Mies lähti 3 viikoksi Kreikkaan- Se siitä yhteisestä perheen ajasta.
Mies lähti Kreikkaan kolmeksi viikoksi. Jäin lasten kanssa kotiin.
Olisi ollut mukavaa mennä koko perheen kesken reissuun, mutta mies päätti sitten, että ottaa kolme viikkoa omaa aikaa.
Nyt olen sitten neljän lapsen kanssa kotona. Siinä se lomani menee. Ajattelin, että olisin päässyt myös nauttimaan lomasta, mutta nyt en pääse mihinkään, koska lapsille ei ole hoitajaa.
Joudun jättämään 40- vuotis syntymäpäivätkin väliin. Olin nimittäin ajatellut juhlivani niitä, mutta se siitä. Melkein itku tulee :( kun kirjoitan . Meillä on 1,2,5,8v lapset, joissa olen nyt sitten koko lomani kiinni.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä miestä kiinnostaa hoitaa 4 lasta lomalla. Tottakai mies ottaa omaa aikaa. Meillä vaimo jäi viiden viikon ikäisen vauvan kanssa kotiin, kun lähdin kavereiden kanssa Tukholmaan viikoksi.
Oliko vaimo ja lapsi vielä kotona, kun palasit lomaltasi vai olivatko he vaihtaneet kotiosoitetta?
Olivat kyllä. Olemme vieläkin yhdessä, mutta elän salasuhteessa toisen naisen kanssa. Vaimo ei tiedä mitään.
Porvoossa aina sattuu ja tapahtuu. Jännä paikka.Mitäköhän seuraavaksi? Tuskin maltan odottaa!
Ostiko miehesi all inclusive paketin yhteen niistä seksilomaresorteista. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Ostiko miehesi all inclusive paketin yhteen niistä seksilomaresorteista. Huh huh.
Kaikkien kanssa ja kaiken aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä miestä kiinnostaa hoitaa 4 lasta lomalla. Tottakai mies ottaa omaa aikaa. Meillä vaimo jäi viiden viikon ikäisen vauvan kanssa kotiin, kun lähdin kavereiden kanssa Tukholmaan viikoksi.
Oliko vaimo ja lapsi vielä kotona, kun palasit lomaltasi vai olivatko he vaihtaneet kotiosoitetta?
Olivat kyllä. Olemme vieläkin yhdessä, mutta elän salasuhteessa toisen naisen kanssa. Vaimo ei tiedä mitään.
Tiedätkö sinä sitten vaimosi salasuhteesta? Todennäköisesti vaimosi tietää touhuistasi, mutta jostain syystä haluaa vielä asua yhdessä. Saahan siinä säästettyä, kun asuu saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sinä sitten vaimosi salasuhteesta? Todennäköisesti vaimosi tietää touhuistasi, mutta jostain syystä haluaa vielä asua yhdessä. Saahan siinä säästettyä, kun asuu saman katon alla.
Tiedän ja tiedän senkin, että sai pakit mieheltä :D enkä ihmettele yhtään.. Itseasiassa nämä oli jo toiset pakit. Huomaa, että vaimo ei kelpaa miehille. Itse olen salasuhteessa ollut useamman vuoden jo.
Tiedän miehen, joka lähti kavereiden kanssa viikoksi laskettelemaan, kun hänen ensimmäinen lapsensa oli pariviikkoinen.
Aloitus voi olla provo, mutta turhan monen miehen kanssa keskustelleena en ole täysin varma asiasta.