Ellinooran versio Fazerin Sininen hetki biisistä. Onko mielestäsi onnistunut?
Kommentit (58)
AIJJAIJJAIIIII! AAAARGH! AAAAARGGGHHHH!
Miksei Jenni Vartiainen huokaile missään mainoksessa? Varmasti pärjäisi paremmin kuin Ellinoora ja Janna yhtensä.
Ai ai aiaiai.... Kyllä se oma tarina on tosi hyvä kirjoittaa suklaata mässäämällä. Lopputulos on ladon kokoinen perse.
Eikä tämä ole edes Ellinooran versio. Levy-yhtiön ja tuottajan versio, jossa jotain tahdotonta ulisijaa (Öllinöörää) on käsketty laulaa näin ja noin. Ja pahimmat virheet varmaan korjailtu tekniikan avulla vielä vähän paskemman kuuloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei taida olla kovin hyviä naislaulajia tällä hetkellä. Ihmeellistä huokailua, ininää ja vikinää pitävät kaikki.
Joo nämä nuoret "laulajat" ihan ihmeellisiä.
Aivan järkyttävä. Melodia kuulostaa ihan joltain digitaalisörsseliltä kun tulee se kertis :D
On se kappalekin hirveä mutta enemmän ärsyttää se suklaan syöminen. Kun nakerretaan epämääräisiä palasia sieltä sun täältä, kuka syö suklaalevyä tuolla lailla? Itse ainakin syön rivi kerrallaan enkä murra reunasta mitä sattuu käteen jäämään. Tätä nyt ei ole pelkästään tuossa mainoksessa mutta olenko ainoa jota häiritsee "suklaalevyn epämääräinen paloittelu"? :D
Haihjaijaijaihjaaa jhaajaajhaa jaajaajhaajhaa!
Voisko Abreu tehdä jonkun sähäkän mainoksen vaikka tikkarifirmalle 😁
Kohta alkaa hävettää olla oululainen, kun täältä on sekä Ellinoora, että Saara Aalto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis tulkinta minun mielestä. Ja olen musiikkialan ammattilainen.
Niin minäkin, ja minä olen se joka ekalla sivulla luuli sitä vitsiksi.
Niin, katsos kun makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Kohta alkaa hävettää olla oululainen, kun täältä on sekä Ellinoora, että Saara Aalto.
Kyllä sussa itsessä on enemmän hävettävää.
Olen yrittänyt kahdesti tehdä aloituksen tästä aiheesta mutta viesti poistettiin.. Todella kamala versio! Kuin vajaamielisen AJEAJEAJEAAAAAAAAJEEEEJEEEAAAA, KÄSITTÄMÄTÖNTÄ P***** Kuten kaikki tämän "laulajan" "musiikkikappaleet"
Vierailija kirjoitti:
On se kappalekin hirveä mutta enemmän ärsyttää se suklaan syöminen. Kun nakerretaan epämääräisiä palasia sieltä sun täältä, kuka syö suklaalevyä tuolla lailla? Itse ainakin syön rivi kerrallaan enkä murra reunasta mitä sattuu käteen jäämään. Tätä nyt ei ole pelkästään tuossa mainoksessa mutta olenko ainoa jota häiritsee "suklaalevyn epämääräinen paloittelu"? :D
Minä juurikin kuorin suklaalevyn vähän kuten banaanin, ja haukkaan keskeltä ensin.
Vierailija kirjoitti:
AAIJAAIJAAIJAAIJAA JAAJAAJAA JAA JAA JAA
😂😂😂
Millaisen version ap olisi tehnyt tästä aijaijaasta?
Siis niin kirotun hirveää ääntelyä että ymmärrän täysin miksi Elvis aikoinaan ampui televisiota. Tekee mieli heittää oma parvekkeelta, mutta kun ei ole parveketta.
2019: Ellinoora kahtena päivänä peräkkäin telkkarissa (sunnuntaina Nyberg ja maanantaina Puoliseiska). En ymmärrä tuollaista hypetystä. Kehuu, miten kaikki kehuivat hänen hienoa ääntään jo muutamia vuosia sitten. Puheääni kuulostaa sellaiselta, ettei mene kauankaan, kun tulee ongelmia äänihuulten kanssa. Voisi kasvaa habitukseltaan myös aikuiseksi,koska ikää on jo aikuisen verran, mutta muistuttaa pinkkeine hörhelöineen lähinnä eskarin naamiasiin menossa olevalta.
Kuulostaa ihan lampaalta jota ollaan teurastamassa. Ei jatkoon.