olo jos tietais etta sen tyypin tyonkuvaan kuuluu et sen on pakko yrittaa 'viihdyttaa' mua. Mieluummin oikeesti rento meininki niinkuin omassa tyopaikassa, eli saa jutella ja vaikka istua poytaankin hetkeksi jos ei oo kiire, mut mikaan pakko ei oo.

Vierailija
12/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan kivalta. Itse ainakin ravintolassa yksin istuessani tykkäisin juttuseurasta.

veikkaan ,että monelta ja ruoat saamatta kun tarjoilija koittaa viihdyttää jotain muuta :D

Vierailija
13/13 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä eräässä saman ketjun ravintolassa kokeiltiin tota alkuun. Aivan paskaa touhua. Annokset olivat vääriä tai tuotiin vääriin pöytiin, juomatilaukset ja laskutukset sekaisin ja ruokaa odotettiin toista tuntia. Mut hei, oli niin fantsuu ja upeeta kun tarjoilija heitti voltin takaperin tai alkoi yhteislaulattaa 💩💩 nytkin nousee myötähäpeän hiki niskaan kun muistelee. N o l o a!!