Ellinooran versio Fazerin Sininen hetki biisistä. Onko mielestäsi onnistunut?
Kommentit (58)
Miukuu maukuu narisee ja honottaa. Ei tota laulamiseksi voi kutsua. Ihan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vyötärö kiittää koska en syö Fazerin sinistä enää koskaan.
Mainoksen takia? Aika pikkumaista. Mutta jatka samaan malliin, oppiipahan Fazer läksynsä!!! XD
Pomppaan joka kerta mainoksen tullessa etsimään rättiä, kun edesmennyt kissa piti samaa ääntä aina sekuntia ennen kuin siltä tuli oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Pomppaan joka kerta mainoksen tullessa etsimään rättiä, kun edesmennyt kissa piti samaa ääntä aina sekuntia ennen kuin siltä tuli oksennus.
Minun kissa pitää tuollaista ääntä juuri kakattuaan.
Biisistä viis who is that guy???? Ihana! 😍
Noh noh. Vielä pahempi on se Jannan Jäätelökesä. Jos olisin Jannan äiti, lopettaisin tytöltä viikkorahat kun noin pahoinpitelee äitylin suurinta hittiä.
Ei ole. Mahaanko sitä koskee? Vai löysikö mies suklaakätkön? Ihme valitusta.
Lauluosuudet on ihan onnistuneet, mutta ne hoilauspätkät kuulostaa ärsyttäviltä. Ihan kuin olisi krapulavoivotteluja laulanut sinne. Ei hyvä. Tuottajalta huonoa työtä myös, koska on päästänyt tollasta skeidaa eteenpäin.
Aeiaijaaajaaei ei saa roskata! Tyty ja pipopoika, ensi kerralla syötte koko levyn ja roskat sitten kerätään jookos.
Tässä kokonaisessa videossa tää tarina on kaunis. Tuo mainos on vaan pätkä tästä videosta.
Vierailija kirjoitti:
AAIJAAIJAAIJAAIJAA JAAJAAJAA JAA JAA JAA
* Juoksee vessaan *
Vierailija kirjoitti:
Kuka on alkuperäinen esittäjä?
Täytyisi tietää vähän mihin verrata.
Ei sitä tarvi mihinkään verrata. Kai sä kuulet omilla korvilla, onko se hyvä vai huono. Ja se on HUONO.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mikä tuosta muka tekee niin kauhean? Ei minusta mitenkään erityinen, hyvässä tai pahassakaan, hän vain laulaa sen hieman erilaisella tavalla. Ihmeellistä turhaa vihaamista taas.
Samaa mieltä.
Aivan kamala. En tajua kuka sen on valinnut sinne? Ehkä sen tarkoitus on ärsyttää. Silloinhan mainos on onnistunut.
Kaunis tulkinta minun mielestä. Ja olen musiikkialan ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
So? Yleisöhän sen ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, ja minä olen se joka ekalla sivulla luuli sitä vitsiksi.
Suomessa ei taida olla kovin hyviä naislaulajia tällä hetkellä. Ihmeellistä huokailua, ininää ja vikinää pitävät kaikki.
Aijaijaijajaii ajiajaijaaii... Ny-y-yyytkö määää tunnen sheeeeen.... HIRVEÄ.
Jotenkin tosi "hyökkäävän" kuuloinen toi kovalla äänellä laulettu AIAJAJAIJAAIJAIJAI..Ei kuulosta kivalta.