Onko diplomi-insinööri miesten aatelia?
Naisia tuntuu ainakin kovasti kiinnostavan DI:t. Harvoin näkee vapailla markkinoilla.
Kommentit (220)
Sexympiä ammatteja ovat lääkäri, poliisi, palomies, lento- tai merikapteeni, myös joku hyväpalkkainen duunari/yrittäjä. ☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti miehillä seksikkäimmät ammatit on sellaisia joissa tarvitaan rohkeutta, maalaisjärkeä ja yleensä hyvää kuntoa, mm. poliisi, ensihoitaja, palomies jne.
Mitä luonnollista siinä on? Sitä paitsi useimmat dippainssien työt vaativat paljon rohkeutta, kun lähtevät ratkomaan teknistaloudellisia ongelmia, joita kukaan muu ei ole aiemmin ratkaissut
Tuollainen rohkeus ei hirveästi hivele libidoa ja pariutumishalukkuutta. Onneksi palkka on kohtuullinen :)
Mutta sellanen hivelee, jossa voi sairastua vakavasti tai joutua väkivallan uhriksi? No kukin tavallaan
Sulla on omituinen käsitys rohkeudesta :D
Itse huomasin teekkariaikoinani, että Helsingin yössä teekkarit eivät kiinnostaneet juuri naisia. Mutta kun sai DI:n paperit, muuttui ääni kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani DI on jotenkin autistinen ja seukkaa parturi-kampaajan kanssa 😂
Kiinnostava tutkimustulos jossa N=1.
Humanistitutkijan kvantitatiivinen analyysi, paitsi että humanisteilla yleensä N on vielä kirjoittaja itse.
Mulle kelpaa vaan lentäjät. Toisena tulee palomiehet ja ensihoitajat. Ehkä lääkäritkin, mutta jostain syystä en silti hirveästi syty lääkäreistä. Eläinlääkäri mies olisi TODELLA seksikäs!!!!!
Mua ei vois vähempää kiinnostaa miehen ammatti, kunhan nyt ei mikään teurastaja yms ole.
Muuten pääasia on se, että mies itsessään miellyttää minua ja ylipäänsä käy jossain töissä ja tienaa sen verran ettei minun tarvitse häntä kuitenkaan elättää.
Mua ei kiinnostaisi yhtään DI... Jotenkin "tylsä" ammatti, sori..😂
Helvetin tylsiä pellejä, kuten AP.
Toki jos on vaativissa teknisissä tehtävissä. Mutta jos on joku väliportaan pikkunilkki nysäkulli, niin ei tod.
Minun listallani viimeisenä. Olen töissä tutustunut turhan moneen lajin edustajaan. Ei kiitos.
Hiukan kirpaisee teekkarin äitinä tämä keskustelu. Poikani on pitkä, komea, urheilullinen, hyväkäytöksinen ja hauska sekä älykäs. Tuollaisen nuoren miehen luulisi olevan helppo hankkia tyttöystävä ja onhan niitä kinnostuneita tyttöjä ollutkin. Tähän kohtaan tulee se iso mutta. Poikaa ei kiinnosta. Hän on todennut, että tyttöystävästä saatu ilo ei ole tyttöystävään menevän vaivan arvoinen. On vaikea hyväksyä se tosiasia, että oma lapsi jää todennäköisesti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan kirpaisee teekkarin äitinä tämä keskustelu. Poikani on pitkä, komea, urheilullinen, hyväkäytöksinen ja hauska sekä älykäs. Tuollaisen nuoren miehen luulisi olevan helppo hankkia tyttöystävä ja onhan niitä kinnostuneita tyttöjä ollutkin. Tähän kohtaan tulee se iso mutta. Poikaa ei kiinnosta. Hän on todennut, että tyttöystävästä saatu ilo ei ole tyttöystävään menevän vaivan arvoinen. On vaikea hyväksyä se tosiasia, että oma lapsi jää todennäköisesti yksin.
Jotenki niin DI:mäistä. Mietitään jotain hyötysuhdetta eikä antautumaan tunteille ja rakkaudelle. Ehkä jos nainen toisi 64% elintason nousua ja tekisi 84% kotitöistä ja viettäisi 77% ajastaan pois kotoa, niin DI saattaisi innostua.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tykkääkin pojista ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kyllä poikakaan käydä ihan täysillä noilla aivoituksilla. Tuskin tytöissä se vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, saatu hyöty ei vastaa menetettyä vaivaa myöskään tappikiinnityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, saatu hyöty ei vastaa menetettyä vaivaa myöskään tappikiinnityksessä.
Oliko tämä nyt pojan itsensä vastaus? On siis kuitenkin kokeiltu ;)
Eivät ole miesten aatelia vaan tosikkomaisia, mielikuvituksettomia tylsimyksiä.
Hyi. Eivät ole. Arvostan sivistystä.
Mutta sellanen hivelee, jossa voi sairastua vakavasti tai joutua väkivallan uhriksi? No kukin tavallaan