Pystyisitkö seurustelemaan miehen kanssa joka on hylännyt lapsensa?
Itse en todellakaan. Mua ei haittaa vaikka miehellä ois lapsi, jos siis huolehtii siitä mutta "mies" joka ei ole missään yhteyksissä lapseensa koska "ei kiinnosta, ei huvita" lentäis kyllä mäkeen
Kommentit (69)
No sellaisen kanssa ei pidä ainakaan mennä lisääntymään.
En voisi seurustella miehen kanssa joka haluaa lapsia/on joskus hankkinut sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
En voisi seurustella miehen kanssa joka haluaa lapsia/on joskus hankkinut sellaisen.
Sama. Isyys on suurin turn-off ikinä.
En todellakaan. Aikoinaan nuorempana minulla oli deitti-ilmoitus, jossa hain lapsetonta miestä. Silloin useampi tällainen vastasi... "Joo on mulla lapsi mutten ole missään tekemisissä sen kanssa...". No tuota en sillä lapsettomuudella tosiaan hakenut.
Mä olen miettiny kans joskus tota ja todennut etten todellakaan pystyisi. Jos olis ihan täysin hylännyt lapsensa niin kyllä se kertoo siitä miten sydämetön ihminen on ja tuskin kykenee rakastamaan ketään muutakaan paitsi ehkä itseään.
En ikinä. Sama se mitä mies selittelis ni mäkeen lentäis ja helekutin kovaa!
En. Paitsi saadakseni hänet tajuamaan huonon käytöksensä ja muuttamaan sitä. Parannuksenteko on aina mahdollista! Joo ja ei todellakaan sänkyyn ennenkuin olisi muuttunut rakastavaksi isäksi.
EN. Vaikka toki tuo "hylännyt" voi tarkoittaa montaakin asiaa, esim. sitä ettei lapsen äiti uusine perheineen anna tavata...ja jo esim. tosiaan lapsen viralliseksi isäksi merkitty naisen aviomies niin isällä ei mitään oikeuksia. (ainakin joskus ollut näin, se case jääkiekkoilija)
Periaatteessa pystyisin, koska osa aikuisista nyt vaan kertakaikkiaan on vahingollisia lapsille (muttei aikuisille). Kasva aikuiseksi, ap, haluat vain arvostella, joko sait?
Vierailija kirjoitti:
En. Paitsi saadakseni hänet tajuamaan huonon käytöksensä ja muuttamaan sitä. Parannuksenteko on aina mahdollista! Joo ja ei todellakaan sänkyyn ennenkuin olisi muuttunut rakastavaksi isäksi.
Voi v...u että osa ihmisistä on lapsellisia.
Minä pystyisin. Tunnen muutaman miehen jotka eivät ole missään tekemisissä lapsensa kanssa.
1) Joku baaripano, jonka kanssa nussi ilman kumia. Nainen otti myöhemmin yhteyttä ja sanoi että pitää lapsen eikä halua että mies on missään tekemisissä. Sopi miehelle mainiosti. En tiedä miksi tuo nainen edes kertoi asiasta kun eivät todellakaan olleet mitään kavereita tai tuttuja.
2) Olivat parisuhteessa, erosivat, nainen huomasi olevansa raskaana. Jatkoivat yhdessä, ristiäiset pidettiin, kaikki olivat onnellisia lapsesta, miehen siskosta tuli lapselle kummi. Parin kuukauden päästä nainen yhtäkkiä hävisi lapsen kanssa, häneen ei saatu mitään yhteyttä. Kukaan ei tiedä missä hän on. Tai ainakaan eivät kerro.
3) Kaveri kyllä haluaisi olla lapsensa kanssa tekemisissä, mutta eksä on niin hankala että omaa elämäänsä helpottaakseen on katkaissut välit eksään ja lapseen. Se nainen oli niin hullu että kaikki kaverinsakin ovat hylänneet, teki oikeasti miehen ja tämän perheen elämästä helvettiä ja kiristi ja uhkaili lapsella. Ei tuollaisen äidin lapselle voi olla isä. Elarit kyllä kelpaa...
Eipä noista miehistä kukaan ole sellainen, että jättäisin parisuhteen välistä lapsen kanssa olemattomuuden vuoksi. Eivät muuten vain sytytä.
Voisin, itsellän iei ole mitään haluja lisääntyä joten ihan sama millainen mies on isänä, jos muuten on kiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v...u että osa ihmisistä on lapsellisia.
:O Mikäs tässä nyt oli lapsellista? Sulla on pelkkiä huonoja kokemuksia ihmisistä? Harmi että olet jo noin kyynistynyt. Minä uskon ihmisiin omien lukuisten hyvien kokemusteni perusteella, vaikka luultavasti olen sinua vanhempi (kohta 50v). Vai liikutko sinä ns. huonoissa piireissä? Ei kannattaisi!
Voisin ja olenkin, vaikka itselläni on lapsi. Miehellä on syynsä ja ymmärrän ne hyvin. Minun lapselleni hän ei ole isän roolissa vaan kaveri. (Lapsellani on osallistuva isä, jos se nyt jotakuta kiinnostaa.) Yhteistä lasta emme tee. Mieheni ei ole sydämetön tai kylmä.
Tuohan olisi ihan täydellistä. Ei kakaroita, vaan mies kokonaan minun. <3
En pystyisi jos tietäisin, mutta valitettavasti tämäntyyppiset miehet eivät välttämättä ole niitä kaikkein rehellisimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ja olenkin, vaikka itselläni on lapsi. Miehellä on syynsä ja ymmärrän ne hyvin. Minun lapselleni hän ei ole isän roolissa vaan kaveri. (Lapsellani on osallistuva isä, jos se nyt jotakuta kiinnostaa.) Yhteistä lasta emme tee. Mieheni ei ole sydämetön tai kylmä.
On jos on hylännyt lapsensa (ilman hyvää syytä).
Vierailija kirjoitti:
Minä pystyisin. Tunnen muutaman miehen jotka eivät ole missään tekemisissä lapsensa kanssa.
1) Joku baaripano, jonka kanssa nussi ilman kumia. Nainen otti myöhemmin yhteyttä ja sanoi että pitää lapsen eikä halua että mies on missään tekemisissä. Sopi miehelle mainiosti. En tiedä miksi tuo nainen edes kertoi asiasta kun eivät todellakaan olleet mitään kavereita tai tuttuja.
2) Olivat parisuhteessa, erosivat, nainen huomasi olevansa raskaana. Jatkoivat yhdessä, ristiäiset pidettiin, kaikki olivat onnellisia lapsesta, miehen siskosta tuli lapselle kummi. Parin kuukauden päästä nainen yhtäkkiä hävisi lapsen kanssa, häneen ei saatu mitään yhteyttä. Kukaan ei tiedä missä hän on. Tai ainakaan eivät kerro.
3) Kaveri kyllä haluaisi olla lapsensa kanssa tekemisissä, mutta eksä on niin hankala että omaa elämäänsä helpottaakseen on katkaissut välit eksään ja lapseen. Se nainen oli niin hullu että kaikki kaverinsakin ovat hylänneet, teki oikeasti miehen ja tämän perheen elämästä helvettiä ja kiristi ja uhkaili lapsella. Ei tuollaisen äidin lapselle voi olla isä. Elarit kyllä kelpaa...
Eipä noista miehistä kukaan ole sellainen, että jättäisin parisuhteen välistä lapsen kanssa olemattomuuden vuoksi. Eivät muuten vain sytytä.
Eihän noissa tapauksissa kukaan ole hylännyt lastaan...
En. Piste.