Läheisyys ja seksi näköjään loppuivat naimisiinmenoon
Menimme muutama viikko sitten naimisiin. Siitä asti mies on nukkunut sohvalla ja kaikki läheisyys, saati sitten seksi, loppui. Tai ei nyt ihan, kerran olen kelvannut suihinottokoneeksi, mutta ei puhettakaan, että mies olisi minuun koskenut.
Mitähän hittoa? Alkoiko sitä jo kaduttaa vai mitä oikein tapahtui?
Olen kysynyt kyllä, mistäs nyt tuulee. Mies on kuulemma vain väsynyt. Mitään muuta en saa irti.
Enpä olisi naimisiin mennyt, jos olisin tiennyt tällaisen muutoksen tulevan samantien..
Kommentit (43)
Meillä ainakin on kuivempia kausia aina välillä. Jännä tietysti, että teillä on noin yhtäkkiä häiden jälkeen muuttunut. Mutta mua ainakin vaikeuttaa se, jos mies useasti "vonkaa" silloin, kun mua lähinnä ahdistaa seksi. Haluan vaan olla rauhassa, jotta jaksan taas innostua.
Xfiance kirjoitti:
Miten kauan tunsitte ennen naimisiin menoa tai oliko miehellä kiire naimisiin? Onko mies muuten samanlainen kuin ennenkin?
Voihan tähän olla monta syytä ja toivottavasti menee ohi pian. Mut jos mies muuttuu naimisiinmenon jälkeen muutenkin ykskaks radikaalisti ilman mitään syytä ja alkaa olla henkisen väkivallan merkkejä, niin kannattaa varmistaa, ettei ole narsistien persoonallisuushäiriön merkkejä.
Ollaan tunnettu 10 vuotta, joista 9 oltu yhdessä.
Ap
Miten kauan tunsitte ennen naimisiin menoa tai oliko miehellä kiire naimisiin? Onko mies muuten samanlainen kuin ennenkin?
Voihan tähän olla monta syytä ja toivottavasti menee ohi pian. Mut jos mies muuttuu naimisiinmenon jälkeen muutenkin ykskaks radikaalisti ilman mitään syytä ja alkaa olla henkisen väkivallan merkkejä, niin kannattaa varmistaa, ettei ole narsistien persoonallisuushäiriön merkkejä.