Onko diplomi-insinööri miesten aatelia?
Naisia tuntuu ainakin kovasti kiinnostavan DI:t. Harvoin näkee vapailla markkinoilla.
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Eivät ole. Arvostan sivistystä.
Täällä olis yksi DI 😘 Voisin tehdä sut kosteaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä? Puutarharuiskulla?
Hyvätuloisista akateemisista vain hammaslääkärit huonompia rakastajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä? Puutarharuiskulla?
Ei, kun ihan sillä omalla ruiskulla ;). Sori, olen DI itsekin ja piti vain kirjoittaa jotain typerää. DI saa naisen nähdessään kosteaksi vain omat kainalot ;)
Vierailija kirjoitti:
Hiukan kirpaisee teekkarin äitinä tämä keskustelu. Poikani on pitkä, komea, urheilullinen, hyväkäytöksinen ja hauska sekä älykäs. Tuollaisen nuoren miehen luulisi olevan helppo hankkia tyttöystävä ja onhan niitä kinnostuneita tyttöjä ollutkin. Tähän kohtaan tulee se iso mutta. Poikaa ei kiinnosta. Hän on todennut, että tyttöystävästä saatu ilo ei ole tyttöystävään menevän vaivan arvoinen. On vaikea hyväksyä se tosiasia, että oma lapsi jää todennäköisesti yksin.
Ulin mutsi on tullut palstalle purkimaan tuntojaan. Lievästi värittäen...
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole miesten aatelia vaan tosikkomaisia, mielikuvituksettomia tylsimyksiä.
Mielikuvituksettomia :DD tämä on parasta viihdettä
Vierailija kirjoitti:
DI-miehelle sopii vaimoksi aivoton kana, joka suostuu palvomaan miehen "ihmeellistä älyä" ja hoitamaan kotityöt.
Ei, vaan DI:n vaimon pitää olla myös fiksu sekä tasa-arvon ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Mun DI mies tienaa vain puolet siitä mitä minä. Ei normi DI ole mikään hyväpalkkainen, johtajat sitten voivat jo olla.
Selitä mitä selität ja kerää yläpeukut, mutta DI kyllä on hyvätuloinen. Voidaan mennä katsomaan yhdessä niitä palkkatilastoja.
En ole
Pikemminkin olen se alelaarin kolhiintunut löytö, vähän villiintynyt ja arka kollikisu.
Toisaalta monet tykkää raahata kadulta ja kirppareilta kaikkea ja laittaa uuteen uskoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan kirpaisee teekkarin äitinä tämä keskustelu. Poikani on pitkä, komea, urheilullinen, hyväkäytöksinen ja hauska sekä älykäs. Tuollaisen nuoren miehen luulisi olevan helppo hankkia tyttöystävä ja onhan niitä kinnostuneita tyttöjä ollutkin. Tähän kohtaan tulee se iso mutta. Poikaa ei kiinnosta. Hän on todennut, että tyttöystävästä saatu ilo ei ole tyttöystävään menevän vaivan arvoinen. On vaikea hyväksyä se tosiasia, että oma lapsi jää todennäköisesti yksin.
Ulin mutsi on tullut palstalle purkimaan tuntojaan. Lievästi värittäen...
Tulihan se uli kommentti sieltä. Tällä kertaa ei vain ollut uli vaan ulin mutsi. Kiitos, et tuottanut pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnostaisi yhtään DI... Jotenkin "tylsä" ammatti, sori..😂
DI ei ole ammatti. Mutta muutenkin vaikutat sellaiselta naiselta joka ottaa jännäominaisuuksia omaavan raksaranen tai jonkun varastotyöläisen. EIkä siinä mitään vikaa ole, jokainen painii omassa sarjassaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisia tuntuu ainakin kovasti kiinnostavan DI:t. Harvoin näkee vapailla markkinoilla.
Jaahans, insinööriopiskelija haaveilee tulevasta ;)
Valitettavasti tulet valmistumisesi jälkeen olemaan sen naapurin sähköasentaja Peran kanssa kokolailla samalla viivalla. Oppiarvolla voit toki jonkun pissiksen, tai niihin jumittuneen akateemisen saada, mutta pääosalle naisista kyllä ihan muut asiat kuin oppiarvot merkitsevät.
Insinöörinaisena pidän insinöörimiesten loogisuudesta.
Ne ajattelee fiksusti ja käytännönläheisesti. Mun ei tarvitse sen kanssa koskaan ruveta analysoimaan asioita ja puhumaan niitä puhki.
Se olisi rasittavaa.
Inssimiehet pääsevät kanssani nopeasti samaan loogiseen lopputulokseen ja sitten asia on jo pinossa.
Inssien kanssa on helppo olla.
Ite tykkään. Nörtit kiihottaa ja ovat olleet sängyssä myös yllättävän hyviä. Itse olen melko perinteinen hoiva-alan nainen. Miinusta se että ovat kovia viinan ja helppojen naisten perään.
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnostaisi yhtään DI... Jotenkin "tylsä" ammatti, sori..😂
DI ei ole ammatti. Mutta muutenkin vaikutat sellaiselta naiselta joka ottaa jännäominaisuuksia omaavan raksaranen tai jonkun varastotyöläisen. EIkä siinä mitään vikaa ole, jokainen painii omassa sarjassaan.
Kuten sanoitkin DI ei ole ammatti, joten se raksaranekin voi olla DI. Minulla on ollut parikin valmistunutta DI:ä taksikuskeina, joista toinen jäi alalle, tekemättä päivääkään DI:n hommia ja on nykyään itsekin isäntä (oli sitä jo ennen taksilain muutosta).
t:Isäntä
Vierailija kirjoitti:
Se on määritellyt tilanteen ja ratkaissut sen. Nyt sinä vaan toivot, että joku tyttö nappaa sitä korvasta ja vie.
Vierailija kirjoitti:
Näin ne just ajattelee. Tunnistan!
Vierailija kirjoitti:
Hyvätuloisia oikeita miehiä
Niin on, tunnen yhden joka hakkaa vaimoaan ja käy vieraissa. Hyvätuloisia ovat joo.
Veikkaan, että suurin osa dippainsseistä valittavista naisista on:
a) Duunareita, pitää saada "kjeh, kjeh tyäukko"
b) Humanisteja, jotka valmistuivat yliopistosta pätkätöihin ja työttömyyteen
DI-miehelle sopii vaimoksi aivoton kana, joka suostuu palvomaan miehen "ihmeellistä älyä" ja hoitamaan kotityöt.