Olen selvänäkijä Varjolilja, vastaan kysymyksiinne!
Tarjoan harvinaislaatuiset, hämmästyttävät lahjani käyttöösi nyt ilmaiseksi! Kuinka voin olla avuksi elämäsi polulla?
Kommentit (92)
Kiitos kaikille kiinnostuneille, kapasiteetti ei millään riitä vastata kaikille. Kaikkea hyvää!
T. Varjolilja
Vierailija kirjoitti:
tummasilmä kirjoitti:
Löydänkö rakkautta? Elämäni on mukavaa mutta olisi vielä mukavampaa jos olisi joku kenen kanssa jakaa se.
Sinulla on jostain syystä aika korkea kynnys päästää ketään elämääsi ja lähellesi. Toisaalta kaipaat kovastikin sitä oikeanlaista ihmistä vierellesi. Sinulla on mahdollisuus kohdata sellainen kyllä, paikassa jossa soi musiikki, ei kuitenkaan ravintola/yökerho vaan enemmänkin ulkotiloissa.
Kiitos vastauksesta! Minä olen tosiaan huono tutustumaan uusiin ihmisiin, olen aika ujo ja pelkään, että vaikutan mielenkiintoisemmalta tyypiltä kuin olen, ja uudet tuttavuudet "pettyisivät" kun tajuisivat että olenkin ihan tavis kuitenkin.
No ne oikeat lottonumerot nyt ensialkuun. Katsotaan sitten lisää, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kiinnostuneille, kapasiteetti ei millään riitä vastata kaikille. Kaikkea hyvää!
T. Varjolilja
Näin sinun vilahtavan ohitseni keittiössä äsken. Ilmeisesti tulevaisuuteni on niin synkkä, että et halua kommentoida sitä. No, ei se mitään, tiedän sen itsekin. Kiitos sinulle.
Vierailija kirjoitti:
T. Varjolilja
Kiitos sinulle!❤️
Hei, kannattaako minun hakea osa-aikatyötä tähän kuntoutustuen oheen? Saisinko työn ja pärjäisinkö siinä?
Kiitos jos voit katsoa!
Vierailija kirjoitti:
Entäs minä? Mikä mun tarkoitus on?
Jatkan vielä että olen jotenkin ihan hukassa, en tiedä mitä tehdä?
-nro 89
Vinkiksi vastaisuuteen: kannattaisi selvännäkijän rekisteröityä palstalle, niin tietäisi ainakin vastausten tulevan samalta henkilöltä. Nythän kuka vaan random esiintyä ap:nä ja antaa omat ennusteensa kysyjille...
Miksi ihmiset eivät pidä minusta? Miksi en etene urallani. Varmaankin liittyvät toisiinsa.
Mikä veljeäni vaivaa? Paraneeko hän ilman operaatiota?