Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys ilmeilijöille lenkkipolulla...

naisihminen
24.07.2018 |

Miksi katsotte ylimielisesti ilmeillen muita lenkkipolulla tai niin kuin jossain toisessa lenkkeilijässä olisi jotain huvittavaa? Eikö siellä saisi olla muita? Omistatteko te sen metsän? Arvioitteko toisten kuntoa ja fyysistä olemusta? Onko siellä jokin valtataistelu tai asetelma menossa?
Olen noteerannut, että naiset harrastavat tätä enemmän.
En keksi syitä, sillä naamassani ei ole räkää, likaa tai muutakaan huomiota herättävää. Olen tavallisen näköinen sporttinen nuori nainen enkä ilmeile itse. Katson kyllä vastaantulijoita, mutta keskityn omaan tekemiseeni.
Ajattelin kysyä täältä, kun täällä aina tiedetään kaikki.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suomalaista, kuluttaa suuret määrät aikaa ja aivokapasiteettia sen analysointiin mitä satunnainen vastaantulija naamanilmeen perusteella sinusta ajattelee.

Vierailija
2/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh! Mä en kiinnitä mitään huomiota muihin kulkijoihin.

Lopeta AP se muiden ihmisten töllääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalaiset tuntuvat kuluttavan aikaa myös muille ilmeilemällä enkä oikein ymmärrä mistä se johtuu, koska olen normaali eikä minussa pitäisi olla mitään huvittavaa. Siksi kysyn.

Itse ainakin ajattelen tuollaisen olevan huonoa käyttäytymistä. Ei minulla ole aihetta ilmeillä muille.

Vierailija
4/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut lenkkeilyä kaksikymmentä vuotta ja koskaan, koskaan en ole huomannut kenenkään vastaantulijan ilmeilevän. Enkä todellakaan pukeudu tyylikkäimpiin releisiin ja tekniikkani on aikamoista räpellystä. Ehkä niitä kanssajuoksijoita ei kannata niin kauheasti tuijottaa.

Vierailija
5/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne muut ihmettelee miksi ap tuijottaa heitä närkästyneenä.

Vierailija
6/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt vähän liikaa analysoit.. Itse kuuntelen äänikirjoja lenkkeillessäni ja syvennyn niihin niin, että tunteet saattavat näkyä jopa kasvoiltani. Tai saatan olla ajatuksissani juuri jonkun ohittaessani ja senkin ajatuksen tunteet saattavat näkyä kasvoiltani. Eli vähän kuin avoin kirja :) Lenkkeily on asia jossa rentoudun niin kokonaisvaltaisesti.

Nyt vaan lenkille kuten aina ennenkin ja jätät ne muiden naamanilmeet omaan arvoonsa! Ihan yhtä suuri oikeus siellä on kaikilla olla. Liikaa energiaa vaan kuluu jos alkaa kaikkien suun asentoa pienessä päässään analysoida..

Vierailija
7/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ilmeile. Katson vaan tarkasti vartalon muodot. Nämä nykyjumppavarusteet on sellaisia seisokinaiheuttajia. Tiukan trikoopepun perässäjuoksemisessa saa ihan uudet voimat.

Vierailija
8/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisihminen kirjoitti:

No suomalaiset tuntuvat kuluttavan aikaa myös muille ilmeilemällä enkä oikein ymmärrä mistä se johtuu, koska olen normaali eikä minussa pitäisi olla mitään huvittavaa. Siksi kysyn.

Itse ainakin ajattelen tuollaisen olevan huonoa käyttäytymistä. Ei minulla ole aihetta ilmeillä muille.

Nyt vähän kuulostaa että sinulla on melko huono itsetunto. Keskity siihen lenkkeilyyn, älä muihin.

Vierailija
9/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen kuuluu katsoa muualle, kun joku tulee vastaan.

Vierailija
10/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hymyillään tai näytetään peukkua.

Vierailija
11/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat ilmeilyllä? Harva pysyy hengästyessään täysi ilmeettömänä (tuskin sinäkään), vaan ilme saattaa näyttää irvistykseltä. Jotkut taas saattavat haluta ilmaista, että ovat huomanneet kanssalenkkeilijät ja nostavat suupieliään ylöspäin, sitä kutsutaan hymyksi.

