Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Tinder ja Twitter. Sekoitan muitakin näitä tietokoneohjelmasanoja.
Välillä menee omat ja toisten rahat sekaisin mutta sehän on meille demareille luonnollista.
A rinne ja taloyhtiön rahat taskussa kirjoitti:
Välillä menee omat ja toisten rahat sekaisin mutta sehän on meille demareille luonnollista.
Juuri näin ja puheet mitä sattuu ja missä vain.
Paperi ja pahvi menee puheissa kokoajan sekaisin vaikka olen harjoitellut 40 vuotta.
Peppermint ja Spearmint purkka. En tiedä mikä niissä on makuerona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brutto ja netto
Tää on paha! Onko kellään hyvää muistisääntöä tähän?
B on aakkosissa ensin, joten se on alkupalkka.
Sen jälkeen tulee N eli netto eli loppupalkka.
Ymmärrystä vailla ja täyttä ymmärrystä vailla. Täytyy aina pysähtyä miettimään, että mikä ihmeen logiikka tässä olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Transseksuaali ja transvestiitti.
(Nykyäänhän käytetään termiä transsukupuolinen, sanon siksi, kun ovat aika ärhäköitä tässä.)
Sinänsä kiintoisaa, että transvestiitit ovat hävinneet skenestä (paitsi esiintyvinä drag queeneina). Ennen oli enemmän miehiä, jotka pukeutui naisten vaatteisiin seksuaalista kiihotusta saadakseen. Nykyään on vain trans-naisia. Ja määritelmän mukaanhan trans ei saa saada seksuaalista kiihotusta pukeutuessaan naisen vaatteisiin.
Luin kerran vitsin Suomi24:n trans-sivulta: Mitä eroa on transvestiitilla ja transsukupuolisella. Vastaus: Noin kaksi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Noloa vähän tunnustaa tämä. Olen 40+ ja luulin tähän saakka että jussi69 ja jyrki69 ovat yksi ja sama henkilö. Ihmettelin koko ajan miksi jyrki on muuttunut pitkäksi ja niin erilaiseksi kuin nuorena (jussina) 15 vuodessa. Päivittelin sitä palstalla. Jyrki on ollut tuntematon ja on uusi henkilö tavallaan, en seuraa suomalaista musiikkia ja yhtyeitä, edes takavuosina. Luulin että on olemassa vain yksi henkilö jolla on pääte 69, se ei voi olla muilla.
Ihan sama 🙌 onkin kaksi kuusysiä 😄
Oi nämä rakkaimmat englannin verbimuodot, aa että
Lasken sen alas - I lay it down
Laskin sen alas - I laid it down
Olen laskenut sen alas - I have laid it down
Olen laskemassa sitä alas - I am laying it down
Käyn pitkäkseni - I lie down
Kävin pitkäkseni - I lay down
Olen käynyt pitkäkseni - I have lain down
Olen käymässä pitkäkseni - I am lying down
Minulla auttoi muistisääntö sanasta Volvo. V on vasemmalla, o oikealla