Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Tsekki, Slovakia, Slovenia, Kroatia, Serbia, Bosnia, Kosovo jne... kaikki tuon nurkan maat on mulle yks toivoton sekamelska. Myöskin Romania ja Bulgaria mulle yks ja sama.
Scarlett Johanssen ja Charlize Theron. En millään pysty muistamaan kumpi on kumpi, ja lisäksi en yleensä pysty muistamaan kuin toisen nimen kerrallaan.
Toinen samanlainen pari vähän vanhempaa kaartia on Michelle Pfeiffer ja Kim Basinger.
Nytkin jouduin googlaamaan molemmista pareista toisen elokuvien nimien kautta!
Puolet enemmän on muka 2 kertaa enemmän, tätä kuulee usein. EI ole Puolet lisää on esim. 50 satasesta. Mikä tässä on vaikeaa?
Että onko se Huvilan ja Huussin tyyppi Vesa Mikkola vai Mikko Vesala.
Haravointi ja haraaminen
Aina sekaisin
Kaveri sanoo varmuuden välttämiseksi kun tarkoittaa sanoa varmuuden vuoksi.
Mel Gibson ja Michael Douglas. Ne on vaan musta niin saman näköiset etten muista kumpi on kumpi.
Mä en tiedä mikä hemmetin aivoinfarkti mulle on tullut, mutta mulla menee autossa eräässä asiassa AINA jarrut ja renkaat sekaisin.
On tässä varmaan joku tunnistumisenkin riski, mutta mitä väliä silläkään tässä konkurssissa.
Joo, eli mun autossa joskus jarruttaminen aiheuttaa vinkumis ääntä. Ja JOKA KERTA kun kerron siitä asiasta jollekin, puhun RENKAIDEN vinkumisesta. Tää on oikeesti tosi noloa, koska tosi moni tuttu on pelkääjän paikalla jäänyt haudanhiljaiseksi kun olen höpissyt heille kuinka mun autossani renkaat vinkuu.
Ainut syy miksi edes tajusin tämän asian oli juuri se, että joka ikinen kerta kun puhun mun auton renk...jarrujen vinkumisesta niin ihmiset muuttuivat mykiksi.
Ja ennen kuin joku ehtii kysyä niin ei, en ole vielä uskaltanut viedä autoa huoltoon. Vinkukoon renkaat.
Steve martin/ lesley nielsen
Steve wonder/ billie ocean/ oliko vielä joku kolmaskin..
Naapurin ukossa on ihan hitokseen puten näköä..
Varis ja harakka. Välillä myös oikea ja vasen.
Matti ja Teppo. Myöhemmin vaikeutta toi Seppo.
Torino ja Tornio,
Jos sanotaan että kisat olivat Inarissa, niin luen aina ensin että Iranissa.
HARakassa ei oo HARmaata, ja VAriksessa ei oo VAlkoista.
Naantali ja Tallinna
Monesti oon nämä nimet sekoittanut lapsesta asti.
Joskus meni sekaisin Emali ja Posliini. Pitää joskus katsoa oikein mitä emali on, uudelleen. Minkälainen pinta on rasiassa tai esineessä. Itselläni ei ole esineitä joista voisi tarkistaa.
Rentoa elämää sulla :)