Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen alamittaisuus pitkien suomalaisnaisten rinnalla ja mikä ratkaisuksi?

Vierailija
22.07.2018 |

Olen itse lyhemmän puoleinen mies 173 cm ja huomaan että nykyään isolla prosenttilla naiset ovat ylimittaisia tai toisin sanoen minä alamittainen suomalaisiin naisiin nähden. Onko ainoa vaihtoehto kääntää katsetta ulkomaille, kun pituus tahtoo olla usein naisille kynnyskysymys. Parissa suhteessa olen ollut ja ne ovat päättyneet 2-3 vuoden seurustelun jälkeen. Ensimmäisessa suhteessa nainen oli minua sentin pidempi ja koroissa tietysti huomattavasti pidempi. Toisessa suhteessa pituuseroa oli 7 cm, mutta nainen mielellään taitaa haluta vähintän 10 cm pituuseroa. Ilmeisesti joudun unohtamaan suomineidot.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puujalat

Vierailija
2/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 175, koroilla pidempi. Ja kyllä se kumppanin sopivuus tai sopimattomuus ,on muusta kiinni kuin pituudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset typsyt tuppaavat olemaan pitkiä tai jos ei pitkiä niin suuremman puoleisia. Katsetta itään!

Vierailija
4/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tämä aloitus kertoo, että vika on muualla kuin senteissä. Kyllä kannattaa unohtaa kaikki naiset kokonaan.

Vierailija
5/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 175 cm ja kyllä 173 cm olisi ok. Ei kaii ne naiset ole sua kuin pari-kolme senttiä pidempiä keskimäärin jos sitäkään eikä sillä ole merkitystä. Nykyään matalat sandaalit on muotia.

Luonne ratkaisee.

Vierailija
6/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida yksikään mamma rohkaista meitä lyhemmän puoleisia miehiä eli he suorastaan ajavat meidät pois Suomesta.

Vierailija
7/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 175 cm ja kyllä 173 cm olisi ok. Ei kaii ne naiset ole sua kuin pari-kolme senttiä pidempiä keskimäärin jos sitäkään eikä sillä ole merkitystä. Nykyään matalat sandaalit on muotia.

Luonne ratkaisee.

Kiitos rohkaisusta mut kieltämättä pituusero häiritsee jossain määrin minuakin. Haluaisin naiseni olevan max 165 cm.

Vierailija
8/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää yks ja sama mies, mikä aina valittaa lyhyydestään? Itse tykkään ei-niin-pitkistä miehistä (oon saman pituinen kuin aloittaja), ja mun mielestä ne miehet on olleet ihan suosittuja naisten keskuudessa, mistä olen pitänyt. Ne on siis sellaisia vantteria ja miehisiä miehiä, ja sellaiseen vartaloon sopii vähän lyhyempi pituus. Yks miehistä on mua jopa selvästi lyhyempi, ja silti sillä on lapsia kahden naisen kanssa.

Voisko sun ongelma nyt oikeesti olla joku muu kuin sun pituus, josta olet nyt tehnyt itsellesi ongelman?

Vierailija
9/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset typsyt tuppaavat olemaan pitkiä tai jos ei pitkiä niin suuremman puoleisia. Katsetta itään!

Jos on henkinen kääpiö, niin hitaammin sen ulkomaalainen tietysti kielimuurin läpi hoksaa kuin samasta kulttuurista oleva.

Hoksaa kuitenkin.

Vierailija
10/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taju mistä pituudesta koko aika täällä palstalla jauhataan. Tajutteko itse miehet, että teidän pituus ei oo mikään ongelma vaan siinä varmaan on jotain muuta. Usko pois. En ole vielä kukaan mun tyttökavereista puhunut eikä pitänyt mitään kriteerinä pituutta. En ainakin muista että joku olis maininut sitä aihetta yhtään kun on puhetta ollut deittailusta ja miehistä. Mun yksi tosi nätti ja lyhyt kaveri otti poikaystäväks myös aika lyhyen miehen, vähän pitempi kun kaveri. Mullaki poikaystävä ehkä joku 5 cm pitempi. Korkokengillä oon itse vähän pitempi. 

Jos oot pitkä ja ei komea, niin ei se pituus sua pelasta. 

Vierailija
11/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida yksikään mamma rohkaista meitä lyhemmän puoleisia miehiä eli he suorastaan ajavat meidät pois Suomesta.

Kuinka voisin rohkaista? Ai, ettei koolla ole väliä.

Vierailija
12/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa suomalaisista naisista kyllä on edelleen 160-170cm. Harvemmin niitä oikeasti pitkiä, yli 175 cm naisia näkee.

Mutta Wikipediasta löytyy joka maan keskipituudet, esim. Nepalissa naisten keskipituus näyttäisi olevan 150 cm että sinnepä sitten vaan naista etsimään.

Vierailija
13/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jännä havaita tosiaan kuinka isokokoisia suomalaiset naiset ovat. Mistä se johtuu? En tarkoita mitään lihavuutta.

Vierailija
14/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on 153cm. Alle 160cm pitkä kyllä löytyy ihan riittävästi. Onko kyse nyt siitä että sulle ei kelpaa lyhyt nainen?

Vierailija
15/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne ratkaisee.

Suomalainen nainen on keskimäärin 168cm pitkä, et kyllä ne on keskimäärin lyhyempiä kuin ap

Vierailija
16/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en rohkaise lyhyitä miehiä. Minä otan ne, jos haluan. Nytkin minulla on rakastajana itseäni lyhyempi mies, eikä se ole kummallekaan ongelma. Hän pitää pitkiä naisia seksikkäinä, statussymboleina suorastaan, ja minä olen hulluna hänen seksuaaliseen kokeilunhaluunsa ja taituruuteensa. Ja fiksukin hän on, täysin sinut kokonsa ja ikänsä kanssa.

Mutta. Mitä minä sinulla tekisin, kun sinun luonteesi pienentää sinut muurahaiseksi.

Vierailija
17/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voisin rohkaista? Ai, ettei koolla ole väliä.

Koolla on väliä. Sen on moni nainen todennut ihastuksissaan monet kerrat kun on oltu ilkosillaan.

Vierailija
18/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en rohkaise lyhyitä miehiä. Minä otan ne, jos haluan. Nytkin minulla on rakastajana itseäni lyhyempi mies, eikä se ole kummallekaan ongelma. Hän pitää pitkiä naisia seksikkäinä, statussymboleina suorastaan, ja minä olen hulluna hänen seksuaaliseen kokeilunhaluunsa ja taituruuteensa. Ja fiksukin hän on, täysin sinut kokonsa ja ikänsä kanssa.

Mutta. Mitä minä sinulla tekisin, kun sinun luonteesi pienentää sinut muurahaiseksi.

Tuon just halusinkin kuulla.

Vierailija
19/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut jännä havaita tosiaan kuinka isokokoisia suomalaiset naiset ovat. Mistä se johtuu? En tarkoita mitään lihavuutta.

No miks et sitten sanonu suoraan että pitkiä.

Vierailija
20/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne ratkaisee.

Suomalainen nainen on keskimäärin 168cm pitkä, et kyllä ne on keskimäärin lyhyempiä kuin ap

Luulen että keskipituus on muuttunut ja nykyään alkaa olla joku 170 cm keskimäärin naiset. Monet nuoret jo paljon pidempiä mutta siltikin harva yli 176 cm.