Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Miehet ja naiset.
Kompensoin tämän sillä, että suhtaudun kaikkiin aikuisiin samalla tavoin.
Edelleen joskus englannin kielen sanat procrastinating ja fornicating, ja olen kuitenkin asutnut Yhdysvalloissa pian 13 vuotta.
Lapsena meni sekaisin mm. kalkkuna ja talkkuna sekä Everest (Mount) ja eversti.
4 ja a
Terveisin matikan opettaja :D
Vierailija kirjoitti:
Julkisen puolen työntekijä ja työtön-> yhtä laiskoja molemmat.
Toivottavasti sinua kohtaa onnettomuus tai vakava sairaus, joudut keskussairaalaan, huu, siellä sinua hoitavat julkisen puolen työntekijät. Toivottavasti hoitavat huonosti ja sinusta päästään. 🤧
Vierailija kirjoitti:
Joskus ensimmäisillä ruotsin tunneilla luulin, että Mina Kompisar on nimi.
Mä luulin varmaan kolmekymppiseksi, että lottoarvonnassa sjuret on sana "numero" tai numerorivi tms.
Kun ne sanoo, että "resultatet sju rätt är..." ajattelin, että se on: "tulosrivi on..." tai "tulosnumerorivi on..."
Vierailija kirjoitti:
Monilla tuntuu menevän naisen alapään nimitykset sekaisin. Vagina, vulva, labia, häpy, v*ttu, p*llu,
No kerro mitä eroa on kahdella viimeisellä?
Vierailija kirjoitti:
Ystävälläni meni pitkään sekaisin Ikea ja Kiasma 😄
Mulla menee IKEA ja LIDL.
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti ja seksittömyys
Näissä on yhtäläisyyksiä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävälläni meni pitkään sekaisin Ikea ja Kiasma 😄
Mulla menee IKEA ja LIDL.
Samoin! =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla tuntuu menevän naisen alapään nimitykset sekaisin. Vagina, vulva, labia, häpy, v*ttu, p*llu,
No kerro mitä eroa on kahdella viimeisellä?
Kuka väitti että listassani kaikki tarkoittavat eri asioita? Noh, anatomisesti kyseessä on sama asia, sitten on tulkintoja, että nuori on p... ja vanha v... Mutta joku saattaa sanoa v-u tarkoittaen häpyä eli vulvaa. Samaten englanninkielinen saattaa sanoa vagina, kun tarkoittaa vulvaa.
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti ja seksittömyys
Minusta nuo ovat sama asia.
Hiilihappo ja maitohappo. Kerran selitin miehelle, kuinka lihakset meni ihan hiilihapoille. Muistan oikein jos puhun juomasta, mutta jos puhun lihaksista niin mun pitää aina miettiä mille hapoille ne menivätkään.