Lindan ja Alexan podcastit
Onko kukaan muu kuunnellut kyseisen kaksikon podcasteja? Osa ollut ihan ok, mutta esimerkiksi seksiä käsittelevä podi oli melkoista teinimäistä hihittelyä.
Alkoi myös tökkimään se kuinka monta kertaa yhden jakson aikana pystyy sanomaan ”tiiät sä” ja ”niinku”.
Oletko itse kuunnellut ja mitä olit mieltä?
Kommentit (94)
Alexa on mielestäni vaikuttanut aina mukavalta naiselta. Seksipodcastissa vähän häiritse juuri se että niin nuorena on ollut eka kerta, ja vielä humalassa :( Pitää itseään melko kokeneena, vaikka tapasi aviomiehensä jo 17-vuotiaana. Itse odottelin siinä iässä vielä ensisuudelmaani! Ja nyt 30-vuotiaana minulla on sama määrä kumppaneita takana kuin Alexalla, eli 9.
Jokainen etenee omaan tahtiinsa, mutta kiirehtimiseltä tuo kerrottu tuntuu.
Onko jotain tietoa näiden naisten kauneusoperaatioista? Linda on ainakin ottanut huulitäytettä joskus, Alexasta en tiedä.
Musta podcast on ollut yllättävän hyvä! Ihmeen avoimesti juttelevat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on podcast?
Vähän kuin radiolähetys. Bloggaajat puhuvat, me kuuntelemme.
Nyt on sitten alexan tarkoitus harrastaa kimppakivaa seuraavalla lomamatkalla...
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sitten alexan tarkoitus harrastaa kimppakivaa seuraavalla lomamatkalla...
??
Olen kuunnellut kaikki ja yllättäin tykännyt. Podcastin nonsense-nimihän jo kertoo, että tulossa ei ole mitään poliittista ajatustenvaihtoa tms. Ihan kaikkea ei varmaan kannatta ottaa kirjaimellisesti, kuten tuo kimppakiva. Seksijaksosta tykkäsin vähiten, koska olen heitä reippaasti vanhempana näissä asioissa selkeästi eri sukupolvea. En siis paheksu, mutta noin avoin en pystyisi itse olemaan.
Alexaan ja mieheensä liittyen....Alexa taisi jossain jaksossa sanoakin, että hän ei edes itse ymmärrä mitä hänen miehensä hänessä näki silloin kun he tapasivat.
Nyt Alexa viimein myönsi podissa, että on käynyt ottamassa täytettä huuliinsa!
Olenko ainoa, jota häiritsee se, miten paljon nuo puhuvat podeissaan myös muiden ihmisten asioita? Esim. seksipodissa Alexa nauraa ja kysyy Lindalta, että voisitko muka kuvitella että Joksu (Alexan mies) puhuisi tuhmia sängyssä? Ja sitten molemmat nauravat noin järjettömälle ajatukselle. Tai kertoo, miten ei anna Joksun koskaan nuolla pimppiään.
Linda puolestaan sanoi, että hänestä penis on ihan turha kapistus, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa paneminen. Sormet ja kieli puolestaan ok, mutta jos pitäisi valita seksin tai suklaan välillä, hän valitsisi ehdottomasti seksin.
Millainen haloo mahtaisikaan syntyä, jos nuo Lindan ja Alexan miehet perustaisivat podcastin, jossa puhuisivat samaan tyyliin tyttöystävistään ja tekisivät heistä paljastuksia kymmenilletuhansille ihmisille.
Ihme, ettei ole itse tajunnut kuinka epäonnistuneelta ne huulet ovat näyttäneet :( onneksi poisti täytteet
Poskitäytteitä ei tosin myöntänyt
Alexa = pieni pyylevä hamsteri. Pää täynnä nonsenseä.
Kertovatko podcastit siitä uudesta Lindan koodikoulusta?
Ihailtavaa, miten rautainen itsetunto heillä molemmilla on! Ja hienoa että ovat tyytyväisiä ulkonäköönsä, vaikka sitä onkn pitänyt eri konstein parannella.
Podtail-sivulla tämän podin jaksojen lomassa mainostetaan kypsää naisseuraa ja lumiauroja. Toki myös vaatekauppaa. Hieman yllättivät nuo kypsät leidit ja aurat kun tämä on kuitenkin nuorille naisille suunnattu blogi. Mutta täti-ikäisenä äitinä ajattelen, että poddaajilla olisi äidin hyvät neuvot tarpeen ja jos etelä-Suomeen vielä talvi saadaan niin onhan sille aurallekin käyttöä.
jaksoin kuunnella pari jaksoa, mutta alkoivat toistaa itseään. en jaksa kuunnella samoja paskoja juttuja ja hihittelyjä seksistä tai ripulista. jos jollakulla on hyviä podeja vinkattavana, niin otan mielelläni vinkkejä vastaan!
Käy oikeasti sääliksi se Alexan mies, kun vaimo kertoo kaikki yksityisjutut koko kansalle.
Eikö ne muutenkaan oikeasti keksi mitään muuta puhuttavaa kuin vatsavaivat ja seksi? Hihihihihiihhiiiii.
Nyt täytyy ottaa puheeksi, kilahtiko kenelläkään muulla korvaan tämän uusimmassa liikunta-jaksossa se, miten sanoivat olevansa "vegaaneja"? Mit vit?? :D Lindakin muistaakseni sanoi olevansa "95% vegaani". Siis mitä?? Onko menneet kasvissyönti ja vegaaniuus nyt vähän sekaisin? Mitenkäs noi ainojen eläintuotteiden käyttö päällä, turkit ja nahkatakin sun muut. Vai onko nää se puuttuvat 5%...? Voi tytöt tytöt.
mikä tämä podcast-villitys oikein on? Jokaisella bloggaajalla nykyään omia podcasteja...tätä itseriittoisuuden määrää :O
Etenkin ihmetyttää, kun näiden bloggareiden anti blogissaan on muutenkin todella köpöistä ja kevyttä, niin siihen vielä se, että kuuntelisi samojen hattara-aivojen pölötyksiä vielä erikseen podcasteinä, juu ei kiitos.