Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti 3 viikoksi Kreikkaan- Se siitä yhteisestä perheen ajasta.

Vierailija
23.07.2018 |

Mies lähti Kreikkaan kolmeksi viikoksi. Jäin lasten kanssa kotiin.
Olisi ollut mukavaa mennä koko perheen kesken reissuun, mutta mies päätti sitten, että ottaa kolme viikkoa omaa aikaa.
Nyt olen sitten neljän lapsen kanssa kotona. Siinä se lomani menee. Ajattelin, että olisin päässyt myös nauttimaan lomasta, mutta nyt en pääse mihinkään, koska lapsille ei ole hoitajaa.
Joudun jättämään 40- vuotis syntymäpäivätkin väliin. Olin nimittäin ajatellut juhlivani niitä, mutta se siitä. Melkein itku tulee :( kun kirjoitan . Meillä on 1,2,5,8v lapset, joissa olen nyt sitten koko lomani kiinni.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin avioeron kyselemättä. Liitto näyttää vetelevän viimeisiään muutenkin.

Vierailija
2/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin miehes, olisin tehnyt samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero, minä sanon.

Vierailija
4/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä miestä kiinnostaa hoitaa 4 lasta lomalla. Tottakai mies ottaa omaa aikaa. Meillä vaimo jäi viiden viikon ikäisen vauvan kanssa kotiin, kun lähdin kavereiden kanssa Tukholmaan viikoksi.

Vierailija
5/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet näköjään heikentää provojenkin tason. -10 00000 / 5.

Vierailija
6/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä näitä yllätyslomailijoita aina sikiää?! Ja murhesilmäisiä kotona odottavia vaimoja "olisi niin ihanaa ollut kultamussukan kans mutta se nyt päätti näin". Tuo ei ole avioliitto - miten sulla voi olla neljä lasta tuollaisen kans

Vierailija
7/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi ymmärtää ottaa eron sinusta heti tultuaan. Ei ihme että tuollainen ruikuttaja saa miehen häipymään. Olet varmaan samanlainen syyllistävä valittaja koko ajan.

Vierailija
8/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono miesvihaprovo. Sinua ei kukaan usko!

Vierailija
9/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies sinulla, vaan hiirulainen. Harmi, että olette noin monta muksua kerennyt tekemään, mutta sille ei enää mitään voi. Nyt kipikapi eroa vireille ja rupeat kasvattamaan itseäsi miehen kohtaamiseen eromerkeissä. Miehen karkaaminen kertoo hänestä ja suhteenne tilasta kaiken tarpeellisen.

Tsemppiä ap! Lapset takuulla vievät voimiasi ollessasi yksin, mutta he myös ovat voimavarasi.

Vierailija
10/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo provo, niin olen surullinen puolestasi. Vaihtoon tuollainen mies? Älä anna tuollaisen m****n lannistaa; paras kosto on, että teet ajastasi lasten kanssa mahdollisimman mukavan. Ensi vuonna voisi sitten vaihtaa vuoroja ja sinä ottaa 3 viikkoa omaaa aikaa.

Vierailija
11/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen sitten neljän lapsen kanssa kotona. Siinä se lomani menee. Ajattelin, että olisin päässyt myös nauttimaan lomasta, mutta nyt en pääse mihinkään, koska lapsille ei ole hoitajaa.

Meillä on 1,2,5,8v lapset, joissa olen nyt sitten koko lomani kiinni.

Normaalissa lapsiperheessä molemmat vanhemmat haluavat viettää loman lastensa kanssa. Samankaltainen tunnut miehesi kanssa olevan.

Vierailija
12/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap lomailee lastensa kanssa porvoossa, mies Kreikassa.

Vierailija
13/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä miestä kiinnostaa hoitaa 4 lasta lomalla. Tottakai mies ottaa omaa aikaa. Meillä vaimo jäi viiden viikon ikäisen vauvan kanssa kotiin, kun lähdin kavereiden kanssa Tukholmaan viikoksi.

Oliko vaimo ja lapsi vielä kotona, kun palasit lomaltasi vai olivatko he vaihtaneet kotiosoitetta?

Vierailija
14/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin miehes, olisin tehnyt samoin.

Jättänyt vaimon hoitamaan yksin useita lapsia? Mielenkiintoista.

Suosittelen sinulle pikaista kastraatiota.

Vierailija
15/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä miestä ei kiinnosta omien lasten seura? Sitten kuitenkin itketään palstalla, miten naisia suositaan lasten huoltajuusasioissa. Tietenkin nainen haluaa lasten huoltajuuden, kun tietää, että miestä ei lapset kiinnosta vaan kyseessä on kiusanteko.

Vierailija
16/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tehnyt ne lapset ajoissa niin olisit jaksanut hoitaa niitä. Kuka käski tehdä lapsia yli 30 vuotiaana.

Vierailija
17/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet jo suunnittelemassa viidettä lasta? Sopiva väli.

Vierailija
18/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuu on kaikkein kiimaisin aika Kreikan lomakohteissa. Siellä saa tosi edullisesti nuoria alkoholisteja.

Vierailija
19/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omnomnomnom...

Vierailija
20/27 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi viettää yhteistä tai mitään muutakaan aikaa apn kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan