Lause, jota kuulet jonkin ulkoisen ominaisuutesi takia usein?
Aloitan:
"Pitäiskö sun harjata/pestä sun hiukset useammin?" (luonnonkihara ja ohut tukka)
Kommentit (142)
Kaveri aina kännis "sul o iha hirveen kokoset hinkit, olispa mullaki"
Olet aina niin hiljanen.
- No kaikki ei ole niitä ulospäinsuuntauvimpia.
Noilla pysyy hyvin pystyssä (isot jalat)
" Pitäisikö sun käydä suihkussa" (ohuet ja rasvaisen näköiset littanahiukset)
"Oletko sä raskaana" (omenalihavuus)
" Sulla on on aika isot jalat naiseksi "( toinen jalka kokoa 41, toinen 42)
Ei kukaan sano mitään xd miten näin monella voi olla joku tietty lause.
Jos en ole meikannut, moni luulee että olen sairas. Kalpea iho, joka on ikääntymisen myötä menettänyt kuulautensa ja synnynnäisesti mustat silmänaluset. Minua myös kuvitellaan vihaiseksi, koska olen perusilmeeltäni ns "narttunaama",
Kivat tatuoinnit. Onko sinulla noita enemmänkin?
Miten kellään voi olla tollaset silmät :)
"Se tyyppi oli saman kokoinen kuin (nimi)"
"(nimi) saisi kyllä syödä enemmän"
Ja kaikenlaista laihuuteen viittaavaa vittuilua vähän väliä mitä vaan kuvitella saattaa. Olen mies, pituuteni on 172 ja painoni 72kg, BMI näyttää 24.34 eli normaali. Ei paljoa tarvitse lisää niin olisin lihavan puolella.
Sulla on kyllä ihan älyttömän paksut hiukset!
"Voi kauheeta kun sä olet niin kalpea. Oletko sä kipeä?"
"Sulla on niin ihanat hiukset ja söpöt ruskeat silmät"
Todellisuudessa olen melkein kalju ja hiukseni ovat ultraohuet. Silmäni ovat valjun harmaat. Käytän puoliperuukkia ja ruskeita piilareita. Ihoni on erittäin vaalea, koska minulla on pigmenttihäiriö enkä voi olla auringossa juuri ollenkaan. On todella vmäistä kun ihon väristäni jatkuvasti ihmiset jopa tuntemattomat jaksavat kantaa huolta
"Ootko joku gootti"
Joku oikeasti vannoutunut gootti varmaan vetäisi herneet nenään koska en ole sinnepäinkään, mutta silti kuulen tätä vaikka kuinka paljon.
Miksi näytät noin vihaiselta? Tai, miksi näytät noin surulliselta?
Noh, perusilmeelle ei oikein voi mitään..
"Herranjumala mikä lihamoukari!"
"Vau mitkä hiukset"
- pitkät, paksut ja kauniit ovat kyllä, hyvin ei-suomalaiset vaikka juuret ovat Suomessa 400 vuotta taaksepäin
"Onpa sulla kaunis hame/mekko/pusero"
- no kiitoksia vaan, muistoja reissuista maailmalla ja itsekin tykkään
”Sä oot noin pitkä.” (Olen 165 cm, mutta jostain syystä näytän pidemmältä. Luulen, että mulla on pitkä selkä ja se hämää katsojaa.)
”Onks noi muka sun omat ripset?” (On. Ihan jokaikinen.)
”Siis mä luulin, että sä oot jotain 24!” (Olen 35.)
”Eiks sulla oikeasti nytkään ole muka meikkivoidetta?” *tulee sormella lääppimään poskea* (Joka kerta kun ollaan meikittä seurassa esim jossain mökillä tai tulee muuten puheeksi, etten ikinä levitä iholle mitään. Mulle meikki on yhtä kuin ripsiväri.)
Ilokseni pakko sanoa, että en muista yhtään negatiivista kommenttia saaneen osakseni. Tuttavapiirini on siis hyväkäytöksistä verrattuna moniin tässäkin ketjussa kerrottuihin kommentoijiin. Parempi olla hiljaa, jos ei ole kaunista sanottavaa!
Vierailija kirjoitti:
"Onpa sulla suuret silmät"
"Kääpiö" (160 cm)
"Roteva" (käyn salilla)
"Söpö"
Ookkonää Oulusta? Kuulostat yhdeltä mun tutulta.
"Ootko sä ihan suomalainen? Näytät vähän aasialaiselta." Kyllä, olen suomalainen. Kyllä, vamhempani ja heidän vanhempansa ovat supisuomalaisia. Koen ton kommentin silti ihan huvittavana, varsinkin miten monet ihmiset sitä ihmettelevät ja miten en itse sitä itsessäni näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia, jota ei kommentoida, mutta jota jokainen hiljaa päässään ihmettelee / kauhistelee: olen aina hiestä litimärkä, päälaesta varpaanpäihin. Sen näköinen, kuin olisi kaadettu ämpärillinen vettä päälle. Kesät talvet. Kyllä mä ihmisten ilmeistä näen, että katsovat ja ihmettelevät, pitävät ällöttävänä.
Se kai vie niin huomion kaikelta muulta, ettei mulle sitten pahemmin mitään kommentoida. Ihan hyvä, koska vittuiltavaa löytyisi :D
Mikä tauti sulla on?
En tiedä. Ei ole vielä diagnosoitu, vuosienkaan yrittämisestä huolimatta.
Hyperhidrosis? En tiedä suomenkielistä nimeä. Voisko olla? Olen nähnyt siitä ohjelman telkkarissa, muistaakseni käyttivät mm. botoxia hoitokeinona.
Oot lihonu