Olen selvänäkijä Varjolilja, vastaan kysymyksiinne!
Tarjoan harvinaislaatuiset, hämmästyttävät lahjani käyttöösi nyt ilmaiseksi! Kuinka voin olla avuksi elämäsi polulla?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarjoan harvinaislaatuiset, hämmästyttävät lahjani käyttöösi nyt ilmaiseksi! Kuinka voin olla avuksi elämäsi polulla?
Olen pitkään kipuillut ihmissuhteeni kanssa, takana 15 vuotta. Näihin vuosiin mahtunut niin rakkautta kuin vihaa, ajoittain välinpitämättömyyttäkin. Rakastan, mutta en tiedä, tulenko koskaan saamaan toivomaani, pitäisikö luovuttaa vai jatkaa?
Tiedät varmasti itsekin, ettei tilanne tuosta juuri muutu. Voit joko hyväksyä sen ja jatkaa hänen kanssaan tai lähteä etsimään onneasi muualta.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko pelätä lähiviikkoina jotain? Onko minulla syytä pelolle?
Ei mitään erityistä syytä pelkoon. Tapahtuu, mitä tapahtuu.
Milloin tapaan sen oikean ja onko hän horoskooppimerkiltään rapu? Menenkö koskaan naimisiin?
Löydänkö rakkautta? Elämäni on mukavaa mutta olisi vielä mukavampaa jos olisi joku kenen kanssa jakaa se.
Vierailija kirjoitti:
No kerrohan jotain.
Sinulla on vielä lomaa tai muuta vapaata jäljellä tänä kesänä ja tulet viettämään osan siitä järven/meren lähettyvillä sukulaisten ja ystävien parissa. Joku naispuolinen, keski-ikäinen sukulainen jonka nimi tuntuisi olevan jotain tyyliin Marja/Marjatta, aiheuttaa siellä jotain eripuraa käytöksellään ja puheillaan.
Vierailija kirjoitti:
Saanko töitä? Onko se mies sielunkumppanini?
N38
Työelämä ei aivan lähitulevaisuudessa aukea. Näkisin sinut myöhemmin asiakaspalvelutehtävissä, samantyyppisissä kuin olet ennenkin työskennellyt. Miestä ei voi sielunkumppaniksi kutsua, mutta kyllä teillä on toisillenne paljon annettavaa.
N48 kirjoitti:
Kuka edesmennyt antaa minulle ohjeita unien ja ajatusteni kautta?
Onko järkevää jatkaa meneillään olevaa suhdetta?
Näkyykö minulle tulevan töitä elokuussa?
Tuonpuoleisessa on joku miespuolinen, n. 50-60-vuotiaana sinne siirtynyt mies. Omaperäinen persoona, jakoi mielipiteitä eläessään. Tunsit hänet jo lapsena ja tulitte hyvin juttuun. Luota intuitioosi tuon suhteen kanssa, kyllä teillä on mahdollisuus parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko eräs ihana mies samoin aikein liikkeessä eli yhtä kiinnostunut minusta? Saanko unelmieni työpaikan?
Mies on kyllä kiinnostunut ja teillä on mahdollisuus lähentyä. Tätä työpaikkaa, jota nyt olet hakenut/hakemassa, et saa, mutta hyvin mieluisan työn kyllä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisena näet tulevaisuuteni?
Loppuvuodesta alkaen voivat lähteä suuretkin muutokset ja myllerrykset liikkeelle elämässäsi. Pääosin positiivista, vaikka muutokset toki stressaavatkin jonkin verran. Sinun on tehtävä piakkoin ratkaisuja/päätöksiä ihmissuhteisiin ja asumiseen liittyen, nämä voivat liittyä yhteen.
Rakastuuko poikani enää koskaan? Naiseen vai mieheen? Miten lasten elämä sujuu silloin?
Hei, milloin saan asuntoni myytyä? Onko nykyinen.seurustelukumppani minulle se oikea? Vieläkö tulen raskaaksi? Kiitos:)
Milloin löydän uuden työpaikan ja onko se alalta, jota opiskelen. N46
Vierailija kirjoitti:
Näetkö/ voitko vahvistaa omaa intuitiotani sieluntehtävästäni tässä elämässä? Näetkö aurani minkälainen se on? Kuinka voisin vahvistaa sitä vielä?
Sieluntehtäväsi liittyy oman ja muiden ihmisten keskeneräisyyden ja vaillinaisuuden ymmärtämiseen. Sinun on vielä vaikea luopua kriittisyydestäsi ja täydellisyydentavoittelusta, mutta kehityt siinä. Aurasi hohtaa voimakkaimmin vihreää, myös violetti vahvana. Nykyinen elämäntyylisi ja ajattelusi tukee auraasi aivan riittävästi.
Hei Varjolilja,
Kertoisitko minulle, selviävätkö rahahuoleni pikapuoliin ja jos, niin miten? Kiitos!
Näetkö/ voitko vahvistaa omaa intuitiotani sieluntehtävästäni tässä elämässä? Näetkö aurani minkälainen se on? Kuinka voisin vahvistaa sitä vielä?