Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Vierailija kirjoitti:
Oikea ja vasen.
VOLVO, se lukee ratissa
V=vasen O=oikea
Tää mulle opetettiin autoillessa.
En tiedä miksi, mutta jostakin syystä kirjoitan aina sanan perus persuksi. Varmaan monta virhettä ja väärinkäsitystä olen aiheuttanut.
Punaine ja vihreä. Olen punavihervärisokea.
Siksi kutsun kaikkia puolueitakln punavihreitä, siis muita kuin omaani.
Olen vähän lukihäiriöinen myös. Seiskan kyllä selaan kun siinä on paljon kuvia.
Vierailija kirjoitti:
BBC ja BBW
BBW ja BMW. Molemmat aika isoja.
Noloa vähän tunnustaa tämä. Olen 40+ ja luulin tähän saakka että jussi69 ja jyrki69 ovat yksi ja sama henkilö. Ihmettelin koko ajan miksi jyrki on muuttunut pitkäksi ja niin erilaiseksi kuin nuorena (jussina) 15 vuodessa. Päivittelin sitä palstalla. Jyrki on ollut tuntematon ja on uusi henkilö tavallaan, en seuraa suomalaista musiikkia ja yhtyeitä, edes takavuosina. Luulin että on olemassa vain yksi henkilö jolla on pääte 69, se ei voi olla muilla.
Vierailija kirjoitti:
Noloa vähän tunnustaa tämä. Olen 40+ ja luulin tähän saakka että jussi69 ja jyrki69 ovat yksi ja sama henkilö. Ihmettelin koko ajan miksi jyrki on muuttunut pitkäksi ja niin erilaiseksi kuin nuorena (jussina) 15 vuodessa. Päivittelin sitä palstalla. Jyrki on ollut tuntematon ja on uusi henkilö tavallaan, en seuraa suomalaista musiikkia ja yhtyeitä, edes takavuosina. Luulin että on olemassa vain yksi henkilö jolla on pääte 69, se ei voi olla muilla.
Ja siis lisään tähän, että luulin että Erika ja Jussi hieman keski-ikäiseksi "vanhentuneena" (ja pidentyneenä) olivat yhdessä. Mutta oli yllätys löytää internetistä erikseen Jussi ja Jyrki. Sori tämä väärinkäsitys. Nuorekkuutta toki on Jussillakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä tajusin vasta nyt, että minulla on mennyt Jussi69 ja Jyrki69 sekaisin. Ihmettelin Jyrki69 kuvia Seiskasta nähdessäni ihmetellyt, että miten hän on niin erilainen kuin ennen näkemissäni kuvissa, mutta kun luin viestin ja Googlasin nuo nimet ja tajusin, että luulin Jyrki69:n olevan Jussi69, joksi häntä luulin.
Maria Veitola ja pakastekalkkuna