Olen selvänäkijä Varjolilja, vastaan kysymyksiinne!
Tarjoan harvinaislaatuiset, hämmästyttävät lahjani käyttöösi nyt ilmaiseksi! Kuinka voin olla avuksi elämäsi polulla?
Kommentit (92)
Yritin itsemurhaa jokin aika sitten, ja homma meni pieleen, vaikka lääkärinkin mukaan olisi pitänyt onnistua, eli jonkin sortin ihme tapahtui.
Saanko talouteni kuntoon, vai onko minun pakko yrittää toistamiseen? En jaksa enää kovin pitkään, jos tilanne ei kohta parane.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapaan sen oikean ja onko hän horoskooppimerkiltään rapu? Menenkö koskaan naimisiin?
Kyllä miehellä saattaa hyvinkin olla ravun tai muiden vesimerkkien vaikutusta kartallaan. Tällainen herkkä, tunteellinen, mutta luotettava ja jämäkkä ihminen. Tapaatte uskoakseni vielä tämän vuoden puolella. Vesi elementtinä liittyy tapaamiseenne.
Selviänkö täyspäisenä tästä haastavasta vaiheesta töissä?
Ja miksi epäilen asuinkumppaniani koko.ajan ja kaikesta?
tummasilmä kirjoitti:
Löydänkö rakkautta? Elämäni on mukavaa mutta olisi vielä mukavampaa jos olisi joku kenen kanssa jakaa se.
Sinulla on jostain syystä aika korkea kynnys päästää ketään elämääsi ja lähellesi. Toisaalta kaipaat kovastikin sitä oikeanlaista ihmistä vierellesi. Sinulla on mahdollisuus kohdata sellainen kyllä, paikassa jossa soi musiikki, ei kuitenkaan ravintola/yökerho vaan enemmänkin ulkotiloissa.
Mies on se joka on lipuilla meidän parisuhteessa. Kestääkö tämä avioliitto vielä vai tuleeko ero? Taloudellinen tilanne on ollut arveluttavaa. Onko helpotusta näkösällä? Pysyykö terveys ennallaan?
Vierailija kirjoitti:
Onks mun iskällä kaikki hyvin?
Kaikilla on hyvä olla siellä, missä hän on. Maanpäälliset huolet ja tuskat jäävät siellä pois. Hän on usein luonasi ja voit tuntea hänen rakkautensa.
Vierailija kirjoitti:
N48 kirjoitti:
Kuka edesmennyt antaa minulle ohjeita unien ja ajatusteni kautta?
Onko järkevää jatkaa meneillään olevaa suhdetta?
Näkyykö minulle tulevan töitä elokuussa?
Tuonpuoleisessa on joku miespuolinen, n. 50-60-vuotiaana sinne siirtynyt mies. Omaperäinen persoona, jakoi mielipiteitä eläessään. Tunsit hänet jo lapsena ja tulitte hyvin juttuun. Luota intuitioosi tuon suhteen kanssa, kyllä teillä on mahdollisuus parempaan.
Palaute sinulle:
Hyvin näit! Mies on isäni, joka siirtyi tuonpuoleiseen 20v sitten 56-vuotiaana äkillisesti. Hän oli todellakin omaperäinen mies :D Sanoi suoraan, mitä mieltä asioista oli. Sai aina hävetä hänen puolestaan :) Minun ja hänen välinen suhteensa oli hyvin mielenkiintoinen. Emme aina ajatusten tasolla kohdanneet, sillä olimme ehkä liian samanlaisia.
Kiitos Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Miksi rehellisyyttäni epäillään?
Se ei ole mitään henkilökohtaista, epäilijöillä huonoja kokemuksia ja pelkoa johtuen menneistä tapahtumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapaan sen oikean ja onko hän horoskooppimerkiltään rapu? Menenkö koskaan naimisiin?
Kyllä miehellä saattaa hyvinkin olla ravun tai muiden vesimerkkien vaikutusta kartallaan. Tällainen herkkä, tunteellinen, mutta luotettava ja jämäkkä ihminen. Tapaatte uskoakseni vielä tämän vuoden puolella. Vesi elementtinä liittyy tapaamiseenne.
Onko mies ulkomaalainen ja onko hänellä silmälasit? :)
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuleva syksy vaikuttaa osaltani?
Syksyyn mahtuu niin huolia kuin odottamattomia ilon ja helpotuksen aiheitakin. Koeta olla stressaamatta, asiat lutviutuvat paremmin kuin uskot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies ulkomaalainen ja onko hänellä silmälasit? :)
Hän puhuu kyllä suomea, mutta saattaa sukujuuriltaan olla muualta. Silmälaseja en näe.
Kerro, miten pääsen ulos tästä helvetillisestä tilanteesta? Tulenko selviämään ylipäänsä enää ollenkaan normaali elämään? Mikä sairaus mulla on? Onko elämässäni kirous?
Olen eronnut kuutisen vuotta sitten ja nyt vihdoinkin löytänyt sopivan miehen. Tulemmeko pysymään yhdessä? Kihlaus on tulevaisuuden unelmani, toteutuuko vielä ja kenenkö kanssa.? Toivottavasti nykyisen.
Ensivuoden puolelle menee, ennen kuin ainakaan mitään pidempiaikaista on tarjolla. Varsin erityyppistä työtä kuin aiemmin, enemmän vaihtelevuutta.