Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Linnanmäki ja Linnanmaa (Oulun kaupunginosa). Oon aika monta kertaa sanonut meneväni Linnanmäen Prismaan 😅
Työpaikallani kaksi naispuolista työntekijää menevät minulla yhä sekaisin. He ovat erinäköiset ja heillä on aivan erilaiset nimet, mutta silti joudun vieläkin hiukan alle vuoden jälkeen miettimään, että kumpi on kumpi. Sama oli edellisessä työpaikassa, sielläkin meni 2 naista minulla pitkään sekaisin, vaikka olivat vielä enemmän erinäköiset kuin nämä nykyiset naiset, olivat eri luonteiset kuten nämäkin ja myös eri nimiset. Olen miettinyt, että voiko minulla olla lievä kasvosokeus, joka vaikeuttaa vain joidenkin ihmisten tunnistamista.
Vasen ja oikea ,onneksi ajan Volvolla niin voin liikenteessä luntata ratista.
-Ihastuminen ja rakastuminen
-small talk ja oikeasti tarkoittaminen
Vatsa ja pää. Vatsa menee useammin sekaisin.
Jaakko Selin ja Eric Forrester
Vierailija kirjoitti:
Harakka ja varis.
Tämä ja toi Slovakia/Slovenia menee ehkä pikkulapsella sekaisin, pitäs noi jo aikuisen erottaa, smh...
Narsisti ja narsissi. Aina pitää oikein pinnistellä ja miettiä kumpi oli kumpi! ”Oi onpa ihania narsisteja” -on kuultu liian usein mun suusta kevätkukka ostoksilla🙄🙄
Arrival ja departure. Departure kuulostaa niin siltä että joku tulee/saapuu/palaa jonnekin.
Italian kielen calda (lämmin) ja englannin cold (kylmä). (Italian kielessä kylmä on freddo.)
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä on esimerkiksi "tiistaiyö" tai "tiistain vastainen yö" ja onko nuo kaksi samaa tarkoittavaa termiä? Tarkoitetaanko tuolla siis maanantain ja tiistain, vai tiistain ja keskiviikon välistä yötä?
Minä olen ymmärtänyt, että tiistain vastainen yö on sama kuin maanantaiyö.
Halukas nainen ja haluton nainen.
A ja B rappu, aiheuttaa ikäviä tilanteita samoin töissä kun pitää letkuja kiinnittää A ja B portti, ei nekään toimi ja pomo huutaa.