Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti Nordeasta saa tunnuslukulaitteen?

Vierailija
24.07.2018 |

Pakko kai kohta tilata, ei vaan yhtään kiinnosta.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunnuslukulaite on höyryävä läjä paskaa. Ja taulukon käyttäminen on taas niin aneemista ja vanhanaikaista. Oon käyttänyt Nordean tunnuslukusovellusta puhelimella vuosikaudet eikä ikinä ole ollut MITÄÄN ongelmia. Toimii kuin ajatus. En voi käsittää älykääpiöitä, jotka eivät suostu sitä käyttämään vaan rääkyvät homeisten paperilappujensa perään samalla kun valitsevat sen järkyttävän kömpelön tunnuslukulaitteen.

Itse olet älykääpiö kun et tajua että se toimii vain android ja iOS laitteilla

Millä muulla sen pitäisi toimia, kun nuo mainitsemasi kattavat 99% puhelinmarkkinoista Suomessa? Kuolevalla Windows Phonella vai Symbianilla? 😂😂😂

Millä tavalla WP on kuoleva. Jos sitä ei kehitetä niin ei olemassaolevat silti lakkaa tomimasta

Vierailija
22/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni vajaat kaksi viikkoa. Minulla on siis kännykkäsovellus, mutta se sanoi itsensä kertaalleen irti, ja uudelleenaktivoinnin yhteydessä asiakaspalvelija ehdotti myös laitteen tilaamista, kun kerta minulla on tunnuslukusovellus ainoastaan kännykässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunnuslukulaite on höyryävä läjä paskaa. Ja taulukon käyttäminen on taas niin aneemista ja vanhanaikaista. Oon käyttänyt Nordean tunnuslukusovellusta puhelimella vuosikaudet eikä ikinä ole ollut MITÄÄN ongelmia. Toimii kuin ajatus. En voi käsittää älykääpiöitä, jotka eivät suostu sitä käyttämään vaan rääkyvät homeisten paperilappujensa perään samalla kun valitsevat sen järkyttävän kömpelön tunnuslukulaitteen.

Millä muulla sen pitäisi toimia, kun nuo mainitsemasi kattavat 99% puhelinmarkkinoista Suomessa? Kuolevalla Windows Phonella vai Symbianilla? 😂😂😂

Josko ymmärrät sanan markkinat, se ei suinkaan tarkoita käytössäolevia.

Vierailija
24/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla WP on kuoleva. Jos sitä ei kehitetä niin ei olemassaolevat silti lakkaa tomimasta

Kyllä ne käytännössä lakkaavat toimimasta.

Varmaan niillä voi soittaa niin kauan kuin nykyisenlaiset puhelinverkot ovat käytössä, mutta sovellusten päivitysten loppuminen tietyille laitteille johtaa vääjäämättä siihen, että sovellusten riittävän vanhat versiot lakkaavat toimimasta ennenpitkää ja laitteesta tulee käyttökelvoton, jokapäiväisten asioiden hoitamisessa.

Vierailija
25/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä älykääpiö, joka ei vielä omista älypuhelinta. Eikä tule omistamaan niin kauan kuin vaihtoehtoja löytyy. Niinpä naputtelen tyytyväisenä tunnuslukua toisensa perään niin kauan kuin se on mahdollista. Tunnuslukulaitteenkaan käytön kanssa ei ole ongelmia. Pärjään ilman nettiä kassajonossa, auton ratissa ja p-skalla, ja liki kymmenenvuotias peruspuhelimeni toimii edelleen moitteetta. Niin. Puhelin. Nettiä käytän kotona tietokoneella. Jep, se on sentään jo siirrettävää mallia. Mitään en niin paljon inhoa kuin ihmisiä, joilla joka tilanteessa on se luuri kasvanut käden jatkeeksi, eikä ilman pärjätä edes sen leffanäytöksen tai vessareissun ajan, eikä minkäänlaista tilannetajua ole sen puhelimen (tai mitä ne nykyään ovat) kanssa. Siinä kun te kuvittelette edistyvänne, mun tekis mieli taantua ihan protestiksi. Toistaiseksi olen päätynyt toimimaan vain kuten minusta tuntuu hyvältä. Onnellisesti älykääpiönä, rääkymättä. <3 :D

Kiinostavimmilla, tasapainoisimmilla ja älykkäimmillä henkilöille ketä olen tavannut , niin heillä on 1 yhdistävä tekijä :

Ei älypuhelinta vaan joku ihan halpis peruspuhelin. 

Onneksi heitä on.

Vierailija
26/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä älykääpiö, joka ei vielä omista älypuhelinta. Eikä tule omistamaan niin kauan kuin vaihtoehtoja löytyy. Niinpä naputtelen tyytyväisenä tunnuslukua toisensa perään niin kauan kuin se on mahdollista. Tunnuslukulaitteenkaan käytön kanssa ei ole ongelmia. Pärjään ilman nettiä kassajonossa, auton ratissa ja p-skalla, ja liki kymmenenvuotias peruspuhelimeni toimii edelleen moitteetta. Niin. Puhelin. Nettiä käytän kotona tietokoneella. Jep, se on sentään jo siirrettävää mallia. Mitään en niin paljon inhoa kuin ihmisiä, joilla joka tilanteessa on se luuri kasvanut käden jatkeeksi, eikä ilman pärjätä edes sen leffanäytöksen tai vessareissun ajan, eikä minkäänlaista tilannetajua ole sen puhelimen (tai mitä ne nykyään ovat) kanssa. Siinä kun te kuvittelette edistyvänne, mun tekis mieli taantua ihan protestiksi. Toistaiseksi olen päätynyt toimimaan vain kuten minusta tuntuu hyvältä. Onnellisesti älykääpiönä, rääkymättä. <3 :D

Kiinostavimmilla, tasapainoisimmilla ja älykkäimmillä henkilöille ketä olen tavannut , niin heillä on 1 yhdistävä tekijä :

Onneksi heitä on.

Käsittämätön suhtautuminen asioihin...

Verrattavissa vaikkapa, että 50-luvun loppupuolella voisi kuvitella jonkun sanoneen "Kiinnostavimmilla, älykkäimmillä ja tasapainoisimmilla tapaamillani ihmisillä on 1 yhdistävä tekijä. Heillä ei ole vesivessaa, vaan PuuC pihan perällä"

Kyllä, täysin pätevä vertaus. Kumpikin kehitys on helpottanut elämää suuresti ja on vain suurta typeryyttä taistella kehitystä vastaan yksilönä.

Vierailija
27/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa tuli, vero.fi sivuille ei kelvannut nordean pahvilappu.

Ihan perseestä, nyt pitää olla käyttäjätunnus, laitteeseen pin, tunnusluku ja sitten kone antaa koodin vasta.

Vierailija
28/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiiliversiota en ole koskaan saanut toimimaan puhelimessa. Edes nordean pankkivirkailija ei saanut sitä toimimaan.

Paperiversio on turvallisempi kuin puhelin. Miksi ihmeessä haluasin ladata puhelimeen pankkiasiani? Jos puhelin katoaa/varastetaan... Puhelin kun nykypäivänä on aina mukana. Niinpä kaikki riskit sen kanssa ovat isommat.

Tunnuslukulaite on hyvin vanhanaikaisen oloinen. Sen kanssa joutuu näpyttelemään numerosarjoja enemmän kuin pahvisen lukulistan kanssa ikinä.

Nordean palvelut ovat yhtä tyhjää hypetystä.  Vielä menettelee jos ei ole ongelmia. Ongelmien kanssa huomaat puhuvasi jonkin tyhmän chattirobotin kanssa, joka ei ymmärrä kysymystäsi.

Vierailija
29/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli kirje, että kesäkuun jälkeen ei lähetetä pahvista tunnuslukuliuskaa.

Vuodenvaihteeseen mennessä täytyy siirtyä joko mobiilisovellukseen tai tilata tunnuslukulaite.

Kurjaa, itse tykkään tunnuslukukortista.

En tiedä millaisian ovat nuo uudet sovellukset.

Johan siellä on kolme vuotta ilmoitettu, että sen ja sen ajankohdan jälkeen ei enää lähetetä tunnuslukutaulukoita, ja aina vain niitä postissa tulee :D Minä sain viimeksi uuden noin kaksi viikkoa sitten, ja moni muukin palstalainen on kertonut niitä saaneensa vielä tämänkin kuun puolella.

Vierailija
30/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi heitä on.

Käsittämätön suhtautuminen asioihin...

Verrattavissa vaikkapa, että 50-luvun loppupuolella voisi kuvitella jonkun sanoneen "Kiinnostavimmilla, älykkäimmillä ja tasapainoisimmilla tapaamillani ihmisillä on 1 yhdistävä tekijä. Heillä ei ole vesivessaa, vaan PuuC pihan perällä"

Kyllä, täysin pätevä vertaus.

"Kumpikin kehitys on helpottanut elämää suuresti ja on vain suurta typeryyttä taistella kehitystä vastaan yksilönä.

Noin se Kim Jong-un:kin tapaa sanoa.

Vierailija
31/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tilasin nordean verkkopankista tunnuslukulaitteen yli viikko sitten eikä sitä ole vieläkään tullut postissa, miten kauan siinä pitäisi mennä?

Mulla meni 2 viikkoa.

Vierailija
32/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nordean sivuilla luki jossain että 7vuotta.

Mulle sanoivat Nordeassa, että kukaan ei tiedä vielä.

Vierailija
33/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli kirje, että kesäkuun jälkeen ei lähetetä pahvista tunnuslukuliuskaa.

Vuodenvaihteeseen mennessä täytyy siirtyä joko mobiilisovellukseen tai tilata tunnuslukulaite.

Kurjaa, itse tykkään tunnuslukukortista.

En tiedä millaisian ovat nuo uudet sovellukset.

Johan siellä on kolme vuotta ilmoitettu, että sen ja sen ajankohdan jälkeen ei enää lähetetä tunnuslukutaulukoita, ja aina vain niitä postissa tulee :D Minä sain viimeksi uuden noin kaksi viikkoa sitten, ja moni muukin palstalainen on kertonut niitä saaneensa vielä tämänkin kuun puolella.

Ei tosiaan ole kauan, kun tuli vielä uusi lista. Olisi kai pitänyt säilyttää yksi vanha, missä luki "tunnuslukulistan käyttö loppuu vuoden 2017 aikana" :D

Vierailija
34/35 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää OP:n pankkia niin saatte sen pahviläpyskänne.

Vierailija
35/35 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tunnuslukulaite toimi vähän yli 4 vuotta..sammui ilman varoitusta..tilasin uuden tunnuslukulaitteen yli kaksi viikkoa sitten,vielä sitä ei ole saapunut.Soitellut olen perään,ja vain valituista pankeista sen saa ajan varauksella.Näin on asiat syyskuussa 2022.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi