Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksaa elää yksin?

Vierailija
23.07.2018 |

Vinkkejä kaipaisin. En usko, että saan enää parisuhdetta tai ystäviä, mutta en halua kuollakaan.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tuodaan esiin tuo vapaaehtoistyö tai vastaava. Mitä siitäkään saa? En minä ainakaan jaksa muiden ongelmia omieni lisäksi. En toivo pahaa kenellekkään mutta ei minua muiden ongelmat jaksa kiinnostaa niin että olen sitten vain muiden kynnysmatto tai roskakori. Auttakaa te niitä keillä on elämä mallillaan ja sosiaaliset verkostot, tehän sen osaatte, miksi jonkun yksinäisen pitää uhrautua muiden takia?

Vapaaehtoiseksi kahvitarjoiluun esim seurakunnan tilaisuuksiin. 

Siellä on ihan varmasti yksinäisiäkin joihin voi ottaa kontaktia.

Vierailija
62/63 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tuodaan esiin tuo vapaaehtoistyö tai vastaava. Mitä siitäkään saa? En minä ainakaan jaksa muiden ongelmia omieni lisäksi. En toivo pahaa kenellekkään mutta ei minua muiden ongelmat jaksa kiinnostaa niin että olen sitten vain muiden kynnysmatto tai roskakori. Auttakaa te niitä keillä on elämä mallillaan ja sosiaaliset verkostot, tehän sen osaatte, miksi jonkun yksinäisen pitää uhrautua muiden takia?

Vapaaehtoiseksi kahvitarjoiluun esim seurakunnan tilaisuuksiin. 

Varmasti hyvin vähän samanikäistä porukkaa ja muutenkaan ole erityisen uskovainen. 

sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama sen ainaisen tanssikurssin kanssa. Jos olet ollut hylkiö läpi elämän, olet hylkiö sielläkin. Ja sitten jos sanoo ettei siellä mitään kaverisuhteita synny, tullaan sanomaan että hei haloo, siellähän ollaan vaan harrastamassa! Etsi kaverisi muualta! 

Muutenkin harrastuksissa jne. on yleensä jo valmiiksi ns. klikkejä joihin voi olla hankala tunkea mukaan, ja käytännössä mahdoton, jos olet joku ylipainoinen perunanenä, huonoilla sosiaalisilla taidoill

Kuvailit juuri minut, heh. En ole kaunis, nokkela tai hehku mitään mystistä auraa joka kiinnostaisi ketään. Ei sillä että odottaisin löytäväni ystävää tai edes kaveria joltain kurssilta, olisi vain kiva vaihtaa muutama sananen muiden kanssa sen sijaan että minua vain kyräillään tai pidetään ulkonäköni takia ihmisenä jonka voi sivuuttaa.