Vierailija
12/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa nyt vähän liikaa analysoit.. Itse kuuntelen äänikirjoja lenkkeillessäni ja syvennyn niihin niin, että tunteet saattavat näkyä jopa kasvoiltani. Tai saatan olla ajatuksissani juuri jonkun ohittaessani ja senkin ajatuksen tunteet saattavat näkyä kasvoiltani. Eli vähän kuin avoin kirja :) Lenkkeily on asia jossa rentoudun niin kokonaisvaltaisesti.

Nyt vaan lenkille kuten aina ennenkin ja jätät ne muiden naamanilmeet omaan arvoonsa! Ihan yhtä suuri oikeus siellä on kaikilla olla. Liikaa energiaa vaan kuluu jos alkaa kaikkien suun asentoa pienessä päässään analysoida..

Kiitos kannustavasta viestistä.

Näinhän sen asian tulisikin olla, että yhtälainen oikeus kaikilla on olla siellä. Välillä vaan tuntuu, että joillakin on näköjään enemmän oikeuksia. Ovat muiden yläpuolella.

Parasta vaan kun keskittyy siihen, mikä itsestä tuntuu hyvältä ja unohtaa muiden ilkeilyt.

Vierailija
13/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh en ole ikinä huomannut. En oikeastaan edes katso muita lenkkeilijöitä.

Miksi itse ap mulkkaat muita?

Vierailija
14/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat ilmeilyllä? Harva pysyy hengästyessään täysi ilmeettömänä (tuskin sinäkään), vaan ilme saattaa näyttää irvistykseltä. Jotkut taas saattavat haluta ilmaista, että ovat huomanneet kanssalenkkeilijät ja nostavat suupieliään ylöspäin, sitä kutsutaan hymyksi.

Ilmeily on sitä, että kohdallani suu menee ikään kuin naurunpidättely asentoon. Minusta se on aika selkä merkki jos minua katsotaan suoraan kohti ja näytetään siltä kuin pidäteltäisiin naurua. Ja tämä elehtiminen muuttuu minun ollessa kohdalla.

Vierailija
15/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden huomioiminen on ihan kohtelias ele ja joskus saatan jopa hymyillä. Tuijottaja en ole.

Vierailija
16/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tämän on olla provo, ei kukaan ole noin itsekeskeinen. Muita EI kiinnosta lenkkeilevä ap, kaikki keskittyvät omaan lenkkiinsä.

Vierailija
17/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisihminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeily on sitä, että kohdallani suu menee ikään kuin naurunpidättely asentoon. Minusta se on aika selkä merkki jos minua katsotaan suoraan kohti ja näytetään siltä kuin pidäteltäisiin naurua. Ja tämä elehtiminen muuttuu minun ollessa kohdalla.

Ap luulee itsestään liikoja. Muut eivät ihan oikeasti ole kiinnostuneita sinusta tai ajattele sinua. Kunhan menevät ohitsesi ja ehkä yrittävät olla suunnilleen asiallisen näköisiä, eikä esim. huohottaa suu auki.

Vierailija
18/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisihminen kirjoitti:

Nyt vähän kuulostaa että sinulla on melko huono itsetunto. Keskity siihen lenkkeilyyn, älä muihin.

Niin olen keskittynytkin, mutta välillä ilmeilemiset vähän häiritsee keskittymistäni. Olen ajatellut, että alkaisin kuuntelemaan sitä musiikkia, mutta kun haluaisin kyllä kuunnella luonnon ääniä mieluummin.

Vierailija
19/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisihminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden huomioiminen on ihan kohtelias ele ja joskus saatan jopa hymyillä. Tuijottaja en ole.

Lenkillä useinkaan ihmiset eivät halua tulla huomioiduksi. Joku vielä ahdistuu kun vastaantulija hymyilee. Anna muiden vaan lenkkeillä rauhassa.

Vierailija
20/46 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisihminen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap luulee itsestään liikoja. Muut eivät ihan oikeasti ole kiinnostuneita sinusta tai ajattele sinua. Kunhan menevät ohitsesi ja ehkä yrittävät olla suunnilleen asiallisen näköisiä, eikä esim. huohottaa suu auki.

Luulen itsestäni liikoja? Millä tavalla?

Eikö suurin osa täällä osaa tulkita tunteita kasvoilta, vai mitä ihmettä?

Eikö täällä ole ketään muita, jotka ovat herkkiä muiden tunteille? Onko se jotenkin väärin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän