Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen alamittaisuus pitkien suomalaisnaisten rinnalla ja mikä ratkaisuksi?

Vierailija
22.07.2018 |

Olen itse lyhemmän puoleinen mies 173 cm ja huomaan että nykyään isolla prosenttilla naiset ovat ylimittaisia tai toisin sanoen minä alamittainen suomalaisiin naisiin nähden. Onko ainoa vaihtoehto kääntää katsetta ulkomaille, kun pituus tahtoo olla usein naisille kynnyskysymys. Parissa suhteessa olen ollut ja ne ovat päättyneet 2-3 vuoden seurustelun jälkeen. Ensimmäisessa suhteessa nainen oli minua sentin pidempi ja koroissa tietysti huomattavasti pidempi. Toisessa suhteessa pituuseroa oli 7 cm, mutta nainen mielellään taitaa haluta vähintän 10 cm pituuseroa. Ilmeisesti joudun unohtamaan suomineidot.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida yksikään mamma rohkaista meitä lyhemmän puoleisia miehiä eli he suorastaan ajavat meidät pois Suomesta.

Minä en rohkaise lyhyitä miehiä. Minä otan ne, jos haluan. Nytkin minulla on rakastajana itseäni lyhyempi mies, eikä se ole kummallekaan ongelma. Hän pitää pitkiä naisia seksikkäinä, statussymboleina suorastaan, ja minä olen hulluna hänen seksuaaliseen kokeilunhaluunsa ja taituruuteensa. Ja fiksukin hän on, täysin sinut kokonsa ja ikänsä kanssa.

Mutta. Mitä minä sinulla tekisin, kun sinun luonteesi pienentää sinut muurahaiseksi.

Tuon just halusinkin kuulla.

Luonnetta on helpompi kehittää kuin pituutta tai peniksen mittoja.

Vierailija
22/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisille miehille, joita vaivaa epävarmuus vartalon tai miehisen pituuden suhteen, pitäisi alkaa järjestämään jotain terapiaa tai itsetunnonkohotuskursseja. Ei voi tehä hyvää psyykelle miettiä tollasia joka päivä.

Vähän niinku teinitytöt, jotka miettii rintojensa olevan liian pienet. Joiltakin miehiltä tämä vaihe ei näytä menevän ohi, vaan siitä tulee suorastaan elämää hallitseva pakkomielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset typsyt tuppaavat olemaan pitkiä tai jos ei pitkiä niin suuremman puoleisia. Katsetta itään!

Joutuu menemään melko kauas itään, sillä esim. Venäjälläkin naiset on melko pitkiä.

Vierailija
24/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, oliko monesko pituus-ketju tälle viikkoa? Joka viikko näitä ainakin kolme pääsee lukemaan.

Taas kerran vastaan, että poikaystävä on minua kaksi senttiä lyhyempi (eli ollaan 165 & 167), ja ettei olla edes ikinä mietitty koko asiaa, ja ettei se vaikuta mitenkään mihinkään. Omissa ympyröissäni koko ominaisuus tuleekin esiin ainoastaan tällä palstalla, jossa miehen pituus on joku ikuisuusjankutusaihe.

Sitten taas viimeistään ylihuomenna luen täältä palstalta uuden aloituksen siitä, kuinka miesten mielestä kaikki naiset arvioivat potentiaalisia kumppaneitaan metrimitan kanssa. Juup.

Vierailija
25/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä pituusjankkausta. Eihän niillä muutamilla senteillä voi olla mitään väliä! Jos pituuskriteerillä lähtee ihmissuhdetta etsimään, niin onnee vaan: sitä varmasti tarvitaan. Jos se sinua yhtään lohduttaa, niin olen 174 cm nainen ja olen ollut koko ikäni viehättynyt enemmin lyhyistä kuin pitkistä miehistä. Sitä paitsi sehän on seksikästä kun mies kävelee itseään pitemmän naisen kanssa!

Vierailija
26/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suurin osa suomalaisista naisista kyllä on edelleen 160-170cm. Harvemmin niitä oikeasti pitkiä, yli 175 cm naisia näkee.

Mutta Wikipediasta löytyy joka maan keskipituudet, esim. Nepalissa naisten keskipituus näyttäisi olevan 150 cm että sinnepä sitten vaan naista etsimään.

Jos keskipituus on 168 cm, niin silloin yli 175 cm naisia on yhtä paljon kuin esim. alle 160 cm naisia. Tai vähän enemmänkin.

Vierailija
27/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituudesta on nykyisin harvoin mitään muuta hyötyä kuin naisten suosio ja helpompi eteneminen esimiestehtäviin.

Voimaa ei nyky-yhteiskunnassa miehiltä tarvita. Meillä on koneet ja miekoilla ja hevosilla ei taistella.

Vierailija
28/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida yksikään mamma rohkaista meitä lyhemmän puoleisia miehiä eli he suorastaan ajavat meidät pois Suomesta.

Kuinka voisin rohkaista? Ai, ettei koolla ole väliä.

Koolla on väliä. Sen on moni nainen todennut ihastuksissaan monet kerrat kun on oltu ilkosillaan.

Mittasuhteet ei korreloi pituuden kanssa.

Vierailija
29/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon 175 cm ja kyllä 173 cm olisi ok. Ei kaii ne naiset ole sua kuin pari-kolme senttiä pidempiä keskimäärin jos sitäkään eikä sillä ole merkitystä. Nykyään matalat sandaalit on muotia.

Luonne ratkaisee.

Suomalainen nainen on keskimäärin 168cm pitkä, et kyllä ne on keskimäärin lyhyempiä kuin ap

Luulen että keskipituus on muuttunut ja nykyään alkaa olla joku 170 cm keskimäärin naiset. Monet nuoret jo paljon pidempiä mutta siltikin harva yli 176 cm.

Vähän arvoitukseksi nykyinen keskipituus jää, koska oikeastaan 90-luvulla syntyneiden aikuispituudesta ei oikein löydy minkäänlaista julkaistua tutkimusta. Oikeastaan nuorimmat, joiden aikuispituudesta löytyy tietoja, on vielä nykyäänkin 80-luvulla syntyneitä.

Vierailija
30/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voisin rohkaista? Ai, ettei koolla ole väliä.

Koolla on väliä. Sen on moni nainen todennut ihastuksissaan monet kerrat kun on oltu ilkosillaan.

Mittasuhteet ei korreloi pituuden kanssa.

Ei korreloikaan. Esim. peniksen pituus/paksuus voi olla lyhyellä miehellä suuri.

Vierailija
31/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut jännä havaita tosiaan kuinka isokokoisia suomalaiset naiset ovat. Mistä se johtuu? En tarkoita mitään lihavuutta.

No miks et sitten sanonu suoraan että pitkiä.

No siksi etten tarkoita pelkkää pituutta, vaan ihan kokonaisvaltaista rotevuutta. Isot luut jne.

Vierailija
32/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut jännä havaita tosiaan kuinka isokokoisia suomalaiset naiset ovat. Mistä se johtuu? En tarkoita mitään lihavuutta.

No miks et sitten sanonu suoraan että pitkiä.

No siksi etten tarkoita pelkkää pituutta, vaan ihan kokonaisvaltaista rotevuutta. Isot luut jne.

Miksi se haittaa sua? Kukaan ei voi luustolleen mitään. Jos haluaa pienen tytön kokosen naisen niin suuntaa kohti aasiaa. Niilläkin siro luusto lähinnä ruoan puutteen takia.

Vierailija
33/33 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen keskipituus on 164cm. Eli: 1.380.000 suomalaista näistä on ALLE 164cm pitkiä. Joten jos tosta massasta ei löydy kumppania, vika on muualla kuin niiden naisten pituudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi