Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teoriassa olen täydellinen mies!

Vierailija
24.07.2018 |

Mulle on usein sanottu jotta voisin saada kenet haluan!
-185cm
-ruskeat silmät
-vuositulot yli 100000
-en juo/polta
-paljon harrastuksia
-velattomat talo, mökki, autot
-puhelias
-ikä 36
-leuan veto tulos 30
-komea (vanhempien naisten sanomana)
Mulla on pari lasta ja suhde kestänyt 6vuotta.
Naisia on mulla ollut vain 5.
Mutta elämässäni on yksi suuri pettymys. Mulle ei ole kertaakaan tehty aloitetta seksin tai muunkaan saralla, ei edes oma nainen!
Onko tämä normaalia?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva nyt vain, toiset puhuu, toiset tekee

Vierailija
22/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen mies ja sulla on lapsia? Juu ei.

Olen suhteessa. Ei mulla ollut lapsia kun tapasin naiseni joka ei myöskään ole tehnyt aloitteita. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet äärimmäisen pinnallinen ja itserakas. Vanhemmat naiset sanovat ketä tahansa nuorempaa miestä komeaksi. Voi olla, että oletkin susiruma tai lihava, mutta liian itserakas nähdäksesi totuuden. Naiset eivät halua rumaa, itsekästä rikasta miestä, vaan hyvänluontoisen ja jalat maassa olevan ihmisen, jonka kanssa voi saada sielunyhteyden. Sinulla on liian suuri yhteys itseesi, joten et näe naisia mahdollisina kumppaneina, vaan uutena leluna jonka haluat omistaa. 

Eli tiivistelmä; Olet todennäköisesti ruma ja ylipainoinen, olet selkeästi narsisti, pidät naisia esineinä. 

Ei, et todellakaan tule saamaan ketään. Korkeintaan sellaisen kullanonkijan, joka höynäyttää sinulta kaikki rahasi, ja sitten palaa poikaystävänsä luo ja he käyttävät rahasi matkailuun. 

Kun et luettua ymmärtänyt niin tiivistelmänä olen ollut suhteessa 6 vuotta saman kanssa, eli haku ei ole päällä Ap

Vierailija
24/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei naiset sano itseään täydellisiksi, paitsi tsoukkina, mutta miehet useinkin. Ja usein just ne miehet, jotka kokee naisten taholta "syrjintää". On se niin väärin, etteivät ne naiset pidä minua täydellisenä! 

Jotenkin ihmetyttää tuollainen itsepetos. Mistä ylipäätään tulee ajatus, että pitäis olla täydellinen ollakseen haluttava. Sitäpaitsi ap itse valinnut naisen, joka ei ole seksuaalisesti aloitteentekijä. Kyllähän nuo asiat jo on selvinä, kun naimisiin menee. Ja miksei siltä vaimolta voi pyytää aloitetta. Seksistä pitää puhua, ei halu aloitteeseen siitä herää kuka on täydellinen, vaan siitä millainen suhde muuten on.

Vierailija
25/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska huomata miten moni ei ymmärrä luottua ja pointtia.

Väittäsin että sulle on vaan sattunut haluttomia naisia, he eivät tee aloitteita. Muutenhan sulla näyttäs menevän niin hyvin että varmaan saisitkin kenet vaan ja voi olla kaikki naisesi on olleet pinnallisia materialisteja.

Vierailija
26/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lapsia ja olet kirjoitustaidoton. Siinä pahimmat. Mulle olet myös turhan vanha.

Vierailija
27/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäsin että sulle on vaan sattunut haluttomia naisia, he eivät tee aloitteita. Muutenhan sulla näyttäs menevän niin hyvin että varmaan saisitkin kenet vaan ja voi olla kaikki naisesi on olleet pinnallisia materialisteja.

Aloittajalla on jo nainen, eikä ilmeisesti aio tätä vaihtaa. Ihmettelen kyllä miten voi päätyä suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei koskaan tee aloitetta.

Vierailija
28/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi erosit?

Ja mikä on suhde lapsiin?

Vierailija
29/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ap lle sattunut haluttomia naisia, vaan itse valinnut heidät.

Vierailija
30/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on lapsia ja olet kirjoitustaidoton. Siinä pahimmat. Mulle olet myös turhan vanha.

Ja sinä et ymmärrä lukemaasi. Ja monessako suhteessa viestitään vain kirjoituksin.

AP ei etsi ketään, hän on suhteessa.

Vierailija
31/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi erosit?

Ja mikä on suhde lapsiin?

Luetun ymmärrys vähän hakusessa. Ei Ap ole eronnut.

Vierailija
32/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa, mutta näköjään käytännössä et. :D Ahdistaako?

Vierailija
33/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos AP ei ole vapailla markkinoilla, miksi edes miettii mielessään olevansa täydellinen mies "kaikille"? ´Ja sitten kun moni tyrmää aloittaja kuvitelma, aletaan ulista, ettei ollakaan vapailla markkinoilla :D Jos olisit, niin et olisi täydellinen.

Vierailija
34/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet äärimmäisen pinnallinen ja itserakas. Vanhemmat naiset sanovat ketä tahansa nuorempaa miestä komeaksi. Voi olla, että oletkin susiruma tai lihava, mutta liian itserakas nähdäksesi totuuden. Naiset eivät halua rumaa, itsekästä rikasta miestä, vaan hyvänluontoisen ja jalat maassa olevan ihmisen, jonka kanssa voi saada sielunyhteyden. Sinulla on liian suuri yhteys itseesi, joten et näe naisia mahdollisina kumppaneina, vaan uutena leluna jonka haluat omistaa. 

Eli tiivistelmä; Olet todennäköisesti ruma ja ylipainoinen, olet selkeästi narsisti, pidät naisia esineinä. 

Ei, et todellakaan tule saamaan ketään. Korkeintaan sellaisen kullanonkijan, joka höynäyttää sinulta kaikki rahasi, ja sitten palaa poikaystävänsä luo ja he käyttävät rahasi matkailuun. 

Et sitten lukenut loppuun asti? Aloittajalla on jo nainen. Pointti ei ollut siinä.

En minäkään ole, eikä kukaan muukaan ole lukenut tuon luuserin itsepalvontaa loppuun asti xD 

Vierailija
35/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos AP ei ole vapailla markkinoilla, miksi edes miettii mielessään olevansa täydellinen mies "kaikille"? ´Ja sitten kun moni tyrmää aloittaja kuvitelma, aletaan ulista, ettei ollakaan vapailla markkinoilla :D Jos olisit, niin et olisi täydellinen.

Ap on narsisti ja rakastunut itseensä. 

Vierailija
36/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmemmille tiedoksi pointti on ollut naisten haluttomuudessa.

Vierailija
37/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on taas yhtä viisas kommentoija kuin vasemman jalan saapas.

Vierailija
38/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun vaimo ei koskaan ilmaise halukkuuttaan seksiin, en keksi oikein muuta syytä kuin että teidän seksinne on vaimon näkökulmasta sen verran huonoa, ettei hän viitsi sitä itse oma-aloitteisesti hakea. En lähde suoraan sanomaan, että juuri sinä olisit erityisen huono sängyssä, mutta jotainhan sillä saralla on vialla jos vaimo ei kertaakaan vuosien aikana ole tehnyt aloitetta. :D

Vierailija
39/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäpä älynystyröitä ja pohdi syitä sille, miksi vaimo on haluton/aloitteeton. Jos keksit syyn ja osaat vieläpä olla avuksi (jos tarvetta avulle on), saatat olla täydellinen.

Vierailija
40/42 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiset eivät koskaan halua seksiä kanssasi ja sinä kutsut itseäsi täydelliseksi mieheksi? Taidat olla aika tunari petipuolella.