Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin kaupassa monta lihavaa naista

Vierailija
24.07.2018 |

Ja mielestäni he näyttivät kauniilta, eivätkä lainkaan rumilta vaikka ylipainoa jonkin verran olikin. Ajattelin että ehkä minäkään en edes näytä niin rumalta kuin itse kuvittelen, vaikka ylipainoa onkin 20kg.

Yksi näistä näkemistäni naisista oli nauravainen ja hänellä oli kaunis kukkamekko päällä. Tuli niin iloinen olo hänestä kun oli niin pirtsakka.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin jotain muuta. Miten joku voi elää sillä tavalla.

Vierailija
2/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua tarkalleen vaivaa ylipainoisten elämässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin hirveää tuhlausta. Ihminen voisi elää siten, että on kapea, ja nauttia elämästään ja olla normaalin näköinen. Sen sijaan ahmii ja on mitä on.

Vierailija
4/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun tuntee lattian tärähtävän ja aistisi kertovat sen tulevan takaa. Käännyt ja siinä on joku tonnikeiju. Silloin tekisi mieli sanoa jotain. Lievä ylipaino on mulle ihan sellaista en tod edes huomaa. Olen hoikan ja normaalin hujakoilla. Sitten nämä huh, huh mötikät. Luulisi sen olevan jo niille tuskaa.

Apua jos joutuisi sängyssä sellaisen naisen alle. Tietenkin vielä pahempaa mulle olisi joutua miehen alle.

Umpihetero kun satun olemaan. Nooh kaikki delaa joskus ennemmin tai myöhemmin. Mulla on vain haaveena kivuton lähtö.

Vierailija
5/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin hirveää tuhlausta. Ihminen voisi elää siten, että on kapea, ja nauttia elämästään ja olla normaalin näköinen. Sen sijaan ahmii ja on mitä on.

Ehkäpä jotkut voi nauttia elämästään sellaisena kuin ovat ja pitävät salaatinlehteä jyrsivän kuivan kesän oravan elämää tuhlauksena ja ankeana?

Annetaan ihmisten olla erilaisia, ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista valettuja. On pitkiä ja lyhyitä, pieniä ja isoja, laihoja ja lihavia.. jos jokainen huolehtii omasta onnellisuudestaan eikä arvostele muita ulkonäön perusteella?

Vierailija
6/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä jotkut voi nauttia elämästään sellaisena kuin ovat ja pitävät salaatinlehteä jyrsivän kuivan kesän oravan elämää tuhlauksena ja ankeana?

Annetaan ihmisten olla erilaisia, ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista valettuja. On pitkiä ja lyhyitä, pieniä ja isoja, laihoja ja lihavia.. jos jokainen huolehtii omasta onnellisuudestaan eikä arvostele muita ulkonäön perusteella?

Salaatinlehteä jyrsivän? Miten olisi yksi hampurilainen viikossa, yksi pitsa viikossa, suklaata joskus? Onko se salaatinlehden jyrsimistä?

Vierailija
7/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain niin epäesteettistä. Epäkohteliasta ympäristöä kohtaan.

Vierailija
8/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kauniimpia kuin miehekkäät urheilija"naiset" pikkupöksyissä ja napapaidoissa. Reitevä ja persevä täytyy olla, isot tissit pelkkää plussaa!

T. Pyllytissimies 

Vierailija
9/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun tuntee lattian tärähtävän ja aistisi kertovat sen tulevan takaa. Käännyt ja siinä on joku tonnikeiju. Silloin tekisi mieli sanoa jotain. Lievä ylipaino on mulle ihan sellaista en tod edes huomaa. Olen hoikan ja normaalin hujakoilla. Sitten nämä huh, huh mötikät. Luulisi sen olevan jo niille tuskaa.

Apua jos joutuisi sängyssä sellaisen naisen alle. Tietenkin vielä pahempaa mulle olisi joutua miehen alle.

Umpihetero kun satun olemaan. Nooh kaikki delaa joskus ennemmin tai myöhemmin. Mulla on vain haaveena kivuton lähtö.

Haaveesi ei toteudu.

T. Näkijä

Vierailija
10/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia häiritsee niin paljon, että pitää 1,5 v vanha, kommentoimaton aloitus kaivaa esille, niin tee ihmeessä omalle asenteellesi jotain. Voit muuttaa vain itseäsi, et muita.

Vierailija
11/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia häiritsee niin paljon, että pitää 1,5 v vanha, kommentoimaton aloitus kaivaa esille, niin tee ihmeessä omalle asenteellesi jotain. Voit muuttaa vain itseäsi, et muita.

Ihan kivastihan tässä on kommentteja.

Vierailija
12/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko jotkut oikeasti, että ylipainoiset ahmivat ihan huvikseen? He syövät sen verran kuin nälättää, eli keho ei lähetä oikeita signaaleja. Ulkopuolisesta se näyttää ylimääräisen ahmimiselta, mutta ylipainoisista se ei tunnu siltä. Monet liikaa syövät syövät jopa vähemmän kuin oikeasti haluaisivat. Jos ylipainoisten olisi helppo syödä sopivasti, niin ylipainoisuus olisi harvinaista.

Vierailija
13/13 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivastihan tässä on kommentteja.

Aloitus on vuodelta 2018. Kommentti nro2 kirjoitettu tänään. Eli kommentoimaton tähän päivään saakka.