Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyisitkö seurustelemaan miehen kanssa joka on hylännyt lapsensa?

Vierailija
24.07.2018 |

Itse en todellakaan. Mua ei haittaa vaikka miehellä ois lapsi, jos siis huolehtii siitä mutta "mies" joka ei ole missään yhteyksissä lapseensa koska "ei kiinnosta, ei huvita" lentäis kyllä mäkeen

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin ja voisin tehdä hänen kanssaan lapsiakin, jos yhdessä niin sovittaisiin. Siihen että ihminen hylkää oman lapsensa on aina jokin syy, todennäköisesti siitä lähivanhemmasta tai hänen uudesta kumppanistaan johtuva. Ei viitsi alkaa riidellä vaan antaa lapsen kasvaa rauhassa ja ottaa yhteyttä sitten kun on isompi.

Vierailija
22/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja olenkin, vaikka itselläni on lapsi. Miehellä on syynsä ja ymmärrän ne hyvin. Minun lapselleni hän ei ole isän roolissa vaan kaveri. (Lapsellani on osallistuva isä, jos se nyt jotakuta kiinnostaa.) Yhteistä lasta emme tee. Mieheni ei ole sydämetön tai kylmä.

On jos on hylännyt lapsensa (ilman hyvää syytä).

Hänellä on erittäin hyvä syy, mutta en ala muiden asioita kertomaan täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ja olenkin, vaikka itselläni on lapsi. Miehellä on syynsä ja ymmärrän ne hyvin. Minun lapselleni hän ei ole isän roolissa vaan kaveri. (Lapsellani on osallistuva isä, jos se nyt jotakuta kiinnostaa.) Yhteistä lasta emme tee. Mieheni ei ole sydämetön tai kylmä.

Jaa että oikein "syynsä". Haluaisin kyllä kuulla nämä"syyt" pani jotain akkaa paljaalla eikä sitten kiinnostanutkaan alkaa isäksi? ja sinulle selittelee jotain hullusta äidistä ja blahblah. Mutta hyvä kuitenkin että sinä olet tuollaiseen parisuhteeseen vässykkämiehen kanssa alentunut, suurinosa naisista kun kuulis tollasesta "miehestä" niin juoksisivat karkuun

Vierailija
24/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ja seurustelenkin parhaillaan. Meillä on jopa yhteinen lapsi ja toinen tulossa.

Vierailija
25/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. Olen itse isäni hylkäämä lapsi isän itsekkäistä periaatteista johtuen. Lisäksi vihasin jokaista isäni tyttöystävää tästä samasta syystä enkä halua yhdenkään maailman lapsen ajattelavan minusta samaa kuin minä ajattelin niistä naisista.

Vierailija
26/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että oikein "syynsä". Haluaisin kyllä kuulla nämä"syyt" pani jotain akkaa paljaalla eikä sitten kiinnostanutkaan alkaa isäksi? ja sinulle selittelee jotain hullusta äidistä ja blahblah. Mutta hyvä kuitenkin että sinä olet tuollaiseen parisuhteeseen vässykkämiehen kanssa alentunut, suurinosa naisista kun kuulis tollasesta "miehestä" niin juoksisivat karkuun

Mistä keksit tuon "hullun äidin"?! Ei, ei ole mustamaalausta eikä oman nahkan pelastamista. Ihan on rehellisesti kertonut kuinka asia on. Suurin osa ehkä ei hyväksyisi tätä, mutta minua ei haittaa. Miksi haittaisi? Minä olen suhteessa häneen enkä olisi edes kiinnostunut toisen lapsen äitipuoleksi alkamaan. Ehkä epäreilua minulta, koska olen itse äiti. Mutta sanon kuten asia on.

Kyllä me tiedämme ettei tätä sulata ihmiset, mutta siinäpä ei sulata. Meidän elämä, meidän säännöt. Ihmiset ovat niin kovin ehdottomia ja kuvittelevat aina jotain stereotyyppistä.

Vierailija
27/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi miehen kanssa jolla on entisestä suhteesta tai liitosta lapsia.

Vierailija
28/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi hylännyt lapsensa, en seurustelisi. Jos mies ei voisi/saisi olla lapsensa kanssa tekemisissä, ja täten sanoisi, ettei ole lapsen kanssa missään tekemisissä, voisin harkita. Näitäkin tapauksia on. Tosin en erityisesti kaipaa lapsia elämääni, joten luultavasti en seurustelisi jos lapsia on. Paitsi jos riittävän isoja.

Vierailija
29/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Olen itse isäni hylkäämä lapsi isän itsekkäistä periaatteista johtuen. Lisäksi vihasin jokaista isäni tyttöystävää tästä samasta syystä enkä halua yhdenkään maailman lapsen ajattelavan minusta samaa kuin minä ajattelin niistä naisista.

Hölmöä vihata niitä naisia.

Vierailija
30/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN. Vaikka toki tuo "hylännyt" voi tarkoittaa montaakin asiaa, esim. sitä ettei lapsen äiti uusine perheineen anna tavata...ja jo esim. tosiaan lapsen viralliseksi isäksi merkitty naisen aviomies  niin isällä ei mitään oikeuksia. (ainakin joskus ollut näin, se case jääkiekkoilija)

Minun ex mieheni kanssa jotkut seurustelevat, koska hän valehtelee juuri noin että haluaisi nähdä lapsiaan, mutta minä en muka anna. Totuus on ettei häntä yhtään kiinnosta.

Vierailija
31/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN. Vaikka toki tuo "hylännyt" voi tarkoittaa montaakin asiaa, esim. sitä ettei lapsen äiti uusine perheineen anna tavata...ja jo esim. tosiaan lapsen viralliseksi isäksi merkitty naisen aviomies  niin isällä ei mitään oikeuksia. (ainakin joskus ollut näin, se case jääkiekkoilija)

Minun ex mieheni kanssa jotkut seurustelevat, koska hän valehtelee juuri noin että haluaisi nähdä lapsiaan, mutta minä en muka anna. Totuus on ettei häntä yhtään kiinnosta.

Milläs uutena puolisona tarkistat puhuuko mies totta vai valehtelee?

Vierailija
32/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit tuon "hullun äidin"?! Ei, ei ole mustamaalausta eikä oman nahkan pelastamista. Ihan on rehellisesti kertonut kuinka asia on. Suurin osa ehkä ei hyväksyisi tätä, mutta minua ei haittaa. Miksi haittaisi? Minä olen suhteessa häneen enkä olisi edes kiinnostunut toisen lapsen äitipuoleksi alkamaan. Ehkä epäreilua minulta, koska olen itse äiti. Mutta sanon kuten asia on.

Kyllä me tiedämme ettei tätä sulata ihmiset, mutta siinäpä ei sulata. Meidän elämä, meidän säännöt. Ihmiset ovat niin kovin ehdottomia ja kuvittelevat aina jotain stereotyyppistä.

Nytpä saatiin vastaus. Kuspäämiehien kanssa seurustelee naiset, jotka ovat pahempia kuspäitä.

Vierailija
33/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan. Kertoo aika paljon ihmisen moraalista oman lapsen hylkääminen.

Vaikka ei haluaisi lapsia ja sattuisi vahinko niin luulisi sen vahingon lopputuloksen kuitenkin jonkun verran kiinnostavan.

Vierailija
34/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere Karalahti täällä hei vaan moi!

Jotkut väittää et mä oon hylänny venäläisen kans tehdyn lapsen.

Mut huijattiin ..akka väitti et ehkäisy on.

Ja tosimies ei kortsuu käytä.

Oon hyvä isä lapsilleni joilla koittaa Nannan sanoin ELINIKÄINEN IHMISSUHDE

Venakon pennun pidän niistä erossa

Vierailija
35/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin ja elän. Hylkääminen vahva sana, elatusmaksut hoidettu...nuoruudessa hölmöilty.

Vierailija
36/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei välitä, koska haluavat pitää ruusunpunaiset lasinsa tai eivät oikeastaan haluakaan niitä lapsia kuvioihin. Miehen vanhemmilta voi kysyä. He näkevät lapsenlapsiaan ja tietävät etten estä näkemästä ja heidän poikaansa ei vain kiinnosta. Kyllä minultakin voi kysyä, mutta kun olen se vaikea hullu exä, niin eivätpä kysy.

Vierailija
37/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin ja elän. Hylkääminen vahva sana, elatusmaksut hoidettu...nuoruudessa hölmöilty.

Kivat sille lapselle:)

Isän hylkäämä

Vierailija
38/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanna ..ihana kun oot Jeren tukena!

Vierailija
39/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytpä saatiin vastaus. Kuspäämiehien kanssa seurustelee naiset, jotka ovat pahempia kuspäitä.

Saathan sinä ajatella noin, rouva/herra/neiti Ilopilleri Päivänsäde

Vierailija
40/69 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei välitä, koska haluavat pitää ruusunpunaiset lasinsa tai eivät oikeastaan haluakaan niitä lapsia kuvioihin. Miehen vanhemmilta voi kysyä. He näkevät lapsenlapsiaan ja tietävät etten estä näkemästä ja heidän poikaansa ei vain kiinnosta. Kyllä minultakin voi kysyä, mutta kun olen se vaikea hullu exä, niin eivätpä kysy.

Itse olen tilanteessa jossa mies tosiaan väittää että nainen kieltää olemasta yhteydessä. Miehen vanhemmat ei edes lapsesta tiedä. Pohdin tässä juurikin että ottais yhteyttää lapsen äitiin ja kysyis suoraan hänen näkemyksensä asiaan.

Asioilla kun aina on kaksi puolta..