Pulleat käsivarret ovat seksikkäät
Pulleakäsivartiset naiset ovat seksikkäimpiä!
T. Laiheliini
Kommentit (13)
Ehkä mulla on joku fetissi niistä, mutta mielestäni pullukoita käsivarsia naisella ois kivaa katsella ja hyväillä ja kevyesti hieroakin. Samoin pehmoinen selkä on sexy.
Itse olen hoikka mies ja olen ehdottomasti samaa mieltä. Hieman pulleat käsivarret naisella ovat todella hyvän näköiset. Ehkä minullakin on fetissi.
Mulle tulee niistä mieleen ranskanleipä.
Pullea, päältä ruskea, alta vaalea.
Minä taas tykkään, että jäntevät hoikat käsivarret on seksikkäät sekä miehillä että naisilla. Ei saa olla löllöt eikä liian bodatut.
Niin tarkoitatko LIHAKSIKKAAT käsivarret, ei sellaiset löllyvät heltat jotka hytkyy?
Reisissä pitää olla pulleutta, jotta ne olisivat nätit. Luuranko-look on karmiva.
Vierailija kirjoitti:
Niin tarkoitatko LIHAKSIKKAAT käsivarret, ei sellaiset löllyvät heltat jotka hytkyy?
Lihaksikkaatkin ovat ok, mutta sellaiset hieman höllyvät ovat seksikkäämmät. Ehkä paras on yhdistelmä pientä lihaksikkuutta ja pulleutta. Tämä pätee siis naisiin. Myös pyöreä ja pehmeä alavatsa on seksikäs, jos vyötärö on muuten kapeahko. Siis sellainen pieni vatsakumpu alavatsalla, vähän niinkuin alkuraskaudessa.
Ai lauantaimakkarakäsivarret, ne on kyllä vaan sellaset veltot pötköt kai, ei muodokkaan isot.
No sulla on sitten riittänyt silmäniloa nyt helteillä! Pulleitä näkyy joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
No sulla on sitten riittänyt silmäniloa nyt helteillä! Pulleitä näkyy joka puolella.
Kyllä! =)
Ihana kuulla! Tämä sai itseni ajattelemaan ihan kivasti itsestäni :)
Ai jaa ei minusta. En esim ikinä käytä toppeja sillä häpeän läskejä käsivarsiani.