Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti viilennyslaitteen jostain saksalaisesta verkkokaupasta, näinköhän meni rahat hukkaan?

Vierailija
23.07.2018 |

Siinä maksamisessakin oli ongelmia. Mies valitsi tilisiirron ja kirosi sitten minut apuun. Viitenumeron kanssa tapeltiin melkein tunti. Oli ihan painajaista saada se viitenumero Osuuspankin vaatimaan RF-muotoon, mutta lopulta onnistuimme. Kauppa on Electronic Star. Sattuisiko täällä olemaan tuota verkkokauppaa käyttäneitä paikalla?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh hellettä

Vierailija
2/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kyseisestä nettikaupasta pari kertaa. Hinnat edullisia ja homma toimii. Nopea toimitus muistaakseni kotiovelle asti. Maksoin ostokseni Visalla, joten noista tilinumeroasioista minulla ei ole kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut kyseisestä nettikaupasta pari kertaa. Hinnat edullisia ja homma toimii. Nopea toimitus muistaakseni kotiovelle asti. Maksoin ostokseni Visalla, joten noista tilinumeroasioista minulla ei ole kokemusta.

mul meni 4 päivää kun upsin ukko oli ovella. 4 päivää. Tilasin järvenpäästä raudotuspalkkeja, niin meni 2 viikkoo. Saksa kuitenkin hieman eri suunnassa.

Vierailija
4/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla rahat voi mennä hukkaan tilasit kotimaasta tai ulkomailta. Huijareita voi olla. Mutta jos on oikea verkkokauppa, niin ei pitäisi olla ongelmaa. Saksalaiset on säntillisiä näissä jutuissa.

Vierailija
5/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet ohi ennenkun tuo saapuu.

Vierailija
6/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio liike. Halvat hinnat, ei myy roskaa, halvemmasta päästä kyllä. Toimii kuin junan vessa ja yhteydenpito myös. Olen tilannut monta.

Vierailija
7/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma varmaan ollut op:ssä. Mainitsemasi liike on erittäin hyvä. Vakioasiakkaana suosittelen.

Vierailija
8/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut semmosen pesukoneen sieltä pari vuotta sitten. Ei ollut mitään ongelmia.

9/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta myyjäliikkeestä en osaa sanoa mitään. Mutta jos kyseessä on sellainen laite, joka vaan puhaltaa ilmaan vesihöyryä, rahat todellakin menivät hukkaan. Oikeassa, viilentävässä ilmastointikoneessa on oltava putki, joka johtaa poistoilman viilennettävästä huonetilasta ulos joko seinän läpi asennetun läpiviennin tai ikkunan kautta.

Vierailija
10/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vihjeestä! Ehtii vielä näille helteille, Suomesta eioota. Liike on luotettava ja nopea, mutta muistakaa että poistoputkettomat eivät toimi ja yksiputkiset tehottomasti ja kovaäänisesti!

Vierailija
11/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisen selailun jälkeen näyttää siltä että ne toimimattomat on nimetty jäähdyttimiksi ja melkein toimivat ilmastointilaitteiksi. Mutta ei sehomma oikeasti kunnolla onnistu yhdellä poistoputkella vaikka niitä malleja eniten myydäänkin.

Vierailija
12/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on maailman tyhmin juttu maksaa tilisiirrolla ulkomaisen verkkokaupan ostos.

Vierailija
13/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin asiakaspalautesivustolta, oli palautetta laidasta laitaan, tosi hyvistä huonoihin. Onnea matkaan, että kuulutte niihin tyytyväisiin asiakkaisiin.

Vierailija
14/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella kiukuttelut kun taas vie tilaa.

Vierailija
15/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on maailman tyhmin juttu maksaa tilisiirrolla ulkomaisen verkkokaupan ostos.

Ulkomaa on laaja käsite...

Vierailija
16/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin jäähdyttimen Saksasta. Oli koti-ovella parin päivän päästä ja ei muuta kuin vettä sisälle ja töpseli seinään. Toimii! Miksi Suomalaisissa on niin paljon negatiivisuutta, oli asia mikä hyvänsä? 

Vierailija
17/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomainen verkkokauppako olisi fiksu lähettäessä tavaran ja laskun paketin mukana?

Voi voi, miten vaikea niitä rahoja on saada, jos sattuu epärehellinen tilaaja, ja niitähän sattuu, tietäisittepä vaan.

Vierailija
18/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilasin jäähdyttimen Saksasta. Oli koti-ovella parin päivän päästä ja ei muuta kuin vettä sisälle ja töpseli seinään. Toimii! Miksi Suomalaisissa on niin paljon negatiivisuutta, oli asia mikä hyvänsä? 

Koska saksalainen. Se on nyt suurin hitti, puhua saksalaisista verkkokaupoista näin. Kiinalaista laatua sen olla pitää!

Vierailija
19/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomainen verkkokauppako olisi fiksu lähettäessä tavaran ja laskun paketin mukana?

Voi voi, miten vaikea niitä rahoja on saada, jos sattuu epärehellinen tilaaja, ja niitähän sattuu, tietäisittepä vaan.

Come on, luottkortti on tältä vuosituhannelta, tilisiirto edelliseltä

Vierailija
20/32 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kyseisestä verkkokaupasta retkipesukoneen viime viikolla, myöskin tilisiirrolla. Nordea hyväksyi maksun kunhan ensin muutti tilinumeron samaan muotoon kuin kotimaisia laskuja maksaessa. Ups toimitti laitteen kotiovelle, lähetys saapui nopeasti perille. Uskallan siis tilata tuolta jatkossakin, sen verran positiivinen kokemus oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